eilinen tartu mikkiin- ohjelma

eikeksinimee
Joo oli hyvät kilpailijat mut mua ärsytti ku se tyttö ei antanu Ollin laulaa omaa biisiään (juu ymmärrän kyllä et se tyttö ja se jannehan sen biisin tunnisti ensin) mut silti!!

eikeksinimee
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja eikeksinimee :
Joo oli hyvät kilpailijat mut mua ärsytti ku se tyttö ei antanu Ollin laulaa omaa biisiään (juu ymmärrän kyllä et se tyttö ja se jannehan sen biisin tunnisti ensin) mut silti!!
tarkoititiko sitä Suvi Teräsniskaa vai?
joo just se.

Stinas
Kyllä nuo laulamiset on varmaan sovittu etukäteen kuka ne laulaa, eivät vaan tuosta extempore niitä laula, sen verran vaikeeta kuitenkin karaoke. Samalla tavalla tehty ja pätkitty ohjelma kuin Kesäillanvalssi.

Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Olli vaan pilas suvin biisin :/ Ei sopinut yhtään Ollin ääni siihen. Höh.
Samaa mieltä vaikka Olli-fani muutoin olenkin.
Mä muutenkin ihmettelen miten toi ohjelma on muuttunut kun alun perin kappaleen esitti yks ihminen tai sit se joukkue joka tiesi mutta nyt laulaa kuka milloinkin ja tullaan sekaantumaan toisten esityksiin. Ennen oli kivempi kun sai vähän sooloesityksiäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Olli vaan pilas suvin biisin :/ Ei sopinut yhtään Ollin ääni siihen. Höh.
Samaa mieltä vaikka Olli-fani muutoin olenkin.
Mä muutenkin ihmettelen miten toi ohjelma on muuttunut kun alun perin kappaleen esitti yks ihminen tai sit se joukkue joka tiesi mutta nyt laulaa kuka milloinkin ja tullaan sekaantumaan toisten esityksiin. Ennen oli kivempi kun sai vähän sooloesityksiäkin.
Joo, mä niin odotin suvin laulamana sitä biisiä, niin sit sen menee Olli pilaan. Vaikkakin Olli mun suosikki on, mut toi nyt ei vaan ollut paras juttu siltä ;)

Yhteistyössä