olipas hyvä, aah todella mieluista kuunnella ja katella, kun tiesi keitä ne kilpailijat on, monesti ollut täysin tuntemattomia kilpailijoita.
=)
=)
joo sitten kun noi kakkosen lastenohjelmat loppuu... =)Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Tuleeko uusintana nyt aamupäivällä? Unohdin eilen...
tarkoititiko sitä Suvi Teräsniskaa vai?Alkuperäinen kirjoittaja eikeksinimee :Joo oli hyvät kilpailijat mut mua ärsytti ku se tyttö ei antanu Ollin laulaa omaa biisiään (juu ymmärrän kyllä et se tyttö ja se jannehan sen biisin tunnisti ensin) mut silti!!
joo just se.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:tarkoititiko sitä Suvi Teräsniskaa vai?Alkuperäinen kirjoittaja eikeksinimee :Joo oli hyvät kilpailijat mut mua ärsytti ku se tyttö ei antanu Ollin laulaa omaa biisiään (juu ymmärrän kyllä et se tyttö ja se jannehan sen biisin tunnisti ensin) mut silti!!
janne raappana, taikakuustaAlkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Mä en kyllä tunnistanu sitä Suvin lauluparia... :ashamed:
Mäpäs tunnistin koska asun lähellä!Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Mä en kyllä tunnistanu sitä Suvin lauluparia... :ashamed:
Ohjelmassa tais olla mukana Paula Koivuniemi, Suvi Teräsniska, Olli Lindholm ja Janne Raappana (Taikakuu yhtyeestä ), en sit yhtään tiedä kuka oli kenenkin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Mä en kyllä tunnistanu sitä Suvin lauluparia... :ashamed:
Samaa mieltä vaikka Olli-fani muutoin olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Olli vaan pilas suvin biisin :/ Ei sopinut yhtään Ollin ääni siihen. Höh.
Nuoren näköinen sälli. =)Alkuperäinen kirjoittaja hih:janne raappana, taikakuustaAlkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Mä en kyllä tunnistanu sitä Suvin lauluparia... :ashamed:
Joo, mä niin odotin suvin laulamana sitä biisiä, niin sit sen menee Olli pilaan. Vaikkakin Olli mun suosikki on, mut toi nyt ei vaan ollut paras juttu siltäAlkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Samaa mieltä vaikka Olli-fani muutoin olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Olli vaan pilas suvin biisin :/ Ei sopinut yhtään Ollin ääni siihen. Höh.
Mä muutenkin ihmettelen miten toi ohjelma on muuttunut kun alun perin kappaleen esitti yks ihminen tai sit se joukkue joka tiesi mutta nyt laulaa kuka milloinkin ja tullaan sekaantumaan toisten esityksiin. Ennen oli kivempi kun sai vähän sooloesityksiäkin.
Oletko naapuri?Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mäpäs tunnistin koska asun lähellä!Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Mä en kyllä tunnistanu sitä Suvin lauluparia... :ashamed:
Siis minäkin asun tässä lähellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko naapuri?Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mäpäs tunnistin koska asun lähellä!Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:Mä en kyllä tunnistanu sitä Suvin lauluparia... :ashamed: