Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi eiiii, nyt mä vasta rupesin miettii et kuinkahan hoopolta mie tuolla yleisössä sitten näytänkään :ashamed:
Ai niin, koskas se olikaan?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi eiiii, nyt mä vasta rupesin miettii et kuinkahan hoopolta mie tuolla yleisössä sitten näytänkään :ashamed:
No saanpahan sitten oikeen urakalla hävetä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi eiiii, nyt mä vasta rupesin miettii et kuinkahan hoopolta mie tuolla yleisössä sitten näytänkään :ashamed:
Vasta toukokuun lopussa, 29.5.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai niin, koskas se olikaan?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi eiiii, nyt mä vasta rupesin miettii et kuinkahan hoopolta mie tuolla yleisössä sitten näytänkään :ashamed:
Nooo, ei se kato mitää haittaa, muistat vaan sit ilmoittaa sillee pari päivää ennen ohjelmaa, ja pitää sen etusivulla koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:No saanpahan sitten oikeen urakalla hävetä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi eiiii, nyt mä vasta rupesin miettii et kuinkahan hoopolta mie tuolla yleisössä sitten näytänkään :ashamed:
Ja muistat sitte kans.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Nooo, ei se kato mitää haittaa, muistat vaan sit ilmoittaa sillee pari päivää ennen ohjelmaa, ja pitää sen etusivulla koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:No saanpahan sitten oikeen urakalla hävetä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi eiiii, nyt mä vasta rupesin miettii et kuinkahan hoopolta mie tuolla yleisössä sitten näytänkään :ashamed:
No ei se mitään, mä laitoin kännykkään muistutuksen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Taidan kyllä unohtaa ilmottaa
Mä taidan laittaa kanssa, ja alottaa hehkutuksen viikkoo aiemmin!!! Että kohta se Vartoojan laulu tulee :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:No ei se mitään, mä laitoin kännykkään muistutuksen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Taidan kyllä unohtaa ilmottaa
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mä taidan laittaa kanssa, ja alottaa hehkutuksen viikkoo aiemmin!!! Että kohta se Vartoojan laulu tulee :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:No ei se mitään, mä laitoin kännykkään muistutuksen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Taidan kyllä unohtaa ilmottaa
Taikakuun pojat olivat tosi ihania "räysäpäitä" ennenkuin tulivat kuuluisiksi. Kyllä heitä vieläkin on ihan mukava kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin on, vaikken uudesta tukasta niin tykkääkään. Janne oli täällä oikea vetonaula muskarissa, kun kävi siellä tyttärensä kanssa. Kaikki Akaan mammat suuntasivat laulelemaan lapsensa kanssaAlkuperäinen kirjoittaja hösö:Asiasta toiseen, tuo janne on aika namu
:ashamed:
oliko se lapsi jannen oma jota piteli sylissäAlkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Taikakuun pojat olivat tosi ihania "räysäpäitä" ennenkuin tulivat kuuluisiksi. Kyllä heitä vieläkin on ihan mukava kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin on, vaikken uudesta tukasta niin tykkääkään. Janne oli täällä oikea vetonaula muskarissa, kun kävi siellä tyttärensä kanssa. Kaikki Akaan mammat suuntasivat laulelemaan lapsensa kanssaAlkuperäinen kirjoittaja hösö:Asiasta toiseen, tuo janne on aika namu
Janne osti erään tuttuni talon.
oliAlkuperäinen kirjoittaja jäin miettimään:oliko se lapsi jannen oma jota piteli sylissä
Mä kans tunnen ne joilta osti talon.Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Taikakuun pojat olivat tosi ihania "räysäpäitä" ennenkuin tulivat kuuluisiksi. Kyllä heitä vieläkin on ihan mukava kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin on, vaikken uudesta tukasta niin tykkääkään. Janne oli täällä oikea vetonaula muskarissa, kun kävi siellä tyttärensä kanssa. Kaikki Akaan mammat suuntasivat laulelemaan lapsensa kanssaAlkuperäinen kirjoittaja hösö:Asiasta toiseen, tuo janne on aika namu
Janne osti erään tuttuni talon.
ahaa, katoinki, että näytti jotenki kovasti välittävän siitä Olikohan se heidän takana seisova nainen samaa perhettä?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:oliAlkuperäinen kirjoittaja jäin miettimään:oliko se lapsi jannen oma jota piteli sylissä
Ei hitto tein kanssaAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mä taidan laittaa kanssa, ja alottaa hehkutuksen viikkoo aiemmin!!! Että kohta se Vartoojan laulu tulee :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:No ei se mitään, mä laitoin kännykkään muistutuksen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Taidan kyllä unohtaa ilmottaa
ootas mä kelaan tolla tallentavalla ja tsekkaanAlkuperäinen kirjoittaja ihana:ahaa, katoinki, että näytti jotenki kovasti välittävän siitä Olikohan se heidän takana seisova nainen samaa perhettä?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:oliAlkuperäinen kirjoittaja jäin miettimään:oliko se lapsi jannen oma jota piteli sylissä
Ok, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ootas mä kelaan tolla tallentavalla ja tsekkaanAlkuperäinen kirjoittaja ihana:ahaa, katoinki, että näytti jotenki kovasti välittävän siitä Olikohan se heidän takana seisova nainen samaa perhettä?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:oliAlkuperäinen kirjoittaja jäin miettimään:oliko se lapsi jannen oma jota piteli sylissä
*muoks* ei ollut Jannen vaimoa tuolla.