Hakutulokset

  1. S

    What, puheluja 136kpl:tta :D?!?!

    tarkottavat varmaankin sykäystä :D tai en mä tiiä...
  2. S

    Kuinka paljon teillä vaikuttais...

    eli saisimme sittenkin enemmän ku mun normipäivärahan... ei vaikuttas mitenkin...
  3. S

    Kuinka moni asunnon myyjä tiesi tästä ???

    mä siis asun vuokralla ja sain tietää tosta vasta nyt....
  4. S

    Kuinka moni asunnon myyjä tiesi tästä ???

    Asuntoa ei voi enää kaupata ilman energiatodistusta 29.12.2008 07:51 Ensi vuoden alusta lähtien on asunnon myyjän tai vuokraajan esitettävä energiatodistus. Se on vaadittu jo tänä vuonna kaikilta uusilta rakennuksilta. Rakennuslupaa ei ole enää saanut ilman energiatodistusta...
  5. S

    Saako kotihoidontukea jos mies työvoimakoulutuksessa?

    siis sinä olet töissä.. ja mies menee työvoimakoulutukseen eli lapset laitetaan hoitoon..ei saa kodinhoidontukea silloin
  6. S

    Ihan p**ka äiti!!

    :wave: :ashamed: :whistle: vihdoin ja viimein olen oppinut olemaan syömättä niitä :D
  7. S

    tämmöistä jälkeä saa ilotulite, oma kuva pk palosta

    ku mies meni poliisien kanssa ovelle pentu niskavilloista kiinni ja ku poliisit kysy että mitenkäs korvataan herran takki... :/ ei ilotulitteita saa ampua vielä...sakot tais saada se nappula plus sitten se takin korvaus...
  8. S

    tämmöistä jälkeä saa ilotulite, oma kuva pk palosta

    siis on se perkele kumma ku vanhemmat ei saa pentujaan kuriin.. pitääkö se helvetti ostaa niille niitä saatanan kissan pieruja ja antaa paukuttaa monta päivää ennen uutta vuotta... vanhemmille sellaset sakot tuollasesta että loppuu se ostaminen tai ees pentujensa perään kattominen... *ps...
  9. S

    Kumman ottaisitte näistä turvaistuimista?

    noi ei miellytä mun silmää...eli ovat musta rumia... ja rumiahan mä en autooni hommaa
  10. S

    Mä pelkään lähteä opiskelemaan

    käy aikuislukio tai iltaopiskeluna...niin ei tarvi päiviä siellä nysvätä
  11. S

    Onko huoltoasemat auki tänään?

    ei oo auki.. sun pitää porata isellä se öljy maasta ja tuotettava siitä polttoainetta
  12. S

    Prisma, onko auki tänään?

    tänään on maanantai... |O
  13. S

    Äiti koska se eläinkauppa aukee?

    yleensä lemmikkiliikkeen gerbiilit asustelevat jo yhdessä...
  14. S

    Todella erilaiset menkat, olisinkohan raskaana? *Sis. ällöttävyyksiä*

    hmm... oliskos sitten se raskaus vai tulehdus ??
  15. S

    Onko tälläisestä potasta mitään hyötyä?

    malli on musta huono...muutoin on hyvä.. pitäs olla selkänoja... meillä on koton selkänojalliset...ja sit ku kyläpaikassa ei ollukkaan niin lapset oli selällään sen potan kanssa :whistle:
  16. S

    Hei tosta sektio-pulloruokinta vs. alatie-imetys ketjusta tuli mieleen....

    esikoisella oli hapenpuute synnytyksessä..ei ollut kaulan ympärillä mitään.. lukihäiriötä, oppimisvaikeus... kuopuksella oli napanuora 2 kertaa kaulan ympäri.. ei mitään ongelmaa oo ilmenny
  17. S

    Mitäs olette tänään koko perheellä tehneet?

    käytiin kaupassa... tai minä kävin lasten kanssa...mies on töissä
  18. S

    G: montako paikkaa teidän käpykylässä KOTIINKULJETTAA?

    ei yhtään pikaruokakauppaa täällä kuljeta yhtään eikä mihinkään

Yhteistyössä