Ihan p**ka äiti!!

  • Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
PikkasenPyöree
Mä oon nyt niin vihainen itselleni ettei tosikaan! Miten voin olla tällänen idiootti |O

Ratkesin sit aamupäivällä nautiskelemaan, vaikka likka oli kotona. Ja joo, en saisi niin tehdä, mutta mä en voinu kiusaukselle mitään. Se on vaan niin mahdotonta koittaa säilyttää niitä tuolla kaapissa, ja miettiä että otan vasta sitten, kun tyttö ei oo kotona. Mulla kun se ei koskaan jää siihen yhteen, aina pakko ottaa toinen ja kolmas ja jne..
Ja sitten mä olinkin jo siinä kunnossa, että mistään ei tullut mitään, makasin vaan tossa sohvalla.
Oli tyttökin vähän ihmeissään, kun äiti retkottaa keskellä päivää sohvalla melki tolkku pois.
Saa kyllä luvan jäädä viimeiseksi kerraksi, kun näin käy.

Ja todellakin siis söin melkein rasiallisen suklaakonvehteja, ja migreenihän sitä iski meikäläiselle |O
Muutamana jouluna jo näin käynyt, ja aina lupaan ettei koskaan enää.. Mutta taas :kieh:
 
PikkasenPyöree
Oikeesti niin ärsyttävää, kun ite kerran tietää että suklaasta tulee migreeni jos sitä paljon syö, ja silti vaan pakko syödä :/
Josko sitten ens jouluna välttyisin tältä :D
 
PikkasenPyöree
No niin, nyt mä kävin viemessä loput konvehdit roskiin! Se alko taas, ajattelin että otan vaan yhden kahvin kanssa..Ja p*skat, seittemännen kohdalla tajusin mitä olin tekemässä, ja pakkasin konvehdit pussiin ja kiikutin roskikseen :D
Hyvä minä :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
No niin, nyt mä kävin viemessä loput konvehdit roskiin! Se alko taas, ajattelin että otan vaan yhden kahvin kanssa..Ja p*skat, seittemännen kohdalla tajusin mitä olin tekemässä, ja pakkasin konvehdit pussiin ja kiikutin roskikseen :D
Hyvä minä :flower:
Sä oot henkisesti vahva.
Ihailen :flower:
Konvehtit on kaapissa ja ne kutsuu mua...ne huutaa mun nimee... :| :'(
 
PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
No niin, nyt mä kävin viemessä loput konvehdit roskiin! Se alko taas, ajattelin että otan vaan yhden kahvin kanssa..Ja p*skat, seittemännen kohdalla tajusin mitä olin tekemässä, ja pakkasin konvehdit pussiin ja kiikutin roskikseen :D
Hyvä minä :flower:
Sä oot henkisesti vahva.
Ihailen :flower:
Konvehtit on kaapissa ja ne kutsuu mua...ne huutaa mun nimee... :| :'(
Pysy vahvana! Älä anna niiden houkutella sua paheiden pariin =)
 
Mulla on kaappi täynnä konvehteja... Mut en voi syödä paria suklaapalasta enempää ku menee maha sekasin. Pari kertaa oon ny joulun aikana syöny kunnolla ja tulos on et istun vessassa ja tuntuu et tulee kummastaki päästä (sori tämä tarkka selostus)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:
Mulla on kaappi täynnä konvehteja... Mut en voi syödä paria suklaapalasta enempää ku menee maha sekasin. Pari kertaa oon ny joulun aikana syöny kunnolla ja tulos on et istun vessassa ja tuntuu et tulee kummastaki päästä (sori tämä tarkka selostus)


:wave: :ashamed: :whistle:

vihdoin ja viimein olen oppinut olemaan syömättä niitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
No niin, nyt mä kävin viemessä loput konvehdit roskiin! Se alko taas, ajattelin että otan vaan yhden kahvin kanssa..Ja p*skat, seittemännen kohdalla tajusin mitä olin tekemässä, ja pakkasin konvehdit pussiin ja kiikutin roskikseen :D
Hyvä minä :flower:
Sä oot henkisesti vahva.
Ihailen :flower:
Konvehtit on kaapissa ja ne kutsuu mua...ne huutaa mun nimee... :| :'(
Pysy vahvana! Älä anna niiden houkutella sua paheiden pariin =)
Liha on heikko :ashamed: ja ihminen on erehtyväinen.
*lähtee kauppaan ostamaan uuden Toffifee-boksin ennen kun mies tulee töistä ja huomaa että sen joululahjasuklaat on syöty*
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
IhanaValo
No meillä mies otti eilen ja yllätti. Erehdyin päästää sen yksin kauppaan,kun lapset oli sen verran kipeenä ja miulla ei oo ajokorttii-- Mies oli kyl ostanut kaikki ruuat mitä pitikin,mut lisäks 10 pakettia konvehteja! :eek: :eek:
Kun ei hän niitä voinu jättää sinnekään kun olivat niin halpoja.. :headwall:
 

Yhteistyössä