Hakutulokset

  1. S

    Nyt neuvoja tähän selkään...

    oliskohan tässä tuppukylässä noita... pitääpä selvittää
  2. S

    Nyt neuvoja tähän selkään...

    mä teen 10h pv töissä.. ja ne pari hassua vapaa päivää viikossa en todellakaan jaksa huhkia salilla.. lenkkeilen kyllä koiran kanssa ja sauvakävelen mutta eipä se ns. kunnon liikuntaa oo...
  3. S

    Nyt neuvoja tähän selkään...

    siis mun selkä on jumissa...hartiat ja alaselkä vuorotellen ja joskus pahimpina aikoina yhtaikaa.. öisin kipu on järkyttävä...päivisin ei niinkään.. sänky on vaihdettu, patjat on vaihdettu, petari on vaihdettu, selkä on kuvattu, lääkärissä on käyty, fysioterapeutilla on käyty, hierojalla on...
  4. S

    G: Mitä ylläsi juuri nyt?

    pahatar yöpaita ( paita ja housut ) plus villatakki :D
  5. S

    Paljonko on tuntipalkkasi ja työ?

    9e ja myyjä
  6. S

    Jos sun pitäisi lahjoittaa 10000? hyväntekeväisyyteen,minne sen lahjoittaisit?

    mulla olis muutama kohde.. joko kotimaan lastenklinikoille tai sitten wwf:lle luonnon puolesta
  7. S

    Suunniteltu sectio

    mulla toi kuopus oli perätilassa vielä viikolla 38 oltas leikattu se pois ku en aikonut synnyttää alakautta.. no neitipä päätti kääntyä itsekseen 38 ja risat viikolla yö vietettiin synnärillä ku luultiin synnytyksen käynnistyneen... syntyi normaalisti alakautta 40+3
  8. S

    Suuri kortsunhajoamisgallup!

    yksikään ei oo hajonnu... tosin käytettiin 10v muutama kuukaus... ja sit esikon ja kuopuksen jälkeen imetysajat...eli oliskohan ollunna meidän 10v suhteen aikana max vuoden vain käytössä.. muutoin hormonaalinen
  9. S

    nykiiks muilla salkkarit?

    pätkii välillä.. kova tuuli täällä
  10. S

    Äsh kun mua rassaa toi meidän hammashoito

    ahaa...no sitten.. täällä sentään on 2 oikomishoitoon perehtynyttä lääkäriä tuossa kunnallisessa hammaslääkärissä...tai ainakin viimeksi oli... :|
  11. S

    Mitkä aterimet teiltä löytyy kotoa?

    mä haluisin tuon Swingin... mutta ku se pitäs tilata ku sitä ei täällä kuusamossa myydä missään :ashamed: ja hintaa on niin että hirvittää
  12. S

    Äsh kun mua rassaa toi meidän hammashoito

    mä olisin pyytänyt jo eri lääkärille aikaa :kieh:
  13. S

    Kouluajan kielistä..

    itä reunalta pois ruotsi ja tilalle venäjä koska sitä täällä tarvitaan enemmän ku ruotsia. sitä mä ajan takaa :D
  14. S

    Kouluajan kielistä..

    englanti täällä aloitetaan 3 ja ihan hyvä niin...sitä tarvitaan.. mutta tuo venäjä ei ole peruskoululaisten valinnaisissa.. vaan sen voi valita vain kansaopiston kautta ja sielläkin vuodessa on 1 ryhmä ja ääriään myöten täynnä
  15. S

    Kouluajan kielistä..

    kuten kuusamokin.. rukalla varsinkin jossa olen töissä. tarvitsen työssäni englantia, suomea ja sitä venäjää jos osaisin.
  16. S

    Kouluajan kielistä..

    osaahan ne jotkut..suurin osa ei.. meillä käyneitä asiakkaita niin oliskos kumminkin niin päin että suurin osa ei puhu englantia
  17. S

    Kouluajan kielistä..

    se oli hyvä kyllä osata...ainakin täällä
  18. S

    Kouluajan kielistä..

    en mä halua "pakkoruotsia" pois.. vaan että länsiranta opiskelee sitä kun he sitä enemmän tarvitsevat ja taas itäreuna opiskelis "pakkovenäjää" ku sitä he tarvitsevat enemmän :D
  19. S

    Kouluajan kielistä..

    niin...olen mä sitäkin miettinyt. Mutta en mä oo muuttamassa länsireunalle jossa mä tarvitsisin sitä ruotsia joten miksi mun täytyi sitä aikoinaan opiskella ?? Mä olisin silloin jo ennemmin opiskellut venäjää mutta ku sitä ei ole tarjolla. Muualla ku kansanopistossa ja sinne kurssille kyllä...

Yhteistyössä