Nyt neuvoja tähän selkään...

siis mun selkä on jumissa...hartiat ja alaselkä vuorotellen ja joskus pahimpina aikoina yhtaikaa..
öisin kipu on järkyttävä...päivisin ei niinkään..

sänky on vaihdettu, patjat on vaihdettu, petari on vaihdettu, selkä on kuvattu, lääkärissä on käyty, fysioterapeutilla on käyty, hierojalla on käyty..
eikä mikkään auta :(

rintojen pienennykseen oon jonossa, mut sinne on pitkä aika...
auttakkees nyt..
mitäs muuta tuolle selälle vois tehdä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Käytkö salilla tms? Jos lihaksia vahvistaisi, voisiko auttaa? :/ Jatkuvat selkäkivut on kurjia. Kipua voisi helpottaa kuuma kaurapussi.
mä teen 10h pv töissä..
ja ne pari hassua vapaa päivää viikossa en todellakaan jaksa huhkia salilla..
lenkkeilen kyllä koiran kanssa ja sauvakävelen mutta eipä se ns. kunnon liikuntaa oo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Keppijumppaa aamuin illoin.Ja mulla auttaa kovalla lattialla selällään nukkuminen yhen yön jos pahaks on äitynyt.

Sauvakävely myös tosi hyvä liikuntamuoto juminiskoja/harteita ajatellen.
mä teen todellakin 10h/päivässä töitä niin en oikein jaksa huhkia
:(
pari vapaa päivä on kyllä viikossa mut ne menee ihan kotihommissa..
lenkkeilen kyllä ja sauvakävelen mut vain vapaapäivinä..

lattian mäkin olen huomannu hyväksi... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Käytkö salilla tms? Jos lihaksia vahvistaisi, voisiko auttaa? :/ Jatkuvat selkäkivut on kurjia. Kipua voisi helpottaa kuuma kaurapussi.
mä teen 10h pv töissä..
ja ne pari hassua vapaa päivää viikossa en todellakaan jaksa huhkia salilla..
lenkkeilen kyllä koiran kanssa ja sauvakävelen mutta eipä se ns. kunnon liikuntaa oo...
mitä työtä?...taukojumppaa töiden lomaaan

kuulostaa tuo elämäsi aika kiireiseltä, sillä voi olla vaikutusta selkäänkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Käytkö salilla tms? Jos lihaksia vahvistaisi, voisiko auttaa? :/ Jatkuvat selkäkivut on kurjia. Kipua voisi helpottaa kuuma kaurapussi.
mä teen 10h pv töissä..
ja ne pari hassua vapaa päivää viikossa en todellakaan jaksa huhkia salilla..
lenkkeilen kyllä koiran kanssa ja sauvakävelen mutta eipä se ns. kunnon liikuntaa oo...
Niin joo :/ Aika on yleensä kovin rajallinen vara. Entäs jos sen koiralenkin jälkeen (kun olet lämmin) teet kotona jonkun selkäjumpan, vaikka tämän http://www.fit.fi/liikunta/kuntoonkotona/_a40602/selkajumppa/ tai siis jonkun jossa lihasvoima kasvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Käytkö salilla tms? Jos lihaksia vahvistaisi, voisiko auttaa? :/ Jatkuvat selkäkivut on kurjia. Kipua voisi helpottaa kuuma kaurapussi.
mä teen 10h pv töissä..
ja ne pari hassua vapaa päivää viikossa en todellakaan jaksa huhkia salilla..
lenkkeilen kyllä koiran kanssa ja sauvakävelen mutta eipä se ns. kunnon liikuntaa oo...
mitä työtä?...taukojumppaa töiden lomaaan

kuulostaa tuo elämäsi aika kiireiseltä, sillä voi olla vaikutusta selkäänkin...
myyjänähän minä...
jalkojen päällä vielä kaiken lisäksi...
taukoja ei oikein ole ku aina yksikseen ollaan vuorossa tuo 10h putkeen...

huominen ja lauantai on vapaata...
ja sen jälkeen taas muutama työpäivä

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Käytkö salilla tms? Jos lihaksia vahvistaisi, voisiko auttaa? :/ Jatkuvat selkäkivut on kurjia. Kipua voisi helpottaa kuuma kaurapussi.
mä teen 10h pv töissä..
ja ne pari hassua vapaa päivää viikossa en todellakaan jaksa huhkia salilla..
lenkkeilen kyllä koiran kanssa ja sauvakävelen mutta eipä se ns. kunnon liikuntaa oo...
Niin joo :/ Aika on yleensä kovin rajallinen vara. Entäs jos sen koiralenkin jälkeen (kun olet lämmin) teet kotona jonkun selkäjumpan, vaikka tämän http://www.fit.fi/liikunta/kuntoonkotona/_a40602/selkajumppa/ tai siis jonkun jossa lihasvoima kasvaa.

pakkohan se on yrittää..
jospa apu löytyis tuosta...
kiitos
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
auttaako venyttely mitää?
kipukohtauksen aikana kyllä
mulla on toiminu tämän romun ruhon kanssa se että otan särkylääkkeen, ootan että se vaikuttaa ja sitte venytän. menee hermo tääläki tähän jomotukseen.. töissä meinaa kuolla ku pitää jotain kääntää tai siirtää tai nostaa vaikka kuin jaloilla tekis.. ja sitte ne ihmettelee ku en saa potilasta liikkumaan..
 

Yhteistyössä