Hakutulokset

  1. S

    Paljonkohan maksaa noin

    niin ja rivitalo asunto siis kyseessä... anteeksi..unohdin mainita sen...
  2. S

    Paljonkohan maksaa noin

    käyttövesiputki remontti?? me on tässä katseltu yhtä asuntoa ja siihen olis tulossa tänä kesänä sekin homma... paljonkohan maksaa noin suurin piirtein..? tietenki vaihteluita on mutta kumminkin...
  3. S

    "Vauvani" syntyi eilen...

    kiitos sulle... :flower:
  4. S

    "Vauvani" syntyi eilen...

    vauvoja ne on... lutusia vauvoja... jotka juoksee neljällä tolpalla, toisessa päässä huiska ja toisessa naskalit :heart:
  5. S

    "Vauvani" syntyi eilen...

    :heart: :heart: tuleva sheltti neitimme on nähnyt eilen päivänvalon :heart:
  6. S

    Mun maha ei kestä puuroa...

    ompa kiva... muutama vuosi on puurolla aloitettu päivä.. ja nyt on sit jo viime syksystä asti oireillu puuron jälkeen maha... mun maha ei kestä puuroa.. mitähän sitä sitten rupeis aamuisin syömään... :|
  7. S

    Nyt apuja, mikä mun pientä lasta vaivaa?

    tai sit on ihan yksinkertaisesti vaan ripuli eli mahatauti... meillä lapsilla saatto ripuli kestää parikin viikkoa silloin ku olivat pieniä... lapsen maha ei parannu yhtä pian kuin aikuisen maha taudista eikä suolisto varsinkaan
  8. S

    Johan nyt, kauan teillä on kestänyt tää flunssa ?!

    3vk oon tainnu jo kärsiä tästä.. en vaan muista enää kunnolla sitäkään :laugh:
  9. S

    Mä ostan tän

    mäkin haluan tuollaisen... :D
  10. S

    kehuuko teidän miehet teidän rämemajavaa koskaan..?

    itse asiassa pari kolme päivää sitten kehui ensimmäisen kerran 10vuoteen :D
  11. S

    Ajatus naimisiinmenosta ahdistaa vaikka meillä on lapsi

    ei kaikista ole vaan naimisiin.. mekin oltiin alussa tuota mieltä mut sit aikaa meni ja ajatus kypsyi ja kasvettiin molemmat.. niin avioliitto oli enää lopullinen sinetti meille... ei siitä kannata stressata..meette sitten naimisiin ku tuntuu oikealta...
  12. S

    Luottokortin hakeminen

    ku ei ole muita vaihtoehtoja meillä ainakaan ku pankki tai luotto kortti niin se on luottokortti... näin lukee jopa maksupäätteen ohjekirjassa...
  13. S

    Luottokortin hakeminen

    katsoppas kuittia tarkemmin..siinä lukee että luottokortti.. ainakin ku oon kaupassa töissä ja se mikä jää kauppaan niin siinä lukee että luottokortti ;)
  14. S

    Koska toi vauva oppii nukkumaan itsekseen päivällä?

    esikoinen ei osannu koskaan nukahtaa ilman apua päikkäreille eikä yöunille ku opetin sen piru vie saamaan sitä huomiota siihenkin hommaan.. tää toinen ja nuorimmainen osas rueta itse nukkumaan jo laitokselta asti
  15. S

    Luottokortin hakeminen

    visaa ym...ei saa...tarkastettu on... visaelectronin saa kyllä
  16. S

    ilmoittaminen työpaikasta

    puhelimitse yleensä on mulle ilmoitettu.. tää paikka ja sitä edellinen sanottiin heti haastattelun jälkeen että saat paikan
  17. S

    paljonkohan Yön keikalle mahtaa liput maksaa?

    kuusamossa loppukuusta olevan keikan liput maksaa joko 14e tai sit illalliskortin kera 49e eli ei auta kakkakikkareen vertaa
  18. S

    milloinkohan on taas mammuttimarkkinat?

    tostaina alkavat
  19. S

    Pitkä odotuksemme on tulossa päätökseen...

    soopeli on tulossa... meillä on trikki jo...
  20. S

    Montako kypärää teiltä löytyy?

    2 luistelukypää 4 pyöräilykypärää ei oo muita.. :D

Yhteistyössä