Luottokortin hakeminen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hmm
riippuu kai pankista, mutta huonolta näyttää. Siis jos sulla ei ole paikkaa odottamassa mihin mennä.

Tosin mulle ensin lupailivat korttia, kun olettivat, että saan työkkärikorvausta. Miehen tulojen takia en saanut enkä siis saanut korttiakaan. Kysyä silti kannattaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
Electron ei ole luotto- vaan maksukortti :)
katsoppas kuittia tarkemmin..siinä lukee että luottokortti..
ainakin ku oon kaupassa töissä ja se mikä jää kauppaan niin siinä lukee että luottokortti

;)
Mutta sillä ei ole luottoa eikä maksuaikaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
Electron ei ole luotto- vaan maksukortti :)
katsoppas kuittia tarkemmin..siinä lukee että luottokortti..
ainakin ku oon kaupassa töissä ja se mikä jää kauppaan niin siinä lukee että luottokortti

;)
Visa Electron on käypää valuuttaa niin koti- kuin ulkomaillakin. Se on kortti, jolla maksat ostoksesi, nostat rahaa automaatista ja maksat laskusi maksuautomaatilla. Sillä voit maksaa myös verkossa, kun korttisi on liitetty turvallisen verkkomaksamisen Verified by Visa -palveluun. OP-Visa Electron elää ajassa - sillä on reaaliaikainen yhteys tiliisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
visaa ym...ei saa...tarkastettu on...
visaelectronin saa kyllä
Electron ei ole luotto- vaan maksukortti :)
katsoppas kuittia tarkemmin..siinä lukee että luottokortti..
ainakin ku oon kaupassa töissä ja se mikä jää kauppaan niin siinä lukee että luottokortti

;)
Mutta sillä ei ole luottoa eikä maksuaikaa...
ku ei ole muita vaihtoehtoja meillä ainakaan ku pankki tai luotto kortti niin se on luottokortti...
näin lukee jopa maksupäätteen ohjekirjassa...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Olen ollut siinä uskossa, että pankkikortit uudistuvat pikkuhiljaa kaikki luottokorteiksi?!
Ei se ihan noin oo. Perinteinen pankkikortti jää pois, ja se muuttuu debit-kortiksi, eli siis electron-periaatteella toimivaksi kortiksi. Yhdistelmäkortit, joissa on pankki ja luotto, muuttuvat credit/debit-korteiksi. Debit tässä yhteydessä tarkoittaa siis aina sitä, että veloitetaan suoraan tililtä. Uudistus johtuu sirutekniikasta.
 

Yhteistyössä