Hakutulokset

  1. S

    Paljonko saatte s-bonuksia kuussa?

    ööh... oliskohan siinä 10e paikkeilla... :D
  2. S

    "Sinä panit minut tarhaan, minä panen sinut vanhainkotiin"

    näin myös mä ajattelen..
  3. S

    Alkuraskauden oireet/vaivat G?

    alamaha oli kipeä..ihan ku olis menkat alkanut sit yökötti, rinnat turpos ja oli arat
  4. S

    HUH HUH mitkä nimet sisaruksilla!

    musta noi on ihan kivoja nimejä...
  5. S

    Millä puhdistetaan tietokoneen näyttö?

    mä ihan normaalilla ikkunanpesusuihkeella ja sit pyyhkäisen.. niin ja meillä on pöytäkone ei läppäriä
  6. S

    Äiti vaaransi lapsensa hengen imettämällä!!!!

    ja mitä tuosta voi todeta.. naiset osaa tehdä monta asiaa yhtäaikaa ;) onneksi kumminkaan ei käynyt mitenkään
  7. S

    Mitä söisit tältä listalta?

    vihersalaatti Feta-kananyytti, balsamico kastike, pilahviriisi Wellamon suklaakakkua ja vanhanajan vaniljajäätelöä :p :p
  8. S

    Mihin maahan muuttaisit?

    australia tai iso-britannia
  9. S

    Onko nyt kevat?

    talvi se vielä täällä on.... :D
  10. S

    Tässä se olis...

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12363199407340&itemcmd=move0&listSize=77&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.7&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1150229...
  11. S

    Mitäs mieltä ???

    siinä se sähkölämmitys... kuussa sen hetkisillä asukkailla oli 150e/kk ja ne makkarit oli vähän liian pienet sit loppu peleissä... sit siitä toisesta ku jätettiin tarjous niin ei menny läpi
  12. S

    miten lyhyt itämis/tarttumisaika oksennustaudis?

    4vrk on yleisin itämis aika... mä olen pari viikkoa yleensä pitänyt väliä siihen perheeseen jossa on oksenneltu ym.. siis viimoisesta oksentamisesta tuon pari viikkoa..tai viimeisestä ripuloinnista
  13. S

    Montako kuukautta olet elämäsi aikana ollut työttömänä?

    vähän yli vuoden jos lasketaan ihan sieltä asti mitä valmistuin 2001 keväällä.. ottaen huomioon että hoidin molemmat lapset 3v asti kotona :D
  14. S

    mistäs taudista kielii vinkuva, nopea ja pinnallinen hengitys?

    mulla ihan allergia kohtaus laukaisee tuollaisen
  15. S

    Verta ulosteessa. Apua

    mulla tuli yhteenväliin verta ulosteen matkassa ja sen jälkeen parin viikon ajan.. mistään ei löydetty mitään vikaa... se meni itsekseen sit ohi...
  16. S

    Seuraava "pyöreä" syntymäpäiväsi?

    30v ja siihen on aikaa yli 3v :D
  17. S

    Tuli tosta Elämäni eläimet ohjelmasta mieleen kymysys...

    mä en tiedä... järkevintä olisi lopettaa heti mutta miten sitten käviskään ku tuo olis edessä
  18. S

    lapsella korkea kuume, mitä teen?

    kuumeessa meillä lapset nakku ilman vaatteita pienenä...vaippa oli vain ja sukat...
  19. S

    Mitäs mieltä ???

    siis se asunto on ku sauna.. ku tänään käytiin niin lämpö oli todella korkealla :| mut kaikki kosteusmittaukset ym on pyydetty ja ehdot laitettiin tarjoukseen...
  20. S

    Mitäs mieltä ???

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12361889059950&itemcmd=move1&listSize=77&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.7&itemgroup_id=50.1&item_id=41.1148495 Kohdenumero: 920840 Käytiin tänään katsomassa.. ja jätettiin...

Yhteistyössä