Mitä söisit tältä listalta?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
liian hienoo mun makuaistille, menisin muualle :attn:
Ravintolavalinta ei tässä kuussa ole mun päätettävissäni, ens kuussa sitten taas on. Eli käyn kerran kuussa likan kummisedän ja edesmenneen avomieheni parhaimman ystävän kanssa jossain syömässä ja tämä on tässä kuussa hänen valintansa =)

 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
liian hienoo mun makuaistille, menisin muualle :attn:
Ravintolavalinta ei tässä kuussa ole mun päätettävissäni, ens kuussa sitten taas on. Eli käyn kerran kuussa likan kummisedän ja edesmenneen avomieheni parhaimman ystävän kanssa jossain syömässä ja tämä on tässä kuussa hänen valintansa =)
no siinä tapuksessa vihersalaattia ja silakkapihvejä, jälkiruuista en välitä..
 
Keittiönoita
Luultavasti juuri mikään tuossa ravintolassa ei ole laktoositonta, joten joudun kiskaisemaan about paketillisen Imodiumia napaani jo ravintolan ovella. Mikä tarkoittaa myös sitä, että voin syödä melkein mitä vaan =)

Sinappihärkä olisi vasrmasti herkullinen, mutta sen härän tuotantotapa ei välttämättä ole sellainen, että haluaisin sen härkävainaan syödä :(
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitkä olis sun suosikit tuosta listasta?
Suolakurkut, hunaja ja smetana :p Silakkaihvit ja luultavasti myös appelsiinisorbet.

Meillä siis on likan kummisedän kanssa sopimus, että kerran kuussa käydään yhdessä syömässä jossain. Ja se "jossain" on ravintola, jossa kumpikaan ei ole aiemmin käynyt. Tokihan tonne Wellamoon voin mennä syömään uudestaankin, mutta nyt pitäisi koittaa saada siitä ravintolasta paras mahdollinen makuelämys B)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitkä olis sun suosikit tuosta listasta?
Suolakurkut, hunaja ja smetana :p Silakkaihvit ja luultavasti myös appelsiinisorbet.

Meillä siis on likan kummisedän kanssa sopimus, että kerran kuussa käydään yhdessä syömässä jossain. Ja se "jossain" on ravintola, jossa kumpikaan ei ole aiemmin käynyt. Tokihan tonne Wellamoon voin mennä syömään uudestaankin, mutta nyt pitäisi koittaa saada siitä ravintolasta paras mahdollinen makuelämys B)
Se on totta. Ihana "harrastus". Ootko pistänyt aina ylös mitä tilasit ja millaista ruoka oli? Vähän kuin joku hmm ravintolaharrastelija joka pystyy lonkalta suosittelemaan juuri sopivaa ruokapaikkaa.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on totta. Ihana "harrastus". Ootko pistänyt aina ylös mitä tilasit ja millaista ruoka oli? Vähän kuin joku hmm ravintolaharrastelija joka pystyy lonkalta suosittelemaan juuri sopivaa ruokapaikkaa.
En ole pistänyt ylös yksittäisiä ruokalajeja, mutta mun "makumuistiini" kyllä kirjautuu ne ravintolat, joissa olen nk nielaissut kieleni ruuan mukana =)

 
kranttu
mä olen niin kranttu etten söisi juuri mitään, en muutenkaan tykkää käydä paikoissa jossa en ymmärrä listasta kuin puolet sanoista. Uskaltaisin varmaan syödä vain tuota kanajuttua ja alkuruoaksi vihersalaattia

vihersalaatti
Feta-kananyytti, balsamico kastike, pilahviriisi 19,00
 

Yhteistyössä