Hakutulokset

  1. T

    Veroehdotus

    Mulla alkaa sukunimi A:lla ja tuli tänään. Miehen tuli jo aikaa sitten ja sukunimi alkaa K:lla...
  2. T

    Veroehdotus

    Meil oli ekaa kertaa molemmilla hyviä uutisia. Mä oon saanu aina palautuksia jonkun verran ja ukko mätkyjä. Nyt mä vissiin nalkutin tarpeeksi siitä prossan nostosta ;) Saako kysyä paljon tuli?
  3. T

    Veroehdotus

    Vihdoin tuli, ja erittäin mukavilla uutisilla varustettuna B)
  4. T

    Huutis vai kirppis?

    Niinpä. Ja kun jatkuvasti tulee yllättäviä kiireitä lapsen kanssa, niin aattelin et ehkä ois helpompi toi huutis...
  5. T

    Huutis vai kirppis?

    Ois kasa vauvanvaatteita 52-74 kokoisina menossa myyntiin. Samalla jotain omia vaatteita, kirjoja, joku laukku ja muuta pientä tavaraa pitäs myydä. Eli kummalla saa paremmin menemään, huutiksessa vai kirppiksellä? Entä kummassa ois mahdollisuus saada parempi hinta niistä? En ole rahaa...
  6. T

    Siis mikä tolla 1-v:lla oikein on????

    Keksii uutta ja on siitä ylpeä B)
  7. T

    Milloin aloitte opettamaan nokkamukille?

    Kyllä se pullo menee imetyksenkin kanssa, meillä ainakin. Helpottaa jos pitää/haluaa jättää hoitoon!
  8. T

    Milloin aloitte opettamaan nokkamukille?

    Heti kun osasi istua niin harjoitusmielessä ollan annettu. Opetettiin myös juomaan pillillä, mikä on osoittautunu erittäin käteväksi esim. kyläillessä, kun ei tartte mitään erityisiä mukeja mukaan, vaan paketti pillejä aina laukussa.
  9. T

    Yksin kotona

    [ha haa tai kato tää! http://www.youtube.com/watch?v=plW2jFPsvRE&feature=related :laugh: :laugh: :laugh:
  10. T

    Mitä kivaa muksuille vapuksi?

    Aikas edullisia vappupalloja saa ainakin ilmapallokeskuksesta: www.ilmapallokeskus.fi Tehkää itse vappunaamareita ja pitäkää vaikka perheen kesken naamiaiset!
  11. T

    Yksin kotona

    :laugh: Ois siinä näky...
  12. T

    kolme päivää siivosin tätä asuntoa (jota pitäisi kodiksi kutsua ) nyt kaikki paikat ihan sotkuiset ja koiran karvaa kilokaupalla!!

    Kuulostaa niin tutulta. Montakohan kertaa olen uhannut ajaa tuon koiran kaljuksi? :xmas:
  13. T

    Yksin kotona

    Onpa outoa olla kotona yksin. 1v. hoidossa ekaa kertaa ilman et olis jotain erityistä menoa ja mieskin poissa... Jotenki kolkkoa ja samalla ihanaa. :/
  14. T

    Voiskohan ne jo kohta lähettää mullekkin sen veroilmon???

    Mulle ei ole tullu ja alkaa sukunimi A:lla. Miehelle tuli ja alkaa K:lla...
  15. T

    Voiskohan ne jo kohta lähettää mullekkin sen veroilmon???

    Ja mulle kans. Ei jaksas odottaa ja miehelle tuli jo aikaa sitten. Ehkä tänään? =)
  16. T

    Kyllä "taas" kannatti... (valitusta)

    :( Masentavaa. Koita jaksaa. Usein on fiksumpaa et jos harvoin saa tehä jotain kahdestaan, ei siihen liity alkoholia, ainakaan ruokaviinejä enempää. Tuppaa nuo arjen patoutumat nousta pintaan...
  17. T

    Saan nytkin varmaan p*skaa niskaan mutta sanon tän silti.

    Totta kai pitäs, et sä tosta mitään niskaas ansaitse! :D
  18. T

    Influenssaa,flunssaa,a-virusta vaiko mitä?

    Miehet menee yleensä ihan lukkoon kun lapsi sairastaa... Koitahan jaksaa.
  19. T

    Influenssaa,flunssaa,a-virusta vaiko mitä?

    Lämpöilyä oli viikon. Ja hunaja auttaa yskään. Anna illalla hiukkasen puoli tai 1 rkl sellaisenaan tai kuumaan veteen sekoitettuna. Meillä ainakin autto ihmeen hyvin, sai nukuttua koko yön rauhassa! :hug:
  20. T

    Influenssaa,flunssaa,a-virusta vaiko mitä?

    Oli juu, kesti about viikon ja hiljalleen lähti paranemaan. Ihan perus flunssa oli. Vieläkin hiukan rohisee hengitys, mutta ruokahalu jo palannut oikein urakalla. Ootko kokeillu hunajaa antaa?

Yhteistyössä