Saan nytkin varmaan p*skaa niskaan mutta sanon tän silti.

  • Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos tulee synttärijuhliin niin mun mielestä kuuluu antaa lahjaa kans. varsinkin jos on kyse omasta lapsenlapsesta. kiitos ja hei! :snotty:
joo. Kyllä jotenkin pitää muistaa. Eri juttu jos on jo aikaisemmin muistanut jne. mutta jotenkin täytyy lasta muistaa.
 
Mun mielestä synttäreille kuuluu tuoda jotain, ilman en itse edes kehtais mennä. Etenkin kummeilta ja isovanhemmilta sitä aina odottaa jotain, ja muilta jokapäiväiseen elämään kuuluvilta. Mikä on kyllä toisaalta jopa tyhmää :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Samaa mieltä. Ja ihan sama tuleeko sitä kakkaa vai ei, mut olisi se ihan kiva jos se lapsenlapsi saisi jotain muuta kun kaapista kaivettuja 25v vanhoja ja likasia tavaroita.. :/
jep. tääkin on nähty. :(
Ja kun näillä se ei todellakaan ole rahasta kiinni.. Mutta kun ovat niin jumalattoman pihejä ja tuhlaus, tai ylipäätään rahankäyttö on suurin synti.. :xmas:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Samaa mieltä. Ja ihan sama tuleeko sitä kakkaa vai ei, mut olisi se ihan kiva jos se lapsenlapsi saisi jotain muuta kun kaapista kaivettuja 25v vanhoja ja likasia tavaroita.. :/
jep. tääkin on nähty. :(
Ja kun näillä se ei todellakaan ole rahasta kiinni.. Mutta kun ovat niin jumalattoman pihejä ja tuhlaus, tai ylipäätään rahankäyttö on suurin synti.. :xmas:
ei oo tässäkään.
surullisinta on kun esim. kummilapset ym. saa sekä aikaa että tavaraa. mutta ihan sama...on tää aina ollu tämmöstä että en tiiä mitä oikein odotin... |O jotain ihmettä ehkä.. :snotty:
 
Kyllä lasta pitäisi muistaa lahjalla, koska lapsi kyllä pettyy etenkin jos mummu tai pappa tulee ilman lahjaa, ja jos ei lahjaa aio antaa niin sitten olisi kyllä mielestäni fiksumpaa onnitella vain soittamalla. Tosi kurja juttu, olen pahoillani lapsesi puolesta :hug:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Kyllä lasta pitäisi muistaa lahjalla, koska lapsi kyllä pettyy etenkin jos mummu tai pappa tulee ilman lahjaa, ja jos ei lahjaa aio antaa niin sitten olisi kyllä mielestäni fiksumpaa onnitella vain soittamalla. Tosi kurja juttu, olen pahoillani lapsesi puolesta :hug:
ne on jo tottuneet..mä en. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Samaa mieltä. Ja ihan sama tuleeko sitä kakkaa vai ei, mut olisi se ihan kiva jos se lapsenlapsi saisi jotain muuta kun kaapista kaivettuja 25v vanhoja ja likasia tavaroita.. :/
jep. tääkin on nähty. :(
Ja kun näillä se ei todellakaan ole rahasta kiinni.. Mutta kun ovat niin jumalattoman pihejä ja tuhlaus, tai ylipäätään rahankäyttö on suurin synti.. :xmas:
ei oo tässäkään.
surullisinta on kun esim. kummilapset ym. saa sekä aikaa että tavaraa. mutta ihan sama...on tää aina ollu tämmöstä että en tiiä mitä oikein odotin... |O jotain ihmettä ehkä.. :snotty:

Näiltä ei heru kyllä mitään, ei edes lämmintä kättä.
 
No mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että olis parempi jos ei tois mitään koska olen aika kypsä eräiden sukulaisten lahjoihin, ihan muutaman mainitakseni:

Niin vanhat käytetyt pyyhkeet että nukat oli kuluneet pois ja olivat siis karkeita kuin hiekkapaperi ->suoraan roskiin

Vanha, vuosikausia käytössä ollut reikäkauha jonka kahva oli poikki -> suoraan roskiin

Roskiksesta löydetty kauko-ohjattava auto jossa ei ollut kauko-ohjainta eikä etupyöriä -> Takaisin roskiin.

Roskiksesta löydetty läjä erinäisiä monisteita joissa oli tietoa joistain taiteilijoista jne. -> Paperinkeräykseen.

Juu, ja rahasta ei ole kiinni, mutta paskaakaan ei tarttes tuoda, olis tuomatta mitään |O

Ai juu!!! Unohdin ihan uuteen kotiimme saadun lahjan, käytetyn laudeliinan, jossa toiset on hikistä peräänsä pitäneet n. 20 vuotta.
 
juuh
meidän lasten mummilla on 52 lastenlasta ja minimieläke. Olen todella iloinen, kun mummi tulee käymään ja esim pelailee lasten kanssa monta tuntia. Mummin ei todellakaan tarvitse tuoda meidän lapsille lahjoja, se on se läsnäolo niin 100 % että siitä olen todella kiitollinen!!!

Lienen siis tässä pinossa poikkeava.
 
HelloShitty
ai niin joo..nääkin on joskus tuonu "lahjaks" käytettyä tavaraa (vaatteita) mitä ne on saanu muilta. eli kaverit jotka antanu vaatteita jotka on omille lapsille liian pienet. en laske noita edes lahjoiks mun vanhemmilta vaan niiltä jotka on ne vaatteet antaneet alunperin. :whistle:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
meidän lasten mummilla on 52 lastenlasta ja minimieläke. Olen todella iloinen, kun mummi tulee käymään ja esim pelailee lasten kanssa monta tuntia. Mummin ei todellakaan tarvitse tuoda meidän lapsille lahjoja, se on se läsnäolo niin 100 % että siitä olen todella kiitollinen!!!

Lienen siis tässä pinossa poikkeava.
no kyllä mä ymmärrän tota. :)

mutta esim. mun vanhemmat molemmat töissä, ei oo rahasta pulaa ja lapsenlapsia on 3 (kohta 4). :whistle: eli kyse on vaan siitä ettei viitti.
 

Yhteistyössä