Hakutulokset

  1. T

    MODET onko tällä palstalla mitään valvontaa tänään?

    Ei se mun mielestä ole haukkumista jos on eri mieltä.
  2. T

    Elämä on epäoikeuden mukaista

    No mut Metsola on hyvä ja hankkiutuu itse presidentiksi/kulissiksi jos se niin helppoa on. Eipä tarvitse kadehtia. Tai Fortumin johtajaksi kuhan tuo Tapio Kuulakin sieltä lähtee. B)
  3. T

    Aika hauska. :D 10 outoa USA:laista seksilakia.

    Toi 1. :laugh: :laugh:
  4. T

    G: Mikä on teidän pikkuisten lempiherkkua?

    Juu, meillä menee myös ja samoin ruisleipää on kiva nakertaa. Ja herra pitää kovasti myös maissintähkien "raatelusta" :)
  5. T

    G: Rehellisesti, onko perheenne sairastanut tänä kevät-talvena normaalia enemmän?

    Ei useampia kertoja mutta pidempään. Sekä vatsatauti et flunssa tuntu kestävän ikuisuuden!
  6. T

    G: Mikä on teidän pikkuisten lempiherkkua?

    Meidän 1v. rakastaa ruispuuroa marjoilla ja parsakaali uppoaa myös koska vaan :)
  7. T

    Länsisatamaan autonsa jättäneet...

    1,60 ? ekat 5 tuntia, 1,00? seuraavat 5 ja sen jälkeen 0,50? tunti pitkäaikaisparkissa, joita tosin on rajoitetusti.
  8. T

    Grillikausi avattu.

    Kyl kyl. Meinas vaan nuukahtaa tohon sohvalle, on raukka ihan poikki kun on joutunu hoitaa mua (jalka paketissa) ja juuri kiipeilemään oppinutta. Hih :p Nyt se intoilee pihalla.
  9. T

    Grillikausi avattu.

    Pistinpä sit ukon tonne valmistelemaan grilliä, makkarat ois ostettuna B)
  10. T

    Taas kysyisin sisutus jutuista? (älkää lukeko jos ette jaksa mun aloituksia)

    www.pienihyllykauppa.net Ootko koskaan tsekannu?
  11. T

    Taas kysyisin sisutus jutuista? (älkää lukeko jos ette jaksa mun aloituksia)

    Kyselitkö sä eilen siitä yhdestä puisesta valkoisesta hyllyköstä/lokerikosta? Mä tykkäsin siitä myös, eli selviskö sulle mistä vois samanlaista/tyylistä saada?
  12. T

    Miten tämän voi tulkita?

    :laugh: Miehet...
  13. T

    Millainen on Kengurumeininki livenä?

    Meidän 1-v. poika jaksoi koko keikan ajan pomppia mun sylissä, eli mitä ilmeisimmin hyvä. Ja kyllä aikuisetkin viihtyi! B)
  14. T

    Ulkomaalaisia nettikauppoja?

    Olin nimittäin just aikeissa kirjoittaa lähes identtisen avauksen :p
  15. T

    Ulkomaalaisia nettikauppoja?

    Ja mistä sais edullista musiikkia ja kosmetiikkaa?
  16. T

    Lenkkikaveria Metsolasta Vantaalta

    Olen 1-v. pojan 27-vuotias äiti. Lenkkikaveria kaipailisin Vantaan Metsolan ympäristöstä, kaverit kun ei asu niin lähettyvillä että olis helppo usein lähteä lenkille. Jos susta olis ulkoiluseuraa, pistäpä vaikka yv:tä! :wave:
  17. T

    Tarkistuskäsky Vantaalla asuville

    :wave: Vantaaltapa hyvinkin.
  18. T

    Mä haluisin NIIN löytää uuden ammatin

    Ainakin työkkärin sivuilla on joku testi!

Yhteistyössä