G: Rehellisesti, onko perheenne sairastanut tänä kevät-talvena normaalia enemmän?

Tuutikki
Me ei. Ihmeen vähällä on päästy. Vuoden ensimmäinen vatsatauti jyllisi päivän kuopuksella. Seuraavana päivänä keskimmäinen oli kuumessa, mutta muuten ei olla sairastettu koko keväänä.
 
minä
joo me ollaan oltu kipeinä. tosin aika vähän mutta ottaen huomioon aiemmat niin silti enemmän. Tosin menin takaisin töihin, joten se ekä yksi syy kun tarha alkanut.
 
terve
2 ja puol kk oltu pojan kans kotona ku jäin työttömäks. Huomaa kyllä et sieltä hoidosta saa pikkasen useemmin tauteja kotiin :) Yks pikku flunssa on meillä molemmilla ollu, kesti oikeesti ehkä kolme päivää. Hoidossa ollessa poika yski kokoajan, limaa irtos joka rööristä jne ja mulla oli vähän väliä kans flunssa :S
Mut nyt ei olla siis sairastettu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
:wave: :snotty:

ME ollaan. :headwall:
no ei, mutta en syötä einesmössöä usein lapsille. emmekä ylipese itseämme tai kotiamme.
Enkä kosteussuojaa lapsiamme. Ovat kastuneet 1000 kertaa. 0 tautia tänä vuonna.
Okei ja mekö muka ollaan :eek: :eek: :eek:

Siis: syötetty einesmössöä? Ja täällä onkin toooosi puhdasta :LOL:

Jos pk:ssa riehuu vatsatauti, se varmaankin tarttuu myös kuopukseen?

Jos koulussa riehuu alueella kova kuume, se iskee näköjään myös esikoiseen, joka oli elämänsä ekan kerran yli 37,5 asteen kuumeessa, kun kuumetta oli 38,5. :snotty:
 
Ei. Sitä samaa eli nyt menossa lievä lunssa muksuilla ja mulla. Ainut tänä vuonna.
Yleensä ei saada mahatauteja *koputtaa puuta*, ei rokkoja, ei kovia kuumelunssia, ei influenssaa jne. Mutta olenkin hysteerinen käsidesihössö jne. Tauteina normaalisti silloin tällöin lievä lunssa :). *koputtaa vielä lujempaa puuta* :D :wave:
 
v
Ei olla. Itse olen ollut kerran kipeä, samoin lapset ja mies(flunssaa). Lapset on päiväkodissa, me työelämässä. Viime syksynä ei ollut kukaan muu flunssassa kuin minä ja mies.
 

Yhteistyössä