Hakutulokset

  1. S

    Mitä teidän miehet tekee kotona

    on netissä, pelaa pleikkarilla.. eli kaikkea muuta kuin kotihommia
  2. S

    Kipu navan vasemmalla puolen.10cm

    mikäköhän on...? ens maanantaina on lääkäri aika..tosin eri asiasta mutta mainitsen tuonkin.. mulla on paljon raskausarpia tullut aikoinaan ja luulin että se johtuu siitä ku ne venyy mut empä tiedä... onkohan tuossa kohti jotain elintä mistä se johtuis.. kipu ei ole koko aikaista vaan aina...
  3. S

    Matkakorvauksista...

    no niimpä tietenkin :headwall:
  4. S

    Matkakorvauksista...

    missä sä asut ku noin paljon saat kilometriltä ?? pohjoisessa saa 0,21e kilometriltä ainakin viime vuonna tuli näin :snotty:
  5. S

    kannettava vs pöytätietokone

    pöytäkonetta suosittelen jos pelaatte paljon..( netissä, asennettuja pelejä ym... ) kannettavaa normi käyttöön
  6. S

    Ovatko lapset kalliita?

    6v rupee kuluttamaan jo vaatteita melkoista tappotahtia... eli eivät kestä kierrätystä..
  7. S

    G: Kuinka monta tuntia päivässä!?

    silloin ku en oo töissä niin sen yhdestä tunnista kolmeen...tosin pätkissä eli en putkeen
  8. S

    eestä vai takaa vai

    kaikki käy
  9. S

    Mikä lapsen kädessä?

    saattoi venähtää tai nyrjähtää... jos kostea käsine niin se sattaa tarttua vähän kiinni ja kovastikku riuhtasee niin niin sattaa käydä...tai sit se vaan hiersi kipeästi
  10. S

    Mikä olis hyvä kirja mistä lapsi oppis kirjaimia?

    meillä on kans tuo kirjasarja ja suosittelen.. yksi paketti tais olla 14.95e
  11. S

    Apua, miten saan lapsen pissan pois sohvan uumenista?

    lapsen ja kissanpissa on musta kamalimmat.. koiran ei ees haise kuivattuaan, tosin sitten jos työntää nokkansa kiinni kohtaan
  12. S

    Henkilöstövuokrausfirma työnantajana

    viime pam lehessä oli erittäin hyvä juttu välitysfirmasta ja yrityksestä, kannattaa lukea
  13. S

    No nyt se soitti, ja sanoi soittavansa uudelleenkin :/

    mun äidillä on myös huono kuulo toisessa korvassa.. jotkut luut luutuu yhteen mitä ei sais tapahtua.. monta vuotta jo ollut ja pysynyt samassa..ei tarvitse kuulokojetta, ku muistaa vaan puhua vähän normaalia kovempaa ja selvästi. olikohan ne kuuloluut... :/
  14. S

    keksikääs mulle liike-idea tai jokin pieni yritys mikä vois menestyä pikkupaikkakunnalla?

    tuo siivousrinki tai sitten jos osaat ommella niin korjaat ihmisten vaatteita tai ompelet niitä kotona tilausta vastaan..
  15. S

    Kuinka usein..!?

    pari kolme kertaa viikossa... lapset 4 ja 6 vuotiaat
  16. S

    Voiskohan ne jo kohta lähettää mullekkin sen veroilmon???

    ei oo tullu tännekkään...ja mulla pittää se vielä takasinkin palauttaa matkakorvausten takia |O
  17. S

    g: Mitä tv-sarjoja teillä on dvd:nä??

    pako metsolat puhtaat valkeat lakanat ( uupuu ne julkaisemattomat ) ruusun aika ( uupuu ne julkaisemattomat ) Olipa kerran elämä Alfred J Kwak ( uupuu se julkaisematon ) Beverly Hills 90210 ( uupuu kaikki muut paitsi se eka...en oo saanu vielä ostettua muita )

Yhteistyössä