No nyt se soitti, ja sanoi soittavansa uudelleenkin :/

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Lääkäri nimittäin, noitten korvien takia.
Sanoi että on selvä kuulonalenema puhetaajuudella ja kyseli että haittaako normaalielämää..kyllähän se vähän haittaa, kun pitää välillä kysyä uudelleen että mitä sanoit.
No, suoralta kädeltä ehdotti korvalääkärillä käyntiä, mutta sitten sanoi, että tutkailee asiaa ja soittaa uudelleen.

Vitja kun alkaa pelottamaan, että voiko tää olla jotain vakavampaa kun se noin sanoi..
Eilen vielä menin lueskelemaan netistä noita juttuja :/
 
mun äidillä on myös huono kuulo toisessa korvassa..
jotkut luut luutuu yhteen mitä ei sais tapahtua..
monta vuotta jo ollut ja pysynyt samassa..ei tarvitse kuulokojetta, ku muistaa vaan puhua vähän normaalia kovempaa ja selvästi.


olikohan ne kuuloluut... :/
 
juuh
no oon itekki pari kertaa käyny niissä kuulokokeissa. Et kantsii mennä vaan korvalääkärille. Mulla onneks on pieni alenema vain todella korkeissa äänissä ja siltiki kuulen ihan normaalisti nekin. Ja ainakin vanhempi alenema itseasiassa oli parantunut muutamassa vuodessa itsestään normitasolle.

Jos se on tullut sit sellasesta äkikillisestä jutusta, niin pidä huoli et on baarissa ym jotain korvatulppaa.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Siis onko sulla ollut aina huono kuulo?
Ei, vaan varmaan päälle puoli vuotta on nyt tinnittänyt molemmissa korvissa ja sen takia lääkärillä rampannut.
Nyt sitten eilen kävin ihan kuulotutkimuskessa jossa selvis että on tuota kuulonalenemaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mun äidillä on myös huono kuulo toisessa korvassa..
jotkut luut luutuu yhteen mitä ei sais tapahtua..
monta vuotta jo ollut ja pysynyt samassa..ei tarvitse kuulokojetta, ku muistaa vaan puhua vähän normaalia kovempaa ja selvästi.


olikohan ne kuuloluut... :/
Mun 10v pojalla just viime... vai toissaviikolla, no anyway, todettiin kuuloluiden yhteenkasvaminen.
Nyt ollaan leikkausjonossa, jolla asiaa voidaan ainakin yrittää korjata. Se on sit asia kuulemma erikseen, auttaako se (jos on luutunut pahasti ja koko matkalta, niin ei saa ehkä kaikkia irti) ja jos saakin irti, niin ne voi luutua uudestaankin.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mutte eikö tinnitys voi aiheuttaa kuulonalenemaa, joka voi poistua kun tinnityksestä pääsee eroon?
Joo no se mietti että onko tuo sitten joku syy-seuraus juttu. Että tinnitys johtuu kuulonalenemisesta tai toisinpäin tai jotain..
Mutta se pääsyy kun on epäselvä niin laittaa lähetteen eteenpäin.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:hug: No toivottavasti ei huononisi enempää se kuulo.

Mut jos huononee, niin onneksi on kuulolaitteita, eikä tarvii lopettaa elämistä sen takia.

Toivon että selviäis miksi tuo tinnitys ees tuli, eikä lähde pois. Sen kun sais pois, niin muu ei haittais. Alan vaan olemaan jo niin täynnä tuota ääntä |O
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:hug: No toivottavasti ei huononisi enempää se kuulo.

Mut jos huononee, niin onneksi on kuulolaitteita, eikä tarvii lopettaa elämistä sen takia.

Toivon että selviäis miksi tuo tinnitys ees tuli, eikä lähde pois. Sen kun sais pois, niin muu ei haittais. Alan vaan olemaan jo niin täynnä tuota ääntä |O
Joo, kuulemma se on henkisesti aika raskasta ku koko ajan kuuluu ääntä. :( :hug:
 

Yhteistyössä