Mikä lapsen kädessä?

  • Viestiketjun aloittaja destias
  • Ensimmäinen viesti
destias
Mä tulin meidän 3veen kanssa sisään ja otin hanskoja pois. Rukkaset oli haalarin hihan sisällä ja riuhtasin rukkasesta alaspäin saadakseni sen pois kädestä. Lapsi alkoi huutamaan hysteerisenä et käteen sattuu.

Joku 15min tilannetta seurattiin ja nyt mies lähti viemään lasta polille. Ei käyttänyt kättään yhtään ja näytti et ranteen kohdalle sattuu. Mä jäin meidän 4kk vauvan kanssa kotiin.

Siis voiko se olla murtunut? Mä oon nniiin paskaäiti -fiiliksissä täällä et ei ole ttosikaan. :(

En omasta mielestäni voimaa nyt NIIN paljoa käyttänyt etoisin murtanut lapsen käden.... huoh. :( :(
 
Soiku
Lapsilla menee aika helposti käsi sijoiltaan, joko olkapäästä, kyynärpäästä tai ranteen kohdalta. Ei siihen kovinkaan kummoista turmaa tarvita. Mut onneksi ne aika helposti menee paikoilleenkin, joskus ihan itsestäänkin.

Mut älä sinä huonoa omaatuntoa pode! Nimimerkillä "Pojan sormen auton oveen väliin jättänyt" Ja oikein paiskasin sen oven kiinni..
 
Ihmemaan Liisa
Tuskin on murtunut, olisi jo tosi harvinaista jos noin pienestä murtuisi :) Lapsella voi joku luu siirtyä pois paikaltaan just tuollaisissa repäisy/kierto liikkeissä, yllättävän yleistäkin kuulema on. Meillä esikoiselle on käynyt niin, kun heittäytyi maahan makaamaan kun pidin kädestä kiinni.
 
ap
no hanska oli kyl märkä....Ihossa kun ei ollu suurempaa jälkeä eikä kyl mitään selvää virheasentoa. Aavistus vaan painaumaa hanskasta haalarin resorin kohdalla mut se nytei asiaan liity
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Mut älä sinä huonoa omaatuntoa pode! Nimimerkillä "Pojan sormen auton oveen väliin jättänyt" Ja oikein paiskasin sen oven kiinni..
Kiitos! Kiva kuulla et ei oo ainoa uuno!

Ja tota paikaltaan pois menoa mäkii mietin... Noh, tk:ssa eivät saa kuvia et varmaan vaan lähete tulee näppiin ja keskussairaalaan joudutaan.
 
ap
Tuunpa nyt tänne raportoimaan et kyynärpää oli menny pois paikoiltaan. Tk lääkäri oli napsauttanut paikalleen ja se oli sit siinä. Käyttää kättä nyt niinku ennenkii.

Lapsi on jo unohtanut mut äidille jäi ikuiset traumat!
 

Yhteistyössä