Hakutulokset

  1. S

    154 päivää

    154/7=22 missäs sitä on oltu matikan tunnilla ???
  2. S

    pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

    yöllä, päivällä, illalla..ihan milloin vain ku lapset ei ole siinä jaloissa pyörimässä
  3. S

    Miten voi olla että jotkut päästää koiransa sellaiseen kuntoon?

    mäkin harjailen tuota meidän koiraa ja juoksen saksien kanssa tuon perässä näin rapa kelillä mahakarvat viiltää nimittäin maata |O nyt mahan alus sellainen hienon lyhyt johon ei ihan kaikki ravat tartu..joka kesäksi ehtii kasvaa taas nätiksi
  4. S

    kiva veroehdotus oli nopeasti korjattu netissä

    mulle tuli ekan kerran tuo että pitää palauttaa matkakorvausten takia... olihan siinä selvät ohjeet mut silti tuntuu että tein päin mäntyä
  5. S

    Kylläpäs oli pikaista toimintaa...

    nyt on ruennu jännittämään... :o voi luoja...ties kuinka monta viikkoa vielä.. :headwall:
  6. S

    Kelta-oranssit hiukset, APUA?!?!

    :| normi koko pään värillä uskallan värjätä kotona...tosin radikaalia värimuutosta en uskalla tehdä.. mulla oli kerran oranssi pää kotikokeilujen jälkeen tyhmyydestä viisastuu
  7. S

    Miten ehditte ja jaksatte..

    siinähän se tulikin :D tuo koira ku ei paljoa sotke..vähän karvoja tiputtelee tosin mutta ei häiritsevästi
  8. S

    Kun sinä väsyt...

    mä olen ylienerginen silloin.. aloitan kaiken mahdollisen ja jätän sikseen...pyörin ja hyörin, kiukkuan ja mekastan... :whistle:
  9. S

    Miten ehditte ja jaksatte..

    käyn töissä ja siistiä on...
  10. S

    paljonko maksaa pakoputken korjaus?

    mies uusi koko putken muutama vuos sitten volvoon n.75e oli silloin.. itse sen tosin vaihtoi paikalleen
  11. S

    onko esikoulu pakollinen?

    ei ole pakollinen tosin jos en olis esikkoa vienyt niin lukihäiriö olis jäänyt huomaamatta tarpeeksi ajoissa että pystyttiin heti puuttumaan
  12. S

    Toimiiko teillä facebook?

    toimi tuo ainakin äskön ku kävin
  13. S

    Kylläpäs oli pikaista toimintaa...

    lähetteen kanssa. Nimittäin maanantaina kävin lääkärillä ja eilen soitti sit että oon saanut lähetteen. Päiväkirurginen toimenpide 13.5 -09 klo 10.00 korvalehdestä poistetaan patti...todella iso patti... jännittää ja pelottaa...
  14. S

    Tietäisikö joku nordeasta?

    sossun rahat tulee aina 12.00 aikaan täällä... ei koskaan aamusta.. niin ja oli pankki mikä vain
  15. S

    Sheltti neidille nimi !!!

    kiitos :hug:
  16. S

    Soittaako miehene teille (kotiäideille asiaa)

    soittaa se...niin soitan minäkin miehelle.. mies soittaa silloinkin vaikka olisin itsekkin töissä :heart:
  17. S

    Finnmatkat - Espanja

    kiitti vinkistä :D
  18. S

    Apua aukioloajoista

    eikö se aukea 8 tai 9.. en muista tarkempaa

Yhteistyössä