Kun sinä väsyt...

  • Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti
Apuva
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Tuleeko sinulle EPÄTODELLINEN olo?
Huimaako?
Heikottaako?

Mitä oireita YLIVÄSYMYS tekee sinulle?
Tutulta tuntuu. Minulle tulee toti väsyneenä noita oireita ja jos olen vielä syönyt hunosti ja epäsäännöllisest. Minulla myös erittäin alhainen verenpaine.
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Tulee.
Tosin mulla on eritasoisia yliväsymyksiä.

Ensin tulee -kuola poskella, monttu auki -yliväsy.
Sitten tulee -hi hi hi hi hi hi ha ha hi hi hi -yliväsy
Viimeisenä tulee -näen pieniä virheitä miehiä -yliväsy.
Minä taidan olla tässä näen pieniä vihreitä miehiä-vaiheessa...mitäs sitten tehdään? Olo on monesti pelottavan epätodellinen ja jos alan sitä oloa pelkäämään, se vaan menee kahta kauheammaksi...pitääkö sitä epätodellista oloa PELÄTÄ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Tulee.
Tosin mulla on eritasoisia yliväsymyksiä.

Ensin tulee -kuola poskella, monttu auki -yliväsy.
Sitten tulee -hi hi hi hi hi hi ha ha hi hi hi -yliväsy
Viimeisenä tulee -näen pieniä virheitä miehiä -yliväsy.
Minä taidan olla tässä näen pieniä vihreitä miehiä-vaiheessa...mitäs sitten tehdään? Olo on monesti pelottavan epätodellinen ja jos alan sitä oloa pelkäämään, se vaan menee kahta kauheammaksi...pitääkö sitä epätodellista oloa PELÄTÄ?
Nukkua.
Jos ei mahdollista nukkua, niin tehdä jotain joka vaatii ajattelua, mut kuitenkin niin simppeliä ettei hermot mene pohtiessa.

(Tee siis jotain mitä osaat)
 
Yliväsyneenä minäkin saatan hekotella hysteerisesti sinänsä varsin mitättömille asioille. Jos olen pitkän valvomisputken jäljiltä väsynyt unohtelen asioita, sanat hakevat paikkaansa, siis unohdan sanoja tai unohdan tehneeni joitakin asioita. Saatan myös jumittua paikalleni ja näennäisesti vaikkapa lukea aloituksia palstalta.. ja lukea samaa avausta tajuamatta että olen lukenut sen jo aikaisemmin. :xmas:
 
Apuva
Tuli vielä mieleen, että jos sinulla tulee oikein paha olo ja muuta sellaista. Niin minulla paniikkihäiriö aiheuttaa myös em: juttuja. Olisko avun paikka jos ei ala helpottaa.
 

Yhteistyössä