Kun sinä väsyt...

  • Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Apuva:
Tuli vielä mieleen, että jos sinulla tulee oikein paha olo ja muuta sellaista. Niin minulla paniikkihäiriö aiheuttaa myös em: juttuja. Olisko avun paikka jos ei ala helpottaa.
Siis minulla on ollut paniikkihäiriö jo toistakymmentä vuotta!! Voiko sekin tehdä tällaisia yliväsymys-oireita?! :eek: Ollut lievää paniikkihäiriötä siis, mutta elämä on ollut viime vuosina sairaan rankkaa, onhan sekin voinut pahentua...voiko ph tehdä epätodellista oloa??
 
bdt
Kun väsyn alan puhua rumia . Samalla kun päästelen sammakoita suustani kadun, mutta en lopeta. Kiroilen kuin pahin merimies ja haukun perheenjäseniäni. Sitten pyytelen anteeksi ...todella raivostuttava piirre mutta en voi sille mitään. Pitäisi ajoissa höllätä vauhtia kun alkaa mopo karata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Apuva:
Tuli vielä mieleen, että jos sinulla tulee oikein paha olo ja muuta sellaista. Niin minulla paniikkihäiriö aiheuttaa myös em: juttuja. Olisko avun paikka jos ei ala helpottaa.
Siis minulla on ollut paniikkihäiriö jo toistakymmentä vuotta!! Voiko sekin tehdä tällaisia yliväsymys-oireita?! :eek: Ollut lievää paniikkihäiriötä siis, mutta elämä on ollut viime vuosina sairaan rankkaa, onhan sekin voinut pahentua...voiko ph tehdä epätodellista oloa??
Mä uskoisin, että on toisinpäin, väsymys aiheuttaa paniikkioireita.
Mulla on ollu yleistyny ahdistuneisuushäiriö ja kaikki stressi ja väsymys aina lisäs niitä paniikkioireita.
 

Yhteistyössä