Hakutulokset

  1. S

    Rasmuksen pojat karanteeniin!

    mäkin kuulin jotain juttua mut se meni silti ohi korvien :ashamed:
  2. S

    HUUMORII (?)

    :D
  3. S

    Vauva ei suostunut syömään. Täytyykö herättää??

    anna nukkua... kyllä se sit huutaa ku on nälkä
  4. S

    Ylipainoiset/huomattavasti pyöreät naiset

    välillä joo...riippuu päivästä...
  5. S

    Saatteko ikinä siivota rauhassa?

    aina saan siivota rauhassa..lapset sen verran isoja että voin pistää ne tuohon pihalle mekastamaan siksi aikaa
  6. S

    Ehkäisystä puolesta ja vastaan

    pillerit oli aikoinaan.. lihottivat...ja se makean himo... :headwall: nyt on ollut rengas ja eikä mitää oireita.. tyytyväinen olen tähän..
  7. S

    Kuinka moni ihan oikeasti olis valmis

    myymään koneensa ja katkaisemaan nettinsä jos tulis sellainen tiukkapaikka ?? meidän tietokone on niin vanha että mä saan maksaa sille joka tän ottaa..eli se ei paljoa auta.. netistä tietenkin säästettäis 70e/2kk mut mitä se hyödyttää.. möllöttää ilman mitään kontakteja täällä tuppukylässä...
  8. S

    Onko normaalia? (ällöttävää vuotoasiaa, älä avaa jos oksettaa)

    mulla ei kierukasta oo kokemusta mutta välillä tulee tuollaisia menkkoja... hyytymyä ja ruskeana... eikä ole mitään tulehdusta...
  9. S

    G: mitä kaikkea näistä löytyy kodistasi??

    1) leivänpaahdin 2)mikro 3)vedenkeitin 4) munankeitin 5)popcornikone 6)hapotuskone, eli limsakone 7) jäätelökone 8)friteerauspannu 9) voileipägrilli 10)vohvelirauta 11)pirtelökone enkä oikeestaan haluakkaan muuta... ehkä toi limsa kone olis kiva, mut mitäpä me sillä
  10. S

    Meidän lapset ei koskaan kuule riitelyä-olen ylpeä:)

    näin myös meillä.. ja jos lapset näkee riidan niin ne näkee myös sen sopimisenkin
  11. S

    Pitäsköhän tuo poika jo kiikuttaa lääkäriin?

    viikko minusta... sen jälkeen vois ainakin soitella että ku on viikon ollut kuumeessa... ellei sit kunto huonone yhtäkkiä ja todella rajusti
  12. S

    Voi että harmittaa! Kahenkeskiselle reissulle tuleekin sit tuo lapsi mukaan.

    eikö ole kummia tai sisaruksia joka vois ottaa lapsen hoitoon ??
  13. S

    2 Päivää !!!

    shetlanninlammaskoira toinen jo meille.. meillä on toi kohta 9v vanha leidi ja nyt tullee sit soopeli väriltään
  14. S

    Annatko koiran nuolla jalkojasi?

    ei meidän leidi tee sitä.. haistelee ehkä ja aivastaa ja löntystää pois... :whistle:
  15. S

    Kylläpäs oli pikaista toimintaa...

    sen pituus on 2,5cm, korkeus 1,5cm ja leveys 1cm.. kyllä se on sitä samaa arpikudosta tuossa munkin korvassa mutta nyt se lähtee... haittaa tuosta ei oo...muuta ku kosmeettinen haitta... ja ihan kunnallisessa napsaavat pois niin ja se menee läpi...eli patista pieni osa on korvalehden...
  16. S

    2 Päivää !!!

    no höpö höpö... mähän olen jo monta kertaa vaahdonnu tosta meidän koira vauvasta :D
  17. S

    Kolahti ku halolla päähän

    paikkansa piti molemmilla osittain paremmin piti mulla toi oinas ku miehellä omansa joka on kalat
  18. S

    2 Päivää !!!

    Ja sit haemma Danin kotio :heart:

Yhteistyössä