Hakutulokset

  1. S

    Cushingin oireyhtymä

    Onko kenenkään haukulla ?? Sain eilen nimittäin tietää että yhdellä pennulla saattaa olla tuo josta haettiin tuo meidänkin pentu... He menevät parin viikon päästä testeihin. Odotamme ensin niitä tuloksia ja sitten menemme itse testeihin. Milläinen sairaus tuo on ?? Onko hankala / raskas...
  2. S

    Cushingin oireyhtymä

    Koirilla on... ja on kyse koirasta...
  3. S

    Neuvoja asunnon ostoon...

    kiinnitykset...eli jos oon ymmärtänyt oikein niin se on panttu se talo.. ja lainaa voi rueta lyhentämään vasta sitten kun muuttaa.. kuintekin 2 vuotta saa pitää vain maksuvapaita kuukauksia koko laina aikana
  4. S

    Cushingin oireyhtymä

    Onko kenenkään haukulla ?? Sain eilen nimittäin tietää että yhdellä pennulla saattaa olla tuo josta haettiin tuo meidänkin pentu... He menevät parin viikon päästä testeihin. Odotamme ensin niitä tuloksia ja sitten menemme itse testeihin. Milläinen sairaus tuo on ?? Onko hankala / raskas...
  5. S

    Just..hyvät huomenet vaa tolle

    meillä tää pentu vetelee tarpeen jälkeen takapuolta.. on tarkastettu ettei oo matoja eikä niitä ( unohdin niiden nimet ) niitä pusseja tai mitä lie olikaan :laugh:
  6. S

    Just..hyvät huomenet vaa tolle

    ja millä hemmetillä sen saa karsittua muuten pois ??? :kieh: :headwall: sen takapuolen vetämisen siis...
  7. S

    Mies ei suostu viemään lastamme lääkäriin...

    onkohan tietoa ??? :|
  8. S

    Kahden viikon päästä olen sitten ilman kohtua ja munasarjoja

    mulla on sama vaiva tosin melko lievänä vielä.. ikää tosin vain 27 ja tiedän että tuo on lopulta edessä
  9. S

    Kenet iskelmäartistin ottaisit mieheksesi??:)

    lauri tähkä :D onko se ees sitä mitä haettiin :laugh: :laugh:
  10. S

    voinko saada jostakin rahallista tukea?

    yleensä päiväraha tulee 4vk välein
  11. S

    onks mitään rokkoa liikenteessä???

    tulirokkoa on kans muuten liikenteessä
  12. S

    Talon ostajat

    me on aateltu että jos nyt ostettas talo..eli toukokuun puolivälissä niin me pystyttäs muuttamaan heinäkuun alussa.. koska vuokra kämpässä on se kuukauden irtisanomis aika... ja täällä se meinaa alku kuusta loppu kuuhun...
  13. S

    voinko saada jostakin rahallista tukea?

    päivärahaa saat jos olet lukenut ammatin, jos et ole lukenut ja olet alle 25v niin ei tipu mitään..
  14. S

    Onko ketään orilamen edustajaa paikalla?

    Mie oon... onko hankalaa asiaa...mä oon enää tilannu "perheen ja suvun" tarpeisiin viimeisen vuoden ajan

Yhteistyössä