Hakutulokset

  1. S

    Miten kävi sille lapselle jonka isä ei suostunut viemään lasta lääkäriin??

    minäkö utelias ??? :whistle: :ashamed:
  2. S

    Teittekö itse ruuat häihin?

    tein ihan itse.. tosin oli vain 9 ihmistä meidän lisäksi...plus tietenkin meidän 2 lasta... eli yhteensä 13 henkee.. meillä siis vaan vanhemmat ja sisarukset tuli kakkua, kahvia, teetä,mehua, limsaa, joulutorttuja ( mentiin jouluna naimisiin :D ), pipareita, jauheliha ja kinkku...
  3. S

    Onko kellään kokemuksia tästä läppäristä !!!

    onko mistään kotosin se siun läppäri...??
  4. S

    Kuinka paljon olisit valmis maksamaan kesälomalla vuokramökistä viikoksi?

    riippuu mistä se on.. rukan lähellä melko arvokkaita, jos taas rauhaa kaipaa niin parilla kolmella sadalla saa jo viikoksi täältä päin
  5. S

    liitteitä asuntohakemukseen?

    hmm..ompa jännä..yleensä ne pittää olla edellisen vuoden eli tässä tapauksessa 08 ottakaa ne matkaan jos ei ennää 07 ole tallessa... jos on niin viekää molemmat
  6. S

    Miten kävi sille lapselle jonka isä ei suostunut viemään lasta lääkäriin??

    ..äiti tais lähteä työmatkalle ja kun palasi niin kettään ei ollu kotona.. Selviskö se miten siinä oli käynyt ???
  7. S

    Mihin aikaan yleensä tiskaatte?

    aamupäivästä yleensä pyörii kone meillä
  8. S

    voiko 25-vuotiaalla olla vaihdevuodet...??!!!

    voi olla... viime vuodesta asti niitä kärsineenä... :headwall: nuo hemmetin kuumat aallot...voi luoja...
  9. S

    TOIMEENTULOTUESTA TIETÄVÄT! Jos omistaa maapläntin, evääkö se toimeentulotuen?

    pieni kylä pienet onglemat.. me ku haettiin aikoinaan niin tiesivät että meillä on rotukoira.. käskivät myydä sen... :headwall: ei myyty...ja tehtiin valitus eteenpäin.. sen jälkeen on saatu ihan kivasti mut tuo päättäjä akka oli vissiin joku koira vihaaja..
  10. S

    mistä löytyis muovisia cd-telineitä?

    sittarissa täällä tais joskus olla... tosin en tiedä onko ennää
  11. S

    millainen oli ensisuudelmasi?

    mä en muista :laugh:
  12. S

    Onko kellään kokemuksia tästä läppäristä !!!

    oliskos kellään samaista läppäriä...
  13. S

    Voiko mun verenpalautus laskea...

    2008 vuonna omavastuu oli 500e ja viime vuodeltahan sitä palautusta matkakuluista haetaan.. tänä vuonna omavastuu on 600e.. no aivan sama...oli kumpi vaan niin matkakuiluistakin pitäis mulle takasin lisää tulla
  14. S

    Voiko mun verenpalautus laskea...

    niin mäkin ajattelin mutta yksi tuttu väitti että ne voi laskea 500e on se oma vastuu matkakuluista viime vuodelta..
  15. S

    Voiko mun verenpalautus laskea...

    ..kun vein matkakorvaukset verottajalle.. eli saan summan xxx palautusta ja vein kilometrit verottajalle niin voiko tuo xxx summa pienentyä ?? ja jää matkakulut saamatta ??
  16. S

    Voi viddu tätä mun elämää... Senjälkeen kun työttömyys kohtasi, elämäni on ollut yhtä alamäkeä.

    mä olen joka vuosi kesät työttömänä.. enkä mä rupea tuollaista tekemään.. mulla on lapset ja koirat... kovasti touhutaan ja ulkoillaan
  17. S

    Onko kellään kokemuksia tästä läppäristä !!!

    HP, Pavilion dv7-1113 http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=451112&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31154
  18. S

    Olenko kauhea kun en anna miehen

    mun mies määrää ainakin itse omasta päästään.. vasta itse asiassa kävi parturissa...sanoo aina mulle ku pitää varata aika ja itte päättää mallista..

Yhteistyössä