Mites on, kuinka usein miehesi ulkoilee lastenne kanssa?

metsänpeitto
Melkein päivittäin, jos sattuu olemaan pitkä päivä töissä niin silloin ei. Viihtyy lasten kanssa ulkona paremmin kuin minä. Ja ihan oma-aloitteisesti siis, tai joskus lasten pyynnöstä.
 
Aikas usein juu omalla pihalla tai kauempana... Melkein joka päivä hakee lapset hoidosta ja tekee ruoan + ruokkii muksut ja lähtevät ulos... :heart:

Kauppareissuillekkin voi ottaa yhden tai kaksi tai vaikka kaikki kolme mukaan...
:D
 
Rollolainen
meillä on jo isot lapset, ei ne halua että niiden kanssa ulkoilaan kydän sit porukalla vaikka muuten kävelylä tai lähdetään mummolaan ym. vois lasten kaverit nauraa, että ulkoiletko äidin kanssa kun vanhoin on jo 15v ja nuorin 8v
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
meillä on jo isot lapset, ei ne halua että niiden kanssa ulkoilaan kydän sit porukalla vaikka muuten kävelylä tai lähdetään mummolaan ym. vois lasten kaverit nauraa, että ulkoiletko äidin kanssa kun vanhoin on jo 15v ja nuorin 8v
Ei mun mielestä siinä ole mitään naurettavaa jos perheet ulkoilee keskenään :eek:
Meillä mies ulkoilee monta kertaa viikossa esikoisen kanssa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Ai käskemättä/pyytämättä? Ehkä kerran kuussa.

Täällä taas niin että jos mä en asiasta mitään sanois, niin ei menis lasten kans ikinä ulos.. :| :/
Kaupassa voi pikaseen käydä.
Jees, meillä kans näin. Muksut on vielä pieniä, oletan että tilanne muuttuu kun niiden kanssa ei tartte istua hiekkiksellä vaan voi esim. pelata jalkapalloa. Mies ei osaa olla paikallaan pihalla. Lähtee siis kyllä noiden kanssa jos pyydän, mutta oma-aloitteisesti ei. Porukalla ulkoillaan vkloppuisin ilman eri kehotusta :D
 

Yhteistyössä