Olenko kauhea kun en anna miehen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Juu, ei sitä voi toisen tukasta määrätä kun ei ole oma pää. Ajaa se siiliksi sitten salaa jollei sun nähen voi.
Ei muuten aja
Ajaapas
Lyödäänkö vetoa?
Ei, mutta ajaa se silti
No ei muuten aja, ja tästä en viitsi enää edes vängätä
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Juu, ei sitä voi toisen tukasta määrätä kun ei ole oma pää. Ajaa se siiliksi sitten salaa jollei sun nähen voi.
Ei muuten aja
Ajaapas
Lyödäänkö vetoa?
Ei, mutta ajaa se silti
No ei muuten aja, ja tästä en viitsi enää edes vängätä

Itehän siinä vänkäät, ajaa se

 
nap
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja nap:
siis lapsen et anna leikata....mies on aikuinen ja saa myös päättää itse, lapsi ei...
no tällä palstalla tuntuu monien miehet olevan joko onnettomia tossukoita tai aivottomia alkoholisteja :whistle:
totta ja jos vaimo ei komenna ja kasvata miestä niin se ei ole normaali suhde.....
 
mun mies kalju. ja ihan itse saa päättää miten päänsä kanssa tekee, kasvattakoon vaikka hevi letin.
mulla mustat pitkät hiukset. ja mies sanonu et ihan lyhkäiseksi ei saa leikata ja vaaleaksi värjätä.... mut en kyllä haluais itsekkään...
 
En mäkään halua mieheni värjäävän tukkaansa ja mieheni haluaa, että mä en leikkauta omaani lyhkäiseksi. Eli ei kait siinä mitään pahaa ole, että sanot oman mielipiteesi, minkälaisena haluat miehesi tukan olevan. Se on sitten eriasai haluaako toinen osapuoli tehdä niinkuin itse haluat.
 

Yhteistyössä