Hakutulokset

  1. S

    Mitä lahjaksi tulevalle ekaluokkalaiselle?

    meillä ostetaan puhelin.. yllättävän halpoja puhelimia on jo kaupoissa...39e oli ku toissa päivänä katseltiin..
  2. S

    Mua kammottaa tuleva helle!!!! :O

    hengissä mä olen... :D silloin ku nuorinta odotin ja esikko oli alle 2v niin oli helle.. voi jestas... hiki valu vaikka käveli vaan sisällä :whistle:
  3. S

    Paljonko menee kuukaudessa rahaa lemmikkisi ruokintaan

    2 shelttiä..vanhin syö yhtä pussia kuukauden ja pennulla menee vähän enemmän.. oliskohan 30e noin sopiva summa
  4. S

    onko harjoitteluajalla irtisanomisaikaa?

    ei oo irtisanomisaikaa
  5. S

    Mitä teen, nyt kävi hassusti laskujen kanssa

    meillä on vakuutus tuolla tuota summa... plus muita laskuja.. liitosta ei oo vieläkään rahoja tullut... :D
  6. S

    Kaikkien möhelöiden ISÄ!

    en tiiä... ite ku oot melkein puol tuntii jonottanut siinä niin rouvat vaan kipsuttaa oven aukasuun autosta suoraan jonon ohi... :kieh: |O tosin nimien ottaja sanoi heille että jonon pää on tuolla... :laugh: siis se setä siellä uimahallin tiskillä..näki ikkunasta koko operaation..
  7. S

    Lemmikkikuvapinoa??

    ihana :D
  8. S

    Mä en tiedä mitä tekisin kaikella tällä rahalla :)

    anna mulle.. mä olen kuukauden ollu ilman rahaa..kiitos liiton jonojen... tuolla olis pari laskua vailla maksua... vakuutus ensimmäisenä... :whistle:
  9. S

    Kaikkien möhelöiden ISÄ!

    entäpä täällä eilen aamuna.. aikuiset ihmiset etuili uimakouluun ilmottautumis jonossa... :headwall: :headwall:
  10. S

    Lemmikkikuvapinoa??

    Siinähän ne meidän rakkaat. Shetlanninlammaskoiria molemmat. Trikki on Tessa joka täyttää ensi kuussa 9vuotta. Soopeli on Dana joka täyttää ensi tiistaina 3kk.
  11. S

    Koira hyökkäsi koululaisten kimppuun

    sekarotuinen se on.. se vaan muistuttaa jäniskoiraa... aamullisessa koillissanomissa oli tiedot paremmin koirasta
  12. S

    Koira hyökkäsi koululaisten kimppuun

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1691813
  13. S

    te, joiden lapsenne ovat joskus esim mummolassa hoidossa

    meidän neidit 4,5 ja 6,5 vuotiaat on aina välillä mummin luona pari kolme tuntia.. yleensä he ovat ne kylään hakeneet..muutaman kerran olen joutunut pyytämään oman menon vuoksi
  14. S

    Millä ihmeellä mä saan siirrettyä osan kirjanmerkeistä

    siis mitä ihmettä.. kirjanmerkeissä on pitkälle sata merkkiä ja tuolta ei löydy ku 4 eli ne jotka on laiteasetuksissa... |O ärrin murrin :kieh:
  15. S

    Millä ihmeellä mä saan siirrettyä osan kirjanmerkeistä

    kiitos... mä muistelinkin että jostain se löytyy...mutta en sit tarkemmin.. rupeampas ettimään...
  16. S

    Kuka löysi synnytyksessä luonnonmukaisen kivunpoistajan?

    hieronta ja kiroilu :whistle: mies hieroi mun alaselkää siihen tahtiin että siihen tuli 2 isoa mustelmaa... ja emäntä kiroili.. tää oli siis kakkosen synnytys :D
  17. S

    Millä ihmeellä mä saan siirrettyä osan kirjanmerkeistä

    läppärille tästä pöytäkoneesta ?? tietenkin kynän ja paperin välityksellä mutta oliskos jotain muuta keinoa ??

Yhteistyössä