Mua kammottaa tuleva helle!!!! :O

  • Viestiketjun aloittaja hellemamma
  • Ensimmäinen viesti
hellemamma
Elikkä Rv 39 ja turvottaa muutenkin ja kokoajan hiki...Mitens sitten viikonloppuna kun lupasivat kunnon hellettä... SIIS MÄ TUKEHDUN varmasti :D Olisiko mahdollista että synnytys lähtee käyntiin kun on hellettä, heh heh!!!!

Ja mitens te muut olette pärjänneet kun on TOSI kuuma ja viimeiset viikot menossa????

tattis :)
 
vieras
Kaveri odotti aikoinaan viimesillään heinäkuussa toista lastaan. Ja oli oikeen tajuttoman kuumaa, sillon kun oltiin jazzkonsertissa, mittari näytti arskanpaisteessa yli 30 astetta....eipä ollu hääviä ison mahan kanssa........
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä ootin tasan vuosi sitten viimeisilläni tota kuopusta ja istuin illat lähinnä tässä sohvalla tuulettimen paahatessa täysillä sohvapöydällä :$ Hirveetä tuskaa..! Onneks tyty syntyi "jo" rv 40+4
Viime kesänä ei kovin monta hellepäivää kyllä ollut...

 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
täällä vasta rv25 ja tuskaa on! Kuinkakohan kauhea kesä on tulossa :(
Mä voisin lähteä Alashandran kanssa jäätikölle!
Ottakaa mut mukaan sinne jäätikölle. Nyt on jo tuska niin miltäköhän tuntuu kun helle alkaa :/ Mulla menossa rv 27, enkä tasan odota edessä olevaa kesää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä ootin tasan vuosi sitten viimeisilläni tota kuopusta ja istuin illat lähinnä tässä sohvalla tuulettimen paahatessa täysillä sohvapöydällä :$ Hirveetä tuskaa..! Onneks tyty syntyi "jo" rv 40+4
Viime kesänä ei kovin monta hellepäivää kyllä ollut...
Toukokuussa oli, muistatko... Meillä oli monena iltana yli 30 astetta lämmintä täällä sisällä :xmas:
 
hulluko?
juuri tämän takia pyrin "ajoittamaan" seuraavan raskauteni niin etten olisi viimeisilläni raskaana kesäkuumalla :) toivottavasti onnistun...eli joko pitää tos juhannuksen aikoina pistää pökköä pesään tai sitte ens keväänä ni menee se alkuraskaus siinä kesän aikana :) pidätte varmaa mua ihan hulluna :D
 
vieras
Inhoan hellettä muutenkin, vaikken nyt raskaana olekaan. Kakkosta odottaessani oli tosi kuuma kesä, se oli yhtä tuskaa. Ja suonta veti jalasta jatkuvasti ja oli oltava siinä vielä säärystin :D

Käy usein lämpimässä suihkussa, se helpottaa oloa. Juo runsaasti. Jos tulee päänsärky, niin viileä rätti otsalle ja sohvalle pötkölleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Mie en etes ole raskaana ja haluaisin äkkilähdön napajäätikölle |O Inhoan kesää ja kuumaa!!!
Peesailen!!!
Mä vihaan kesää. Aina on hiki, heti aamusta kun herää niin olo on jo ihan nahkea. Mä en hikoile, eli se kuumuus vaan jää sisälle, ihan sama saunassa. Sormet tirisee ja varpaita polttaa. Ärsyttävää..

Mä rakastan syksyä :heart:
 
vieras
teille jotka ootte raskaana helleaikana vinkki kokemuksen syvällä rintaäänellä -ja tietty muillekin, mutta varsinkin raskaana olevat huomio; muistakaa juoda riittävästi helteen aikana!!!
 

Yhteistyössä