Mua kammottaa tuleva helle!!!! :O

  • Viestiketjun aloittaja hellemamma
  • Ensimmäinen viesti
Sussoo
Mulla on menossa rv 34 ja jalat turvonneena täällä ollaan jo ihan näilläkin keleillä... Viikonloppuna pitäisi saada jalat ahtautumaan joihinkin kenkiin, kun on ylioppilasjuhliin menoja :/

Onnea niille, jotka ovat "osanneet ajoittaa" raskautensa talviaikaan. Usean perättäisen keskenmenon jälkeen olen silti onnellinen että olen tässä vaiheessa raskautta, vaikka tulisi 40 astetta lämmintä. Meillä on viileä alakerta, jonne olen lupautunut muuttamaan jos yläkerrassa alkaa kuumuus haitata varsinki yöunia. Lapset lupasivat muuttaa äidin mukana. :)
 
vieras
Kyllä on oltu raskaana kesällä useammankin kerran ja ulkomaillakin ja hyvin on mennyt. Tämä on vain tällaista turhanpäiväistä narinaa, taas on yksi hyvä syy valittaa ja VINKUA HUOMIOTA itselleen. Kautta aikojen ihmiset eri puolilla maailmaa ovat raskaana kesäisin ja talvisin. Mutta harva siitä jaksaa tehdä tuollaista numeroa, kun mittari on vasta vähän nousemassa pariin kymppiin. Tuskin se nyt oikeasti niin vaikeata on, mutta joo, voihan siitäkin tehdä sellaisen millä voi itselleen kalastella oikein paljon huomiota osakseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Mie en etes ole raskaana ja haluaisin äkkilähdön napajäätikölle |O Inhoan kesää ja kuumaa!!!
Peesailen!!!
Mä vihaan kesää. Aina on hiki, heti aamusta kun herää niin olo on jo ihan nahkea. Mä en hikoile, eli se kuumuus vaan jää sisälle, ihan sama saunassa. Sormet tirisee ja varpaita polttaa. Ärsyttävää..

Mä rakastan syksyä :heart:
Niin mieki :heart: Syksyn ruska ja kuulaat päivät, sadepäivätkin on ihania. Ja talven siniset hetket :heart: :heart:

Itse olen syntynyt heinäkuun 4:s ja sanovat että pitäs tykätä kesästä, mutta *pthyi* :kieh:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä on oltu raskaana kesällä useammankin kerran ja ulkomaillakin ja hyvin on mennyt. Tämä on vain tällaista turhanpäiväistä narinaa, taas on yksi hyvä syy valittaa ja VINKUA HUOMIOTA itselleen. Kautta aikojen ihmiset eri puolilla maailmaa ovat raskaana kesäisin ja talvisin. Mutta harva siitä jaksaa tehdä tuollaista numeroa, kun mittari on vasta vähän nousemassa pariin kymppiin. Tuskin se nyt oikeasti niin vaikeata on, mutta joo, voihan siitäkin tehdä sellaisen millä voi itselleen kalastella oikein paljon huomiota osakseen.
Vai että narisin, mun mielestä esitin myös kysymyksen! Ja kyllähän mä sen tiedän että on ihmisiä raskaana kesällä kuin talvella, esim ésikoinen synty joulukuussa! ja jos haluaisin vinkua huomiota, niin tää olisi kyllä viimeinen paikka mistä saa huomiota, esim. mieheltäni Ja sitä paitsi tää on KESKUSTELUPALSTA ja saa avautua, sanoa omat mielipiteet jne...

Taidat itse vaan VINKUA HUOMIOTA :D kun et keksinnyt parempaa kommenttia....
No niin anywat, Kiitos kaikille vastanneille ja nyt meen tankkaamaan vettä kroppaan...
 
vieras
Voi, minusta oli ihanaa olla raskaana kesällä! Tyttö syntyi suuskuussa -07 ja elokuussakin oli ihanat helteet! Rannalla makasin aurinkoa ottaen, se vasta oli nautintoa! Ehdottomasti haluaisin olla kesällä raskaana jos joskus uudestaan raskaaksi tulen.
 
Höttis
Vaikka ei ole vielä loppu lähelläkään niin mulla ainakin pahoinvointi tuli takasin heti kun lämpö nousi yli 20 asteen. Jos tätä kuumutta kestää koko kesän niin pitää vaan toivoa että ei tarvii oksentaa koko kesää!!! Pahoinvointi vois loppua jo muutenkin kun viikkoja jo 14+6
 
heh
Mie oon saanut kaikki kolme lastani kesäaikaan; eka heinäkuun lopulla, toka kesäkuun lopulla, kolmas elokuun alussa. :D Ja onhan se meno ollut sellaista huh hellettä -tyylistä...lopussa olen aina ollut turvonnut kuin vettynyt pesusieni, mutta äkkiä se sit synnytyksen jälkeen lähti pois. Lapset syntyneet rv 39+1, rv 39+3 ja rv 40+5.

Mansikat ja esimerkiksi sitruunalla maustettu jäävesivesi ovat olleet kova sana loppuraskauksissa.
 
uts
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
ihanaa että tulee lämmintä...helpompi lähtä lastenkin kanssa liikenteeseen kun ei tartte pukea hirveesti
mul tuli ihan sama just eilen mieleen, et ihanaa ku ei tarvi enää haalareita raapia lasten päälle!!!! nautitaan tästä!!!

ja kellä on kuuma ni lasten uima-allas vaan pihalle ja siine köllöttelemään lasten kaa ni jopa helpottaa!!
 

Yhteistyössä