Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2025

    Kyllähän niissä viivaa näkyy. Varovaiset onnittelut. 😍
  2. P

    Haaveena vauva 2025

    Pakko vaan odotella sinne asti. Ens viikolla mulla on aika sinne liikuntalääketieteelliselle polille ja sielä tehään kehonkoostumusmittaus ja siinä saatekirjeessä luki, et sitä ei tehä, jos on raskaana. Eli pakko testaa ennen sitä🫣
  3. P

    Haaveena vauva 2025

    Tossa viikko sitten mietiskelin oviksen oireita, koska oli havaittavissa menkkamaista mahakipua ja valkovuotoa. No nyt sitten nännit tosi kipeenä, ei oo ikinä ennen ollu näin arat, jopa tuntuu et ritsikatki painaa. Tässä luon itelleni ihanteellisen mielikuvan, et viikko sitte olis ollu ovis ja...
  4. P

    Haaveena vauva 2025

    Okei, vähän leikillä sitä muutenkin ajattelin. Mutta olishan se kiva, että olis sit vaikka oviskivut kyseessä. En oo niistäkään ikinä pitäny mitenkään tarkkaa kirjaa, niin en tiedä sitte🤔
  5. P

    Haaveena vauva 2025

    Tuntuu olevan toiveikkuutta muillakin liikkeellä. Mulla tosiaan terolutin jälkeiset menkat loppu just sunnuntaina, sen jälkeen tullu sit jotaki limaa/valkovuotoa, eilen oli aikuisten leikkejä makkarissa ja tänään päivällä alavatsassa vähän kipuja. En osaa tarkasti sanoo niistä kivuista, et missä...
  6. P

    Haaveena vauva 2025

    Vihdoin menkat alkaa olla ohi. Vitsit, että jo luulin, ettei ne lopu ikinä. Keskiviikkona oli niin karmeet menkkakivut, ei oo ikinä ennen ollu niin kipeet. Vertaki tuli niin paljo. Jouduin soittaa naisten polille, ku mietin, et mikä homma. Siellä oli aika kuiva vastaanotto ja tosi...
  7. P

    Haaveena vauva 2025

    Mulla oli kesällä sitä ongelmaa, et menkat veny tosi pitkäks. Mulla ei kai ollu siihen mitään syytä. Varmaan selviää, jos vielä kauankin kestää tiputtelu. Voihan siitä olla myös yhteydessä ammattilaisiin🤔
  8. P

    Haaveena vauva 2025

    No joo, pitää kattoa millon nää menkat loppuu ja miten sen jälkeen sitte. Maaliskuuhun asti mulla on ollu normikierto, aina sen 29-30 päivää ja 5 päivää menkat. Edelleen menkat menossa, hirveet menkkakivut ja runsasta vuotoa edelleen, koko ajan tuntuu, että pitää juosta vessaan.😅 mutta nyt...
  9. P

    Haaveena vauva 2025

    Sain kohtalontovereita eli ei tarvii yksin roikkua täällä😅 Kyllä meidänkin vuoro tulee vielä Ällövarotus! Voi vitsit että on hirveet menkkakivut ja vuotoaki tulee ihan hirveesti, aina kun nousee ylös tai on ees hetken seissy, pakko juosta vessaan ku tuntuu, että tulee verta yli äyräiden...
  10. P

    Haaveena vauva 2025

    Nyt on kyllä tullut kunnon plussa-aalto, toivottavasti se vielä imasis meidät muutkin mukaan. Onnittelut vielä kaikille plussanneille🥰 Nyt vaan tulee sellanen olo itelle, et kaikki muutko saa plussan ja ite jää tänne roikkuun ties kuinka kauaks aikaa😅 No pitää vaan lohduttautua sillä, että...
  11. P

    Haaveena vauva 2025

    Mullaki nyt palas vanhat tutut: runsas vuoto ja jäätävät menkkakivut😅 mut toisaalta oon niitä oottanu, et palais normaaliks, ku siihen on ehtiny tottua. Tänään, kun yritin vähän jumpata ja menin kyykkyyn, nii tuntu, et tulee, ku hanasta, ei oo kyllä ikinä tuntunu, et tulee vaa verta noin...
  12. P

    Haaveena vauva 2025

    Tais alkaa nyt sit menkat. Nyt on vuoto runsaampaa ja tuttua vanhaa menkkakipua. Muistelin nyt niin, et itellä valkovuoto onki aiemmin enteilly tulevista menkoista. No jos positiivista tässä hakee, niin ehkä nyt oma kierto palautuis normaaliks ja pääsis taas kärryille. Ehkä sit olis parempi...
  13. P

    Haaveena vauva 2025

    Kiva myös nähdä täällä kiertoa, että ne joilla on jo yritystä jonkin verran takana, raskautuvat ja uusia haaveilijoita liittyy mukaan. Toivotaan kaikille tasavertaisesti parasta mahdollista tulosta🥰
  14. P

    Haaveena vauva 2025

    Ällövarotus! Hmm, mua vähän mietityttää. Eli siis alotin viime viikon maanantai-iltana terolutit gynen määräyksestä. Sillon oli jo noin 15 päivää pientä menkkavuotoa takana. Gyne ultras ja totes, et limakalvo vielä liian paksu. No sitten ti tuli vähän runsaammin vuotoa ja sit se melkeen jopa...
  15. P

    Haaveena vauva 2025

    Mahtavaa, et olis taas kaks plussannut. Onnittelut kummallekin, oon ilonen teidän puolesta!🥰 Itellä alko pe iltana tulee piiiitkästä aikaa valkovuotoa, tosin mukana tulee tosi vähän punasta. Mut muistin sit, et ei oo maaliskuun jälkeen tullu valkkaria ollenkaan. Siitä asti mulla on ollu kierto...
  16. P

    Haaveena vauva 2025

    Nyt on jo vähän kokemusta teroluteista ja metmorfiinista. Terot (alotin ne ma) teki sen, että tuli tiistaina suht vankkaa menkkavuotoa ja eilen ja tänää just ja just häivähdys pinkkiä pyyhkiessä. Johan menkat taas kesti sen +16 päivää. Vielä oon vähän varovainen niitten suhteen ja pelottaa, että...
  17. P

    Haaveena vauva 2025

    Okei. Se gyne, joka mua tutki oli ehkä vähän nihkeen olonen. Mut kai seki on jo jotain, että sain lähetteet lääkkeisiin ja mahdollisesti sinne liikuntalääketieteelliselle ajan joskus. Kuulostaa hyvältä jo. Tsemppiä sinnekin😊 metformiinin pääsen alottaan vasta tänään, ku ei ollu maanantaina...
  18. P

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos, tsemppiä sullekin😊 Joo on vähän ristiriitasta. Ja olisin kyllä vaikka heti jo toivonut jotakin apua siihen painonpudotukseen. Seki on aika vaativaa hommaa. Ja kyllä itelläki vielä vähän semmonen ahistus siitä päällä. Mutta ehkä tämä tästä. Just kuulin, et yks tuttu on raskaana ja se...
  19. P

    Haaveena vauva 2025

    Nonii, nyt on naistenpolilla käyty. Lääkäri totes tutkimusten jälkeen, "erittäin todennäkösesti" mulla on pcos. Sain reseptit teroluteihin ja metformiiniin. Niitä sitten nyt alottelemaan. Ja koska ylipainoa on (jouduin käydä ekaa kertaa 3 vuoteen puntarilla ja järkytyin ihan hirveesti siitä...
  20. P

    Haaveena vauva 2025

    Hellurei pitkästä aikaa. Onpas ihana lukee ilosia uutisia täältä pitkästä aikaa. Onnittelut plussanneille🥰 Tässä oon yrittäny seurailla vähän tuntemuksia ja tunnelmia. On ollu tässä muuta tekemistä, kun pääsin työkokeiluun. Huomenna on sit se aika naistenpolille ja se kyllä jännittää paljonki...

Yhteistyössä