Haaveena vauva 2025

Saako r testiin toisen viivan jos tutkii sitä tarpeeksi kauan tänään dpo 11 testissä ihan hailuraa viivaa, tämä on niin haalea että tuskin tuota näkisi kukaan muu mietin onko joku viivanpaikka tms mutta mielestäni eilen saman merkin testissä ei ollut yhtään mitään (sitäkin tiirailin kaikissa valoissa ja kaikin päin )

että että … jännää.Innostun varmasti ihan turhaan
Laitahhan kuvaa niin tiiraillaan yhdessä. 🤭🙌
 
  • Tykkää
Reactions: KuudesKullanmuru
Tuntuu olevan toiveikkuutta muillakin liikkeellä. Mulla tosiaan terolutin jälkeiset menkat loppu just sunnuntaina, sen jälkeen tullu sit jotaki limaa/valkovuotoa, eilen oli aikuisten leikkejä makkarissa ja tänään päivällä alavatsassa vähän kipuja. En osaa tarkasti sanoo niistä kivuista, et missä oli, mut menkkakivut tuntuu aikalailla samassa kohdassa. Et oliskohan se sitten ovulaatio menossa, tuskin kiinnittymistä voi tuntee heti seuraavana päivänä, jos semmonen olis vaikka tapahtunut🤔 En oo ennen ollu näin positiivinen asian suhteen ja ihmeen herkkä kuunteleen kehoa🫣
 
Tuntuu olevan toiveikkuutta muillakin liikkeellä. Mulla tosiaan terolutin jälkeiset menkat loppu just sunnuntaina, sen jälkeen tullu sit jotaki limaa/valkovuotoa, eilen oli aikuisten leikkejä makkarissa ja tänään päivällä alavatsassa vähän kipuja. En osaa tarkasti sanoo niistä kivuista, et missä oli, mut menkkakivut tuntuu aikalailla samassa kohdassa. Et oliskohan se sitten ovulaatio menossa, tuskin kiinnittymistä voi tuntee heti seuraavana päivänä, jos semmonen olis vaikka tapahtunut🤔 En oo ennen ollu näin positiivinen asian suhteen ja ihmeen herkkä kuunteleen kehoa🫣
Kiinnittyminen tapahtuu käsittääkseni noin viikko ovulaation jälkeen :) Toivottavasti oli jotain muuta positiivista mitä tapahtui 🤞
 
Saako r testiin toisen viivan jos tutkii sitä tarpeeksi kauan 😂 tänään dpo 11 testissä ihan hailuraa viivaa, tämä on niin haalea että tuskin tuota näkisi kukaan muu 😆 mietin onko joku viivanpaikka tms mutta mielestäni eilen saman merkin testissä ei ollut yhtään mitään (sitäkin tiirailin kaikissa valoissa ja kaikin päin 🙈)

että että … jännää.Innostun varmasti ihan turhaan
Näistä kuvia!! Niin voin miettiä sun viivoja eikä omia (dpo9 ja ajattelin testata vasta sunnuntaina joten tarvitse ajanvietettä 😂)
 
  • Tykkää
Reactions: Keltainenkukka92
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

16.10.2024 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä


@toivonkipina1 kp 33/28-29
@kolmattakertaa kp 19/27-32
@Min204 kp 17/23-30
@haaveillen kp 11/26-30
@Niisq kp 9/25-27
@jauhopeukalo kp 8/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@toivonkipina1 DPO 19
@Keltainenkukka92 DPO 10
@Min204 DPO 4
@kolmattakertaa DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 10/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
 
Laitahhan kuvaa niin tiiraillaan yhdessä.
Minäpä kohta yritän 👍 tänään dpo 12 ja parin tunnin pidätyksestä samanlainen viiva ko eilen tai vähän selvempi 🤔 nämä on jotakin tosi huonoja NORMAL testejä (testi hajoaa käsiin kastuttua😂) mulla oli viime raskaudessa jo selvä plus näillä päivillä niin siksi olen kyllä epäileväinen vielä …
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

17.10.2024 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä


@toivonkipina1 kp 34/28-29
@kolmattakertaa kp 20/27-32
@Min204 kp 18/23-30
@haaveillen kp 12/26-30
@Niisq kp 10/25-27
@jauhopeukalo kp 9/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@toivonkipina1 DPO 20
@Keltainenkukka92 DPO 11
@Min204 DPO 5
@kolmattakertaa DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
 
Oon ollut tosi huonolla tuulella ja suuttunut herkästi lapsen vahingoista tai muista töpeksimisistä. Pysähdyin sitten kuuntelemaan tunteita ja ylläri, sieltä löytyi tää yrittäminen. Tää on aika yksinäistä hommaa.. on tää ryhmä, mutta kuitenkin ollaan vieraita toisillemme. Ja puoliso, jolle toinen lapsi ei niin tärkeää. Ei kukaan kysy miten jaksat. Ei ehkä haluakaan ottaa herkkää aihetta esiin.. Ja se mikä tässä erityisesti tuntuu on vauvat, joita tutuille on syntynyt parin viikon aikana. Kumpikin toinen lapsi perheessä. Katson somesta kuvia, onnittelen ja kyselen vointeja.. ja haaveilen, että päästäis samaan ja suren, kun ei vielä olla päästy. 😢
 
Tänään DPO 5 eikä minkään valtakunnan fiiliksiä mihinkään suuntaan. Muistan, että molempien kohdalla on näinä päivänä ollut outoja tuntemuksia vatsassa, jotka sit plussan jälkeen oon osannut yhdistää kiinnittymiseen. Nyt ei kuitenkaan mitään. Toki, vielähän se voi tapahtua, mut oon kyllä toosi skeptinen. Mä myönnän, että mä kovasti toivoisin kesän vauvaa, tai edes alkusyksyn. En haluaisi tarpoa niitä baby blues hormoneja, imetysvaikeuksia ja kaikkea muuta pimeissä päivissä...


Laitan tähän nyt sisältövaroituksen, seuraava teksti sisältää nillitystä, mikä voi tuntua lapsettomuudesta kärsivistä tai muuten pitkään yrittäneistä tosi pahalta.

Hyvä ystäväni sai tänään ultrasta hyviä uutisia, mikä tietenkin on ihana juttu <3 Samalla kuitenkin huomaan, että kateelliset ajatukset pyrkii valtaamaan mielen. Meillä on lapsihaaveet kulkeneet aika käsikkäin, ruvettiin yrittämään esikoisia samaan aikaan, samoin kuopuksia. Heillä on kaikki raskaudet tärpänneet heti ja mennyt kaikki muutenkin kivasti. Samaan aikaan toinen hyvä ystävä on myös raskaana, heilläkin tärpännyt kaksi edellistä ja nyt tämä kolmas heti.

Tuntuu niin väsyttävältä kokea tällaisia fiiliksiä. Eihän se oo mitenkään multa pois, että muut raskautuu heti kun eihän mekään olla vasta kun pari kuukautta oltu ilman ehkäisyä. Pelkään kuitenkin, et oon taas se joka kiertää baby showerit ja nimiäiset toivoen omaa pientä. Ehkä se on tää keskenmeno-tausta mikä kummittelee. Silloin tuntui, et jäi niin yksin, kun he jatkoivat vauva-kuplassa ja mä tipuin sieltä ja kesti taas aikaa, ennen kun pääsin takaisin sinne.
 
  • Surullinen
Reactions: Min204
vierailija
Tänään DPO 5 eikä minkään valtakunnan fiiliksiä mihinkään suuntaan. Muistan, että molempien kohdalla on näinä päivänä ollut outoja tuntemuksia vatsassa, jotka sit plussan jälkeen oon osannut yhdistää kiinnittymiseen. Nyt ei kuitenkaan mitään. Toki, vielähän se voi tapahtua, mut oon kyllä toosi skeptinen. Mä myönnän, että mä kovasti toivoisin kesän vauvaa, tai edes alkusyksyn. En haluaisi tarpoa niitä baby blues hormoneja, imetysvaikeuksia ja kaikkea muuta pimeissä päivissä...


Laitan tähän nyt sisältövaroituksen, seuraava teksti sisältää nillitystä, mikä voi tuntua lapsettomuudesta kärsivistä tai muuten pitkään yrittäneistä tosi pahalta.

Hyvä ystäväni sai tänään ultrasta hyviä uutisia, mikä tietenkin on ihana juttu <3 Samalla kuitenkin huomaan, että kateelliset ajatukset pyrkii valtaamaan mielen. Meillä on lapsihaaveet kulkeneet aika käsikkäin, ruvettiin yrittämään esikoisia samaan aikaan, samoin kuopuksia. Heillä on kaikki raskaudet tärpänneet heti ja mennyt kaikki muutenkin kivasti. Samaan aikaan toinen hyvä ystävä on myös raskaana, heilläkin tärpännyt kaksi edellistä ja nyt tämä kolmas heti.

Tuntuu niin väsyttävältä kokea tällaisia fiiliksiä. Eihän se oo mitenkään multa pois, että muut raskautuu heti kun eihän mekään olla vasta kun pari kuukautta oltu ilman ehkäisyä. Pelkään kuitenkin, et oon taas se joka kiertää baby showerit ja nimiäiset toivoen omaa pientä. Ehkä se on tää keskenmeno-tausta mikä kummittelee. Silloin tuntui, et jäi niin yksin, kun he jatkoivat vauva-kuplassa ja mä tipuin sieltä ja kesti taas aikaa, ennen kun pääsin takaisin sinne.
Tuttuja tunteita.
Itse koen epäreiluna sen, että lähisukulaiseni raskautuu tuosta noin vain, silloin kun itse haluaa. Hänellä on useampi lapsi ja itsellä saman verran keskenmenoja. En käsitä miksi meillä on niin hankalaa kaikki. :( MUTTA olen kuitenkin iloinen jokaisesta hänen terveestä lapsesta. Kunpa meillekin joskus onni osuisi kohdalle. <3
 
vierailija
Tänään DPO 5 eikä minkään valtakunnan fiiliksiä mihinkään suuntaan. Muistan, että molempien kohdalla on näinä päivänä ollut outoja tuntemuksia vatsassa, jotka sit plussan jälkeen oon osannut yhdistää kiinnittymiseen. Nyt ei kuitenkaan mitään. Toki, vielähän se voi tapahtua, mut oon kyllä toosi skeptinen. Mä myönnän, että mä kovasti toivoisin kesän vauvaa, tai edes alkusyksyn. En haluaisi tarpoa niitä baby blues hormoneja, imetysvaikeuksia ja kaikkea muuta pimeissä päivissä...


Laitan tähän nyt sisältövaroituksen, seuraava teksti sisältää nillitystä, mikä voi tuntua lapsettomuudesta kärsivistä tai muuten pitkään yrittäneistä tosi pahalta.

Hyvä ystäväni sai tänään ultrasta hyviä uutisia, mikä tietenkin on ihana juttu <3 Samalla kuitenkin huomaan, että kateelliset ajatukset pyrkii valtaamaan mielen. Meillä on lapsihaaveet kulkeneet aika käsikkäin, ruvettiin yrittämään esikoisia samaan aikaan, samoin kuopuksia. Heillä on kaikki raskaudet tärpänneet heti ja mennyt kaikki muutenkin kivasti. Samaan aikaan toinen hyvä ystävä on myös raskaana, heilläkin tärpännyt kaksi edellistä ja nyt tämä kolmas heti.

Tuntuu niin väsyttävältä kokea tällaisia fiiliksiä. Eihän se oo mitenkään multa pois, että muut raskautuu heti kun eihän mekään olla vasta kun pari kuukautta oltu ilman ehkäisyä. Pelkään kuitenkin, et oon taas se joka kiertää baby showerit ja nimiäiset toivoen omaa pientä. Ehkä se on tää keskenmeno-tausta mikä kummittelee. Silloin tuntui, et jäi niin yksin, kun he jatkoivat vauva-kuplassa ja mä tipuin sieltä ja kesti taas aikaa, ennen kun pääsin takaisin sinne.
Samoja tunteita täälläkin. Ollaan pitkään yritetty iltatähteä ja samaa ikää olevat raskautuneet jo toistamiseen, saanut terveen lapsen ja odottavat taas 😔 Kateuden ja surun tunteita vaikka pitäisi vaan jo luovuttaa ettei me enää tulla saamaan iltatähteä 😔😥 Pahin oli kun ystävä tuli vahingossa raskaaksi , meni kyllä kesken mutta tuli vielä uudelleen raskaaksi ja pian hänelläkin jo vuoden ikäinen siellä kotona..

Tästä vauva haaveesta en ole voinut kertoa kun yhdelle ystävälle. On todella vaikeaa kun on niin yksin näiden asioiden kanssa .
 
  • Surullinen
Reactions: Min204
vierailija
Tänään DPO 5 eikä minkään valtakunnan fiiliksiä mihinkään suuntaan. Muistan, että molempien kohdalla on näinä päivänä ollut outoja tuntemuksia vatsassa, jotka sit plussan jälkeen oon osannut yhdistää kiinnittymiseen. Nyt ei kuitenkaan mitään. Toki, vielähän se voi tapahtua, mut oon kyllä toosi skeptinen. Mä myönnän, että mä kovasti toivoisin kesän vauvaa, tai edes alkusyksyn. En haluaisi tarpoa niitä baby blues hormoneja, imetysvaikeuksia ja kaikkea muuta pimeissä päivissä...


Laitan tähän nyt sisältövaroituksen, seuraava teksti sisältää nillitystä, mikä voi tuntua lapsettomuudesta kärsivistä tai muuten pitkään yrittäneistä tosi pahalta.

Hyvä ystäväni sai tänään ultrasta hyviä uutisia, mikä tietenkin on ihana juttu <3 Samalla kuitenkin huomaan, että kateelliset ajatukset pyrkii valtaamaan mielen. Meillä on lapsihaaveet kulkeneet aika käsikkäin, ruvettiin yrittämään esikoisia samaan aikaan, samoin kuopuksia. Heillä on kaikki raskaudet tärpänneet heti ja mennyt kaikki muutenkin kivasti. Samaan aikaan toinen hyvä ystävä on myös raskaana, heilläkin tärpännyt kaksi edellistä ja nyt tämä kolmas heti.

Tuntuu niin väsyttävältä kokea tällaisia fiiliksiä. Eihän se oo mitenkään multa pois, että muut raskautuu heti kun eihän mekään olla vasta kun pari kuukautta oltu ilman ehkäisyä. Pelkään kuitenkin, et oon taas se joka kiertää baby showerit ja nimiäiset toivoen omaa pientä. Ehkä se on tää keskenmeno-tausta mikä kummittelee. Silloin tuntui, et jäi niin yksin, kun he jatkoivat vauva-kuplassa ja mä tipuin sieltä ja kesti taas aikaa, ennen kun pääsin takaisin sinne.

Täällä samoja fiiliksiä ja ajatuksia, meillä nyt jo menossa lapsettomuushoidot ja lähipiirissä suurin osa raskautunut nopeasti, raskaudet mennyt kuin oppikirjasta, samoin synnytykset.
Itselle osunut kaikki mitä lähipiirissä ovat "pelänneet"; lapsettomuus, raskausdiabetes, synnytyksen käynnistys, repeämä ja kaavinta.

Toisaalta on vahva olo että ollaan kuitenkin kaikesta noista selvitty mutta kyllähän se ajoittain ahdistaa ja masentaa kun miettii omia vaikeuksia ja lähipiirissä saavat hyvässä lykyssä kaksi lasta kun meillä vasta ensimmäinen syntymässä.

Tai tähtäävät raskauden tiettyyn aikaan tai miten sattuu työelämään tai opiskeluun sopimaan, tai tähtäävät alle 3v ikäeroon että saavat Kelasta saman rahan kuin aiemmastakin lapsesta, ja Itsellä vaan kuukaudet vilisee silmissä, ikää tulee lisää, ikäero kasvaa ja elämä menee kahden viikon sykleissä ensin odotellessa ovulaatiota ja sen jälkeen plussaa tai menkkoja.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan kaikille plussaa 😇
 
  • Surullinen
Reactions: Min204
Kiitos kun ootte myös jakaneet tuntojanne. Samalta tuntuu. Pelottaa, että mitä arki on, kun tulee toinen ja pelottaa, että jos ei tulekaan. Ja kun raskautuminen joskus vielä onnistuu niin sitten pelkää jatkuuko se. Täälläkin keskenmeno (keskeytynyt sellainen) ennen esikoista. On aika raskasta olla näiden ajatusten kanssa. Ja kuinka tärkeää on päästä jakamaan vertaisten kanssa tunteita ja kokemuksia. Tuntuu, ettei elämässä ole mitään muuta tavoitetta kuin tulla raskaaksi. Miestä harmittaa, kun kokee, etten iloitse esikoisesta, vaikka eivät nämä ilot j surut sulje toisiaan pois.
 
Olen aivan varma että todella moni jakaa näitä tunteita mitä tänne on kirjoitettu. Todella inhimillistä ja itse yritän ajatella että voin samalla olla iloinen kaverin puolesta ja tuntea pistoksen sydämessä.

Täällä alkoi menkat pari päivää odotettua aikaisemmin, jäi siis 24 päivän mittaiseksi tämä kierto just kun luulin sen vakiintuneen siihen 26 päivään. Toisaalta uuteen yritykseen pääsee nopeammin mutta mieluummin olisin ottanut pidemmän lutaalivaiheen (nyt 11 päivää) ja säännöllisyyttä.

Eli YK5, kp1.
 
Tuttuja ajatuksia täällä! Tämä raskaus tärppäsi YK 5 (jos tärppäsi, en tiiä miksen osaa uskoa tätä nyt 😅) eli ei edes pitkää aikaa yritetty mutta silti ehti vaikka mitä ajatuksia olla. Välillä mietin että miksi edes haluan vielä yhden kun nytkin on niin paljon hommaa. Toisaalta vauvahaave on niin iso asia ja pinnalla ettei välillä muuta voi ajatella! Mies vähän oli sitä mieltä että pitäis osata olla tyytyväinen tähän mitä on. Joo tottakai! Olen ihan varmasti, eihän se sitä tarkoita vaikka uudesta vauvasta haaveilee.

Ollaan nyt reissussa. Tänään dpo 14 eikä oo onneksi vuotoja ollut. Seuraavaa testiä joko su iltana tai ma aamuna. Tänään aamulla tein PC liuskan ja oli se vahvistunut 🥰 toivon niin paljon kaikille plussatuulia, tärppionnea ja kaikkea hyvää 🫶🏼

semmosta mietin että kyllä voi alkuraskaudet olla erilaisia. Viimeksi sain viivat tosi aikasin, tiesin heti ovulaatiosta että tärppäsi, oli tissit kipeät jne. Nyt hailuraa testiä, ei juuri mitään oloja (vielä) vähän painetta alamahalla muuten ihan normi olo 🤔
 

Yhteistyössä