Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2025

    Ällövarotus. Heti aamulla, kun olin tuon viestin kirjottanu, alko ällötys. Puoli päivää oksetti, ei tullu kuitenkaan mitään sitä kautta, vaan loppupuoli päivästä tuli vetenä toisesta päästä🫣 en tiiä, mikä pisti pakin ihan sekasin. Tein sitte molemmat testit, mutta turhaa. Eihän niissä pitään...
  2. P

    Haaveena vauva 2025

    Oon nyt huomannu, että oottelen vaan sitä syyskuun lopun naistenpolin aikaa. On kierto niin sekasin ollu nyt aika lailla puoli vuotta. 😅 Viime vuonna lokakuussa alotettiin yritys ja menkat oli maaliskuun loppuun asti normit, niinku ollu mulla aina. Sillon maaliskuun alussa alko ovuloimaton...
  3. P

    Haaveena vauva 2025

    Vihdoin eilen loppu se viimenenki vuoto, sitä kesti päälle 20 päivää. Nyt sit Flo ennustelee uusien menkkojen alkavan ihan muutaman päivän päästä😅 saa nähä miten käy
  4. P

    Haaveena vauva 2025

    Voi ei. Paljon voimia ja halauksia sinne. 🙁😇
  5. P

    Haaveena vauva 2025

    Mieleniiintosta, että löytyy erilaisia mielipiteitä aiheesta. Mutta noista syistä, jotenki vaan tuntuu, että ei oo mitään kerrottavaa. Sitten kun ja jos plussa tulee, nii sitte on konkreettista kerrottavaa. Ja koska ollaan kumppanin kans kovia ressaamaan asioista, nii pelottaa se, et...
  6. P

    Haaveena vauva 2025

    En muista onko tästä aiheesta keskusteltu tällä palstalla aiemmin, mutta ajattelin nyt avata keskustelua aiheesta. Eli, ootteko kertoneet läheisille, että suunnittelette vauvan hankkimista? Mua erityisesti kiinnostaa niiden näkökulmat, joilla on myös ensimmäinen lapsi haaveissa. Me ei olla mun...
  7. P

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos😊 Pitääpä tutkia. Määräskö lääkäri sen myo.n vai miten siihen päädyit? En oo ikinä sellasesta aiemmin kuullut, nii ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
  8. P

    Haaveena vauva 2025

    Ja vielä kommentoin tosta listasta. On hyvä, että se edes aina välillä päivitetään. Useinhan monet laittaa omaan viestiinsä, että mikä kierron vaihe menossa. Ite en kierto- tai piinalistalla oo, kun heittää niin häränpyllyä koko kierto. Pitäis ensin ite oppia oman kierron vaiheet😅 Ja...
  9. P

    Haaveena vauva 2025

    Ihanaa! Onnea!!🥰 Antaa kyllä itellekin niin paljon toivoa tämä. Syyskuun lopussa pääsen naistentautien polille, PCOS tutkinnassa. Mutta kaikkien muiden oireiden perusteella vaikuttais aikalailla siltä, että jotaki häikkää sielä on. Sillon meillä on kuukautta vajaa vuosi yritystä takana. Toivon...
  10. P

    Haaveena vauva 2025

    Ihanaa, että joillakin on positiivisia uutisia! Onnea😊 Luulin pari päivää sitte, et menkat loppuu, mut ei loppunutkaan. Yhen päivän ajan ne oli lopuillaan, mut sen jälkeen taas alko normaalin voimakkaana. Ja jatkuu edelleen. En tiiä sitte, et millon loppuvat😢 Kyllä se oma keho taas osaa yllättää😵‍💫
  11. P

    Haaveena vauva 2025

    Pitkästä aikaa päivittelen omia kuulumisia. Menkat on nyt kestäny 18 päivää, mut vihdoin ja viimein ne alkaa olla lopuillaan, enää vaan vähän tulee punasta pyyhkiessä😅 Ja sain ajan naistentautien polille pcos.n takia. Tosin aika vaan menee syyskuun lopulle, mut sillon on enää kuukautta vailla...
  12. P

    Haaveena vauva 2025

    Muiden vastausten perusteella, ihmettelen sitte itteäni. Jotenki vaan tuntuu, ettei uskalla tehä raskaustestejä, ku niissä ei kuitenkaan näy mitään. Tuntuu siltä, et haluaa suojella omaa mieltään. Tai ehkä mua pelottaa myös se positiivinen tulos, vaikka haave äidiks tulemisesta on iso. Ota nyt...
  13. P

    Haaveena vauva 2025

    Vau, olis kyllä aika ihanne, että itekkin tietäis, että missä vaiheessa kiertoa on ja noin tarkasti. Toivotaan nyt, että menkat ei sulla alkais, vaan raskaus alkais🥰 Temppiä piinapäiviin!
  14. P

    Haaveena vauva 2025

    Seurailin tilannetta, ovistestejä tein, mut ei ainakaan vaihistunu viiva enää, joten eiköhän seki oo jo ohi. Nyt on pari päivää ollu vähän runsaampaa vuotoa siihen tiputteluun nähen, luultavasti sit menkat tulossa. En uskaltanu enää tehä raskaustestiä, pari viikkoa sitte tein ja ei ollu mitää...
  15. P

    Haaveena vauva 2025

    Vähän myöhässä oon, mut otan kans kantaa tohon sisarusten ikäeroon. Meillä on vanhimman ja nuorimman sisaruksen välillä 16 vuotta ikäeroa, ja vanhin ja nuorin ei oo ikinä asunu saman katon alla, vanhin muutti sillon just omilleen, ku nuorin synty, mut silti ollaan läheisiä kaikkien kans. Ite oon...
  16. P

    Haaveena vauva 2025

    Joo siis edellinen kierto mulla oli ovuloimaton, pituus oli tasan 3 kuukautta. Sen jälkee tuli 13 päivän menkat ja tässä oottelen et alkais ne menkat. Ennen pillereitä menkat oli aina säännölliset ja menkat aina 5 pv. Sen jälkeen kun pillerit jätin, on ollu epätasasuutta kaikilla kierron...
  17. P

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos☺️ Huomasin, että olin eilen unohtanu päivittää koko piinapäivä-osuuden🫣 nooh eka kertaa vasta kokeilin päivittää, jos sitten seuraavalla kerralla paremmin
  18. P

    Haaveena vauva 2025

    Sitä on-off vuotoa on nyt semmosen viikon jatkunu. Vielä ei menkkoja näy. Ja en muista, et olisin tässä kierrossa saanut ovista kiinni. Kierto on sen viime tosi pitkän kierron vuoks ollut sekasin. Toivon, että se nyt tässä vaikka palautuis normaaliks, mutta turhauttaa vaan😅
  19. P

    Haaveena vauva 2025

    Koitin tossa päivittää listaa. Ekalla kerralla olin näemmä kirjautunut ulos kesken kaiken ja sitähän tekstiä ei saanut muutettua tai poistettua. Toisella kerralla yritin uudestaan, mutta kiertopäivät saattaa olla sekasin. Ja yritin korjata @KolmattaKehiin - merkin. Jos huomaatte...
  20. P

    Haaveena vauva 2025

    Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...

Yhteistyössä