Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2025

    Juu, tein mielenkiinnosta silti raskaustestin, mut eihän siihen tullu mitään näkyviin. Nyt vaan sit ootellaan menkkoja kuuluvaks. 😅 Ällövarotus!! Mulla on kyl nyt parina päivänä tullu semmosta tummaa hyytymää ihan vaan pyyhkiessä, siinä ei oo verta mukana. Yleensä ennen mulla on tullu sellasta...
  2. P

    Haaveena vauva 2025

    Taas ilmeisesti mulla jotaki häikkää kierrossa. Viikonloppuna olis pitäny menkat alkaa, mut ei oo vielä kuulunu, on ollu aina suhteellisen säännöllinen kierto. Ja usko raskauteen on 0 viime superpitkän kierron takia. Että saas nähä, millon palautuu taas kierto normaaliks😅
  3. P

    Haaveena vauva 2025

    Mulla liika karvotus näkyy kans vähän jokapaikassa, leuassa on vaaleeta karvaa, rintakehällä tummempaa karvaa ja ihan rinnoissa kans. Navan alla on semmonen vahvempi karvotus kans. Ja vaikka sheivaan jalat, on ne seuraavana päivänä lähes samanlaiset ku ennen sheivausta. On kyl tosi rasittavaa ja...
  4. P

    Haaveena vauva 2025

    Tervetuloa uudet palstailijat mukaan☺️
  5. P

    Haaveena vauva 2025

    Otan kantaa tähän vielä. Ite otin lääkäriin yhteyttä, ku ei oo raskautta kuulunu ja liikakarvotusta on. Liikakarvotuksen huomasin vasta kunnolla, ku jätin epillerit pois. On ollu aiemminki ongelmaa sen kans, mut sit kun se oli hetken pois epillerien ansiosta. Plus mulla ollu selittämätöntä...
  6. P

    Haaveena vauva 2025

    Okei, hyvä kuulla, et on keinoja sit siihen. Mut nyt vaan joudutaan ootteleen, et pääsenkö tarkempiin tutkimuksiin, kovasti toivoisin, että pääsisin. Voi olla, et kunnallinen on nyt heinäkuun kiinni, nii varmaa menee syksyyn (ja lähemmäs sitä hetkeä, et ollaan vuosi yritetty lasta).
  7. P

    Haaveena vauva 2025

    Ihana kuulla onnistumisesta. Mulla on tällä hetkellä tutkinnassa toi pcos, lääkäri laittoi lähetteen naistentautienpolille ja ootellaa, mitä sieltä kuuluu. Lääkäri ei uskaltanut ite sitä todeta, mut jotenki kuulosti siltä, et toden näkösesti mulla olis se. Mutta vielä pitää ootella. Sun viesti...
  8. P

    Haaveena vauva 2025

    En tiedä omaa BMI.tä, mutta veikkaan, että se on aika korkea, oon kuitenkin aika isokokoinen. Nyt kun sain opinnot alta pois, yritän tässä nyt parantaa elitapojani, syödä vähemmän herkkuja ja liikkua enemmän. Josko niillä olis positiivista vaikutusta asiaan.🤔
  9. P

    Haaveena vauva 2025

    Ihan mahtavaa, että nyt pari plussaa olis tulossa. Toivotaan, et raskaudet menee loppuun asti hyvin.❤️ josko muillekkin suotais onnea Omaa napaa. Viime viikolla vihdoin sain jätettyä valmistumispyynnön.🥳 Oon sen jälkee kytänny oloani tarkemmin, että mitä taphtuu mulle, kun ison stressin sai...
  10. P

    Haaveena vauva 2025

    Ymmärrän hyvin ton turhautumisen. Saitko ovista kiinni, et olisko voinu olla ovuloimaton kierto?🤔 mullaki tuli sellanen yhtäkkiä, vaikka muuten mulla on ollu säännöllinen kieto. Omaa napaa: En tiiä kuinka iso vaikutus sillä on omaan kiertoon, mut viime tiistaina sain jo arvosanan mun gradusta...

Yhteistyössä