Hakutulokset

  1. C

    Tammikuiset 2025

    Ultrassa kaikki hyvin, siellä pieni kovasti liikuskeli ja nukahti kesken leikkien🤭 laitan @Oneiron viestiä☺️
  2. C

    Tammikuiset 2025

    Mäkin voisin fb-ryhmään liittyä jos maanantain ultrassa kaikki hyvin☺️ Mulla tää raskaus on ollut tismalleen samanlainen kun edellinen, vähäoireinen väsymystä lukuunottamatta, väsymys nyt kyllä helpottanut👍 maha alkanut jo pyöristymään (tänään 12+3) ja suklaata ei tee yhtään mieli🫢
  3. C

    Tammikuiset 2025

    Mä kävin eilen seulontalabroissa ja 22.7. olis nt-ultra, vielä hetken sais jännittää🙃 oliko muilla vielä käymättä?
  4. C

    Tammikuiset 2025

    Mulla oli tänään eka neuvolakäynti, viikot ovulaatiosta 9+6. Alkuviikosta käyn labrassa ja odottelen postista aikaa nt-ultraan, jännittää🤭 mulla ei kummosempia oireita väsymystä lukuunottamatta. Dopplerin oon ottanut esille mut en ole saanut kun oman sykkeen kuuluviin, pitäs malttaa odottaa...
  5. C

    Tammikuiset 2025

    Se kyllä totta että face ryhmässä saa eri teemat tehtyä, esikoisen ryhmässä ainakin kiva palata niin esittelyketjuun kuin synnytystarinoihinkin☺️
  6. C

    Tammikuiset 2025

    Mulle käy molemmat, uskallan toki liittyä vasta oman nt-ultran jälkeen joka on varmaan heinäkuun puolenvälin jälkeen. Vähän toivon että muutama muu ilmottautuisi vielä mukaan nyt kun nt-ultrat lähenee🤗
  7. C

    Tammikuiset 2025

    Mulla 7+1 tänään, väsymys on kyllä ihan kauheeta päivällä, pakko nukkua päikkärit päivittäin. Pahoinvointia ei paljoa ole, välillä käy ajatus mielessä onkohan mulla vähän etova olo. En ole käynyt varhaisultrassa niin on vieläkin aika uskomaton olo oonko edes oikeesti raskaana..pitkä aika...
  8. C

    Tammikuiset 2025

    Tammikuiset 2025 @Andune ★ LA 4.1. ★ 2. lapsi ★ HUS @cordola89 ★ LA 29.1. ★ 2. lapsi
  9. C

    Tammikuiset 2025

    Tää on kyllä nyt kiva esikoisen raskauden jälkeen ettei ihan joka sekunti mieti pelkästään raskautta. Tuntui että odotin esikoista ainakin 2 vuotta😂 nyt pitää tosiaan sovelluksesta tarkistaa mikä vaihe oli menossa.
  10. C

    Tammikuiset 2025

    Mulla tänään 5+4 ja tainnut alkaa alkuraskauden väsymys. Eilen oli pakko nukkua päiväunet, tänäänkin meni sit pari tuntia nukkuessa😴 en muistanut et oli näin voimat vievää. Aamuisin on myös olo että onkohan mulla vähän huono olo. Luulen että tuo olo tosta vahvistuu eikä kohta tarvii enää...
  11. C

    Tammikuiset 2025

    Mä oon kanssa 6. viikolla eikä oireita. Usein ne saattaa alkaa vasta vähän myöhemmin, esikoisen kohdalla mulla alko siinä 8. viikon jälkeen.
  12. C

    Tammikuiset 2025

    Mä sain ensimmäisen neuvola ajan vasta 2.7. jolloin rv 11🤔 siitä ei onneks kauaa tarvitse odottaa nt-ultraan. Sulla onkin @Päppyrä ihan kohta tuo🤭
  13. C

    Tammikuiset 2025

    Mitä tänne kuuluu? 🤗 Mulla ei minkäänlaisia oireita, välillä ehkä pientä nippailua alamahalla mutta toki vasta 4+3. Aiemmassa raskaudessa oireita ollut ehkä 8+ viikosta lähtien. Tuolla vauva foorumilla on aktiivisempaa keskustelua, kiva ois tänne saada kuitenkin edes joku muutaman kymmenen...
  14. C

    Tammikuiset 2025

    Mä liityn mukaan keskusteluun, lauantaina sain jotain näkymään testissä, tänään selkeä positiivinen. Menkkojen mukaan laskettu aika olisi 23.01., testasin ovulaatioplussan kuitenkin vasta kp 21 joten tammikuun loppuun menee. Toinen lapsi olisi meille❤️ Esikoinen antoi odotuttaa itseänsä pitkään...
  15. C

    Haaveena vauva 2024

    Mun nuorin sisko on syntynyt äidin ollessa 45 vuotias. Älä menetä toivoa vielä😍
  16. C

    Haaveena vauva 2024

    Podimosta löytyy tollanen podcast kun afterwork ja sieltä jakso 246. "Elämäni isoin trauma: miltä lapsettomuus tuntuu?" Oli ihan mielenkiintoinen ja vähän tietoa ja vertaistukea ainakin pitkään yrittäneille.❤️
  17. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mulla on vuosia aikaa kun kävin hoidot läpi, tein sillon 2-vuorotöitä sekä viikonloppuja. Jos yhtään tiesin etukäteen mille päivälle sattu lääkärikäynti, pyysin sen etukäteen vapaaksi, tai toivoin aamua/iltaa. Joskus saatoin vaihtaa työkaverin kanssa vuoroa. Kevyemmistä hoidoista ei muistaakseni...
  18. C

    Haaveena vauva 2024

    Mulla loppui menkkakivut kokonaan keskenmenon jälkeen reiluksi puoleksi vuodeksi..raskauduin siitä kierrosta kun kivut palasi ja miettinyt että ehkä kroppa oli vasta sitten valmis🤔 Me oltais päästy alottaa lapsettomuushoidot vuosi keskenmenon jälkeen, mutta tässä taitaa olla paikkakuntakohtasia...
  19. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Meillä nollautu myös yritys keskenmenon myötä ja hoidot oltais voitu aloittaa vuosi keskenmenon jälkeen. Maaliskuussa soittelin itse terveyskeskukseen kun reilu vuosi oli yritystä takana, saatiin toukokuulle lääkäriaika jossa keskusteltiin ja otettiin perus verilabrat. Koska keskenmeno takana...
  20. C

    Haaveena vauva 2024

    Mä sain viime syksynä keskenmenon 12. viikolla, 8kk meni uuteen plussaan. Nyt jälkeenpäin tuntuu että kroppa oli vasta sitten valmis, kierto ei ollut enää niin kellontarkka, jossain kierrossa oli välivuotoa ovulaation aikaan ja aina kärsinyt menkkakivuista, niitä ei ollut ennen tuota...

Yhteistyössä