Hakutulokset

  1. C

    Tammikuiset 2024

    Mullakin olis keskiviikkona eka neuvola..lähinnä ootan kanssa vaan aikoja nt-ultraan ym. Viikon päästä alkaa kesäloma niin sattuu varmaan loma aikaan😊
  2. C

    Tammikuiset 2024

    Tänään käyty varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin❤️ sydän sykki kovaa ja vastas kokoa 7+3 (tänään 7+2). Kyllähän siinä kyyneleet vuoti kun näki pienen❤️ Lääkäri oli myös ihana, muisti mut 6 vuoden takaa lapsettomuushoidoista joissa kävin edellisen kumppanin kanssa. Silloin ei onnistuttu ja...
  3. C

    Tammikuiset 2024

    Mä kerroin viime syksynä omalle äidille itkien keskenmenosta ja tietää varmasti että meillä yritys päällä. Vähän tehnyt mieli kertoo, koska tiiän et äitille heti soitan jos huonosti taas käykin. Mutta katotaan nyt ensin miltä tuolla varhaisultrassa näyttää..varmasti oottelen nt-ultraan ja...
  4. C

    Tammikuiset 2024

    Meillä ei ihan kauheesti vielä puhuta koko asiasta. Tuntuu ihan että molemmat välttelee koko aihetta ja varoo sanomasta sanaa raskaus. Viime kesän heinäkuussa plussasin viimeksi, mies oli alkuun vähän shokissa vaikka yritys olikin ollut jo jonkun aikaa päällä, sitten alko heti miettimään...
  5. C

    Tammikuiset 2024

    @Mimerkki ihana kuulla että kaikki oli niinkun pitikin😍 olitko aiemmissa raskauksissa käynyt varhaisultrassa, saatko nyt hetken hengähtää? Mulla painaa tällä hetkellä kova väsymys. Nukun joka yö sen 8-9h, eilen olisin ollut valmis jo klo 17 nukkumaan...12h yöunet oli nyt viime yönä🙄...
  6. C

    Tammikuiset 2024

    Nyt on varhaisultra varattu ovumialta ens viikon torstaille 15.06. jolloin 7+2. En millään malttais oottaa tonne tonne asti, samalla pelottaa enkä haluais ton päivän koittavan, että mitä saa kuulla🙄
  7. C

    Tammikuiset 2024

    TAMMIKUISET Laskettuaika/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 4.1. Rasberry_jam / 1. / LKS 6.1. pikkukirppu15 / 3. / ? 24.1. Elinia/ 1./ HUS 26.1 orvokkii/ 2./ KsKs Nova 27.1 Mimerkki/ 3./ PHKS 28.1 Dinaas / 1. / ? 30.1. cordola89/ 1. / KYS
  8. C

    Tammikuiset 2024

    Mäkin tarkkailen kokoajan oloja ja toivoisin vähän enemmän oireita. Nyt ei tosin vasta kun 5+4 ja olin just googlailemassa millon huonovointisuus yleisintä ja pahimmillaan....nyt pohdin onko mulla todella todella lievää alkavaa etovaa oloa vai kuvitteleko vaan. Miehelle valitin yks päivä että...
  9. C

    Tammikuiset 2024

    On kyllä tosi kiva kun saanu tänne vähän keskustelua, toivottavasti niin pysyykin eikä kaikki siirry sinne facebookiin. Vaikka paremmin sitä uskaltaa tännekin kirjoitella jos raskaus etenee pidemmälle ja pääsee tän ekan kolmanneksen yli. Tuon nälän oon huomannut kyllä itselläkin, epäsäännölliset...
  10. C

    Haaveena vauva 2024

    Pakko tulla myös kommentoimaan että oma äiti oli 39 kun minut sai ja olen neljänneksi nuorin..kuopuksen synnytti 45v❤️

Yhteistyössä