Hakutulokset

  1. C

    Tammikuiset 2024

    Voi ei, oon niin pahoillani💔 sait just plussan pari päivää ennen mua tuolla toisessa ryhmässä..voimia eteenpäin ja toivottavasti uus plussa ei kauaa odotuta❤
  2. C

    Tammikuiset 2024

    Täällä kanssa käyty ultrassa ja kaikki hyvin🥰 kovin pyllisteli ja käsiä heilutteli et meinas olla hankala saada mitattua, mut tulokset saatiin myös samantien ja matalat riskit. Äitille soitinkin just uutiset❤️
  3. C

    Tammikuiset 2024

    Mulla ei sitä pahoinvointia ollu muutenkaan kun lievänä, eikä sitäkään nyt pariin viikkoon enää..väsymys painaa senkin edestä ja vessassa saa juosta ainakin kolme kertaa yön aikana..malttamattona odotan ylihuomista ultraa☺️
  4. C

    Tammikuiset 2024

    Tuli jo eilen dobbler kotiin, hyvin kuuluu syke ja mittarissa näkyy 130-140, kyllä sai taas mielenrauhaa ja hyvissä mielin oottaa ens viikon ultraan🥰
  5. C

    Tammikuiset 2024

    Mulla se s-hcg-bv 43 ja S-PAPPA 974. Tuntuu kanssa vähän turhalta noita tietää etukäteen kun huolestuu vaan🤔kävin nuo testit tekee 10+0 Keskenmenneessä hcg oli vaan 6 että tuo nyt sentään vähän lohduttaa.
  6. C

    Tammikuiset 2024

    Tänään tuli 11+0 täyteen ja tilasin just kotitestiltä kotidobblerin😁 Mies oli vähän sitä mieltä et tuun vaan stressaamaan lisää jos en saakaan ääniä kuuluviin..mutta kyllä se vaan niin helpottas jos kuulee.. 9pv vielä jännitystä ultraan! Vähän käyny mielessä jo läpi millä sanoin kerron...
  7. C

    Tammikuiset 2024

    Joo niin mäkin ymmärsin et niitä lukemia verrataan sit ultra tietoihin. Nyt tulikin mulle omakantaan, eipä ne luvut mulle mitään kertonu😁 Mulla on 19.7. se Nt ultra ja tarkotus oli sillä viikolla varailla se lääkäriaika, toivottavasti sais sitä seuraavalle viikolle..siellä kai ne lukemat käydään...
  8. C

    Tammikuiset 2024

    Multa otettiin maanantaina noi verikokeet ja oletin että niistä ois jotain saanu selville. Ei tuo S-hCG-B-V ja S-PAPPA taida kuitenkaan mitään kertoa? Ei vielä tulokset ole edes näkyvissä omakannassa, pohdin vaan🤔 Viime syksynä tulokset tuli melkein samantien ja niistä näky kai se keskenmeno🤔
  9. C

    Tammikuiset 2024

    Mulle mainihti samallailla puhelimessa jo foolihapon tärkeyden ja ekalla neuvolakäynnillä puhuttiin noista maitotuotteista, paljon pitäs syödä jotta kalsiumia saisi tarpeeksi.👍 Nyt saanut juotuakun sen puol litraa maitoa päivässä, lisäksi maustamaton jogurtti ja juusto, niin saan varmaan näistä...
  10. C

    Tammikuiset 2024

    Mulla käytössä toi raskaus multitabs ja pregnant omega. Kalaa tulee syötyä kyllä liian vähän..rasvattoman maidon yrittänyt ottaa ruokajuomaksi mut ei oikein tunnu maistuvan niin miettinyt kanssa saako tota kalsiumia tarpeeksi.
  11. C

    Tammikuiset 2024

    Meilläpäin (p-savo) on myös tuo 2 ultraa, nt ja rakenneultra jos ei mitään poikkeavaa. 3 viikkoa saa vielä odotella tuohon ensimmäiseen, kovasti ootan ja jännitän sitä. Ihana ois päästä kertomaan tästä jo omalle perheelle, tuntuu että tää raskaus kestänyt ainakin jo puol vuotta😁
  12. C

    Tammikuiset 2024

    Useana yönä nähnyt nyt vauvaunia..en omasta, mut mietin unessa saanko kohta samanlaisen syliin ja minkälainen hänestä mahtaa tulla❤️
  13. C

    Tammikuiset 2024

    Ei kuulunut muuta kun ultraus, vähän höpistiin oireista ja muista mut alle vartissa olin jo ulkona...
  14. C

    Tammikuiset 2024

    Täälläkin tuli myöhään valvottua juhannuksena, tuntuu et koko vkl meni sitä paikkaillessa ja päiväunia nukkuessa. Tänään tuli 9+0 täyteen ja jotenkin edelleen toivois että oireita vois olla enemmänkin..rintojen arkuus vähän helpottanut ja ajoittain todella lievää pahaa oloa, mut en edelleen...
  15. C

    Tammikuiset 2024

    Mullakin nyt eka neuvola takana, parin viikon päästä labrat ja nt ultra varattu 19.7. Pitkä aika tuntuu odotella tonne asti mut toisaalta huomenna alkaa loma niin pitää vaan nauttia😎 @Elinia mä oon tykästynyt Happy Joen holittomaan omenasiideriin. Alkosta löyty myös holiton sangria, jota...
  16. C

    Tammikuiset 2024

    Melkein yksinpuhelulta tuntuu täällä, mitä kaikille kuuluu?🤗 Mulla olis nyt vu:n mukaan 8+1, rinnat pysyneet turvoksissa ja arkoina, alamahaa nippailee parin päivän välein, toivon et se kohtu siellä kasvaa.. huomenna olis ensimmäinen neuvola. Vähän oon uskaltanut nyt nauttiakin raskaudesta ton...
  17. C

    Tammikuiset 2024

    Ehkä mäkin alan sit dopplerin metsästykseen🙈
  18. C

    Tammikuiset 2024

    Onko teillä ollut koti doppleria käytössä? Mietin kehtaanko sellaisen jossain vaiheessa ostaa ja millä viikolla aikaisintaan kannattaa sydänääniä yrittää kuunnella..onko siitä hyötyä vai stressaako vaan enemmän jos ääniä ei saakaan kuuluviin🤔
  19. C

    Tammikuiset 2024

    Mä voisin ootella ton nt ultran ennen kun uskallan fb-ryhmään😊
  20. C

    Tammikuiset 2024

    Muistakin tuntuu et kokoajan kurnii maha ja pitää jotain pientä syödä, jääkaappikylmät omenat tällä hetkellä herkkua. Grillikausi parhaimmillaan mut ei yhtään tee mieli grillisapuskaa, liha tuntuu tökkivän muutenkin...salaattia ja kaikkee kevyttä ja terveellistä tekee eniten mieli🤭 mies halusi...

Yhteistyössä