Hakutulokset

  1. S

    Kavereita Vantaan Myyrmäestä?

    Hei Mä olen 30v 2 tytön äiti. Tytöillä ikää 9 ja 7 vuotta. Ollaan kesällä muuttamassa vantaalle martinlaaksoon.
  2. S

    ystäviä vantaalta

    Hei Oon 30v, 2 tytön äiti. Tytöt on 7 ja 9 vuotiaat. Ollaan muuttamassa vantaalle kesällä ja olisi todella kiva saada ystäviä sieltä. Martinlaaksoon ollaan muuttamassa.
  3. S

    Onko teistä liian vanhanaikaista toivoa liittoa loppuelämäksi? Annetaanko nykyään liian helpolla periksi?

    Mä toivon ja uskon pitkään liittoon. Meidän liitto kaatui moneen sotkuun ja solmuun. Näin sen virheen oppineena katse tulevaisuuteen ja ehkäpä se loppu elämän kumppani sieltä jostain löytyy
  4. S

    Kai tästä kivusta selviää ???

    Siis tunteiden kuolemisesta on jo pitempi aika.. keväällä tapahtui se kun pystyin itselleni myöntämmään etten rakasta enää... Pari viikkoa sitten vasta saatiin sovittua että mies muuttaa pois... Että todella tuore tapaus...
  5. S

    Te, jotka ette päästä lasta viereen yöllä, miten perustelette sen itsellenne ja lapselle?

    Okei.. Mulla on lapset sen verran isoja että ovat jo nähneet ja tietävät että mun selkä on välillä kipeä.. en voi nukkua kunnolla jos vieressä on pyörijä ja seuraavana päivänä en pahimmillaan pääse edes kävelemään.. Ymmärtävät sen.. herättävät ja rauhoittuvat kun menen hetkeksi heidä viereen.
  6. S

    Kai tästä kivusta selviää ???

    Mä en ymmärrä.. Miehen kanssa on yhteisymmärryksessä päädytty eroon.. Riitelyitä ym... Mut tää sisäinen kipu.. Pääseekö tästä yli koskaan...ihan hajalla.. vaikka silleen ei enää tunteita oo, riitely, salailu ja valehtelu on tappanut kaiken niin sattuu.. Itkee harva se hetki.. ARGH...
  7. S

    Jos saist nyt grillimakkaraa, niin

    Jos notskilla saisin minäkin niin ketsupilla yhden voisin ottaa...
  8. S

    Palstalainen hukassa/nimimerkki vaihtunut??

    Jos haluat niin laita s.postia Mellu82@luukku.com tuo on tuollainen ylimääräinen osoite henk.koht sähköposti on eri :D
  9. S

    Palstalainen hukassa/nimimerkki vaihtunut??

    Mitäpä tässä :D Päivä kerrallaan ja lunta odotellessa
  10. S

    Tuleeko karenssi ???

    aa...hyvä juttu..
  11. S

    Tuleeko karenssi ???

    Aa...kiitos :D
  12. S

    Palstalainen hukassa/nimimerkki vaihtunut??

    Täällä ollaan :D
  13. S

    Tuleeko karenssi ???

    Mieheni sanoi itsensä irti toistaiseksi voimassa olevasta työsuhteesta. Päivääkään ei ehtinyt tosin olla työttömänä kun aloitti toisen työn joka on määrä aikainen. Tuleeko silti irtisanomisesta 3kk karenssi sitten kun määrä aikainen työsuhde päättyy ???
  14. S

    Auttakaa, odotan esikoistani ja tänään pitäs hankkia vaikka ja mitä!?

    vaippa roskikseksi käy ihan normaali kannellinen roskis... se tulee kumminkin tyhjennettyä melko useasti eli säästät pitkän pennin siinä
  15. S

    Johan oli asiakaspalvelijan toimintaa taas...

    ei meilläkään oo ollu mitään ongelmaa... mut nyt vaan tuli tuo... tätäkään tilannetta ei olis tullut jos olis liitto kiltisti maksanut rahansa mutta ku päätti niitä pimitellä..mut no.. tulin just pankista ja asia on sovittu...
  16. S

    Johan oli asiakaspalvelijan toimintaa taas...

    sanoin mutta hän vaan toitotti että sinä saada vain elokuulle toinen maksuvapaa, ei voida saada toinen maksuvapaa heti jälkeen perkele sanon minä... siksi mä meen suoraan pankkiin, mä en ruennu sen kanssa sönkkäämään ennään yhtään mittään
  17. S

    Onko kerran viikossa seksiä normaalia? :) *turhis*

    jos molemmat on tyytyväisiä niin sit se on riittävä teille.. ei se määrä vaan se laatu ;)
  18. S

    Johan oli asiakaspalvelijan toimintaa taas...

    joustoluotto... ei oo paljoa enää jäljellä...ja nyt ku olis pieni auttamisen tarve niin paskan marjat... tähän mennessä ei moneen vuoteen olla käytetty maksuvapaita kuukausia
  19. S

    jos sulla ei olis yhtään omia tuloja haluaisitko elää?

    kyllä...miksipä en... eipähän noita tuloja näytä olevan muutenkaan kiitos liiton
  20. S

    Johan oli asiakaspalvelijan toimintaa taas...

    Mä jäin työttömäksi huhtikuun lopussa.. liitto päätti kesäkuun puolivälissä että saan vain 8pv päivärahaa ja uus hakemus jonka täytän niin pitää lähettää vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen.. viime kuussa piti käyttää jo maksuvapaa kuukausi ja silloin henkilö sanoi että jos on tiukka paikka...

Yhteistyössä