Onko kerran viikossa seksiä normaalia? :) *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Nyt kun mies matkatöissä ja vauva on pieni niin tuohon tahtiin on "kutistunut."
Kun mies tulee kotiin, syöksymme toistemme kimppuun (vauva yleensä nukkuu siihen aikaan) ja se kerta sitten tuntuu riittävän koko viikonlopuksi molemmille. Seuraava kerta taas yleensä samalla lailla viikon päästä.

Mietin vaan ollaanko me jotenkin tylsistynyt ja "kuiva" vanhettunut aviopari. :D
 
vieras
Heh, mun mielestä toi kerta viikkoon on jo tosi paljon, verrattuna siis ainakin omaan tilanteeseeni. Jos se teille riittää, niin sittenhän ei ole mitään ongelmaa. Ei näissä asioissa oikein kannata verrata itseään muihin ja tilastoihin. Jollekulle kerta päivässä on minimi, toiselle taas kerta kuussa on ok.
 
No kyllä on.
Kun lapset on pieniä, vanhemmat käy (vuoro) töissä ja unirytmi on kaikilla erilainen niin hyvä kun kerran viikossa todellakaan ooli ees mahdollisuutta. Tai sitten oli liian väsynyt.

Mutta niinku joku toteskin; ei se määrä vaan laatu :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
On normaalia. Meillä oli viimeksi Tapaninpäivänä. :LOL:
Hups :eek:
Parempaa onnea "kalavesille" tänä kesänä. :D
Kiitos. :D Tosin sain vauvan 7 vkoa sitten, raskaana ollessani ei harrastettu puolivälin jälkeen siksi, koska mies pelkäsi että vauvaan osuu, :LOL: ja minua ei huvittanut tippaakaan. :x Mulla oli paikat pitkään kipeänä, mutta nyt ihan tällä viikolla voisi taas palauttaa mieleen senkin miellyttävän puuhan.. :p :D
 

Yhteistyössä