Johan oli asiakaspalvelijan toimintaa taas...

Mä jäin työttömäksi huhtikuun lopussa..
liitto päätti kesäkuun puolivälissä että saan vain 8pv päivärahaa ja uus hakemus jonka täytän niin pitää lähettää vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen..
viime kuussa piti käyttää jo maksuvapaa kuukausi ja silloin henkilö sanoi että jos on tiukka paikka niin voin ottaa sen toisen maksuvapaan kuukauden..
Nyt olis sitten vakuutukset ja sähköt ym..isot laskut päällekkäin ja soitin asikaspalveluun niin sieltä ehdotettiin että jätä vaan maksamatta ja ota huomautus :eek: :headwall:

suksimpa tästä vissiin sit pankkiin...kunhan se aukeaa...
että näin palvelee nordean asiakaspalvelu
 
Nordea on yks P***e...
Meille on kans lupailtu asioita, mutta kuinkas ollakaan, seinä tuli vastaan.
Ja laskun eräpäivää kun pyysin siirtää, koska muistutus tuli sellaisesta laskusta, jota en ollut nähnytkään, niin tappeluksi meni...

 
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Siis minkä maksuvapaakuukauden? Asuntolainan? Korothan kuitenkin pitää maksaa.
joustoluotto...
ei oo paljoa enää jäljellä...ja nyt ku olis pieni auttamisen tarve niin paskan marjat...
tähän mennessä ei moneen vuoteen olla käytetty maksuvapaita kuukausia
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Siis minkä maksuvapaakuukauden? Asuntolainan? Korothan kuitenkin pitää maksaa.
joustoluotto...
ei oo paljoa enää jäljellä...ja nyt ku olis pieni auttamisen tarve niin paskan marjat...
tähän mennessä ei moneen vuoteen olla käytetty maksuvapaita kuukausia
Sanoitko sinä sille asiakaspalvelijalle, että sinua on kehotettu ottamaan myös toinenkin maksuvapaakk, jos tarve vaatii?
 
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Siis minkä maksuvapaakuukauden? Asuntolainan? Korothan kuitenkin pitää maksaa.
joustoluotto...
ei oo paljoa enää jäljellä...ja nyt ku olis pieni auttamisen tarve niin paskan marjat...
tähän mennessä ei moneen vuoteen olla käytetty maksuvapaita kuukausia
Sanoitko sinä sille asiakaspalvelijalle, että sinua on kehotettu ottamaan myös toinenkin maksuvapaakk, jos tarve vaatii?
sanoin mutta hän vaan toitotti että sinä saada vain elokuulle toinen maksuvapaa, ei voida saada toinen maksuvapaa heti jälkeen

perkele sanon minä...
siksi mä meen suoraan pankkiin, mä en ruennu sen kanssa sönkkäämään ennään yhtään mittään
 
Ai, ei meillä ole ollu nordean kanssa ongelmaa, nyt haettiin miehen lomautuksen ajaksi sitä et maksettais vaan korot asuntolainasta ja se hoitui suitsait. 7v on maksettu asuntolainaa kertaakaan tekemättä muutoksia maksusuunnitelmaan ja mulla opintolainaa joka on hoidettu kunniallisesti. Ei ollu ongelmia.
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
hän vaan toitotti että sinä saada vain elokuulle toinen maksuvapaa, ei voida saada toinen maksuvapaa heti jälkeen

perkele sanon minä...
siksi mä meen suoraan pankkiin, mä en ruennu sen kanssa sönkkäämään ennään yhtään mittään
Mutta niinhän se onkin, että peräkkäisiä kuukausia ei saisi käyttää hyväkseen.

http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Lainat+ja+luotot/Neuvoja+lainoista+ja+luotoista/Käytä+hyväksesi+lyhennysvapaat+kuukaudet/1105802.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ai, ei meillä ole ollu nordean kanssa ongelmaa, nyt haettiin miehen lomautuksen ajaksi sitä et maksettais vaan korot asuntolainasta ja se hoitui suitsait. 7v on maksettu asuntolainaa kertaakaan tekemättä muutoksia maksusuunnitelmaan ja mulla opintolainaa joka on hoidettu kunniallisesti. Ei ollu ongelmia.
ei meilläkään oo ollu mitään ongelmaa...
mut nyt vaan tuli tuo...
tätäkään tilannetta ei olis tullut jos olis liitto kiltisti maksanut rahansa mutta ku päätti niitä pimitellä..mut no..
tulin just pankista ja asia on sovittu...

 

Yhteistyössä