Hakutulokset

  1. C

    Nyt on kinkku uunissa:)

    hyvää ruokahalua :D
  2. C

    Voi viddu, miten saan tän kuvaruudun ja nää kirjaimet takas normaaleiksi, pieniksi????

    painon jotain väärää nappulaa ja nyt tää kuvaruutu ja kirjaimet on niin isoja kun katsoisin suurennuslasin läpi! (ja näin kävi vain tälle 2+ palstalle :o :o )
  3. C

    Juoppo paikalla. Kysy, en ymmärrä kysymystä kuitenkaan.

    Hyytiskyppy, älä ota kysymystäni henkilökohtaisesti, sillä niin en sitä tarkoittanut. tarkoitin noin yleensä. yleistäen kaikkia alkoholistuneita vanhempia. ja osaksi siksi, että tiesin sen herättävän kekustelua. en tiedä sinusta, mikä elämäntilanteesi on nyt ja mikä on ollut lapsesi...
  4. C

    Saako täällä kysyä näin synkkää kysymystä?

    ai minuako tarkoitit? ööh :o en ole itse tekemässä yhtään mitään. tapaan juurikin työni parissa ihmisiä jotka ovat masentuneita, itsetuhoisia. ja siellä (kin) tuntuu että ajatus "pinnalla" näin joulunaikaan.
  5. C

    Saako täällä kysyä näin synkkää kysymystä?

    tämä oli aika hyvin pohdittu. jotenkin rauhoittavasti :)
  6. C

    Saako täällä kysyä näin synkkää kysymystä?

    ei joulunaika tarkoita sitä että kaikki on hyvin. hoitoalalla olen huomannut. joulu&kevät = riskiaikaa................
  7. C

    Mammat purkaa jouluressiään :D

    malta malta. se ei ole vielä ihan päällä. lukee rivien välissä kuitenkin jo.
  8. C

    JOULUPÄIVÄN MUSIIKKI PINOA!

    näit on tänää ollu jo ainaki kolme :wave:
  9. C

    Mammat purkaa jouluressiään :D

    antaa palaa vaan B)
  10. C

    Saako täällä kysyä näin synkkää kysymystä?

    tästä minäkin. siksi kysyinkin.
  11. C

    oman ja lapsen sukunimen vaihtamisesta...

    eikös eka kerta ole ilmainen?
  12. C

    Saako täällä kysyä näin synkkää kysymystä?

    mutta, voisitko missään tilanteessa tehdä itsemurhaa? jos voisit, mikä tilanne olisi?
  13. C

    Auttakaa, mitä teen vauvan kasvojen/pään iholle, kun meni yhtäkkiä niin pahaksi et kudosneste vain valuu!?

    ööm. en mielelläni vastailisi tälläisiin mutta itse olen ollut töissä neuvolassa ja sieltä (vauvan nähtyäni) ehdottaisin sibicortia kasvoille ohuesti jos ihonpuhdistus näpyt ovat päässeet tulehtumaan
  14. C

    surullista:(

    ja kun itse olen "laitoksessa" töissä, niin toivoisin että te vapaaehtoiset kävisitte muilloinkin kuin jouluisin, tai jos ressurseja on vain yhteen kertaan niin kävisitte joulun sijaan vaikka kesällä. jouluisin vanhuksilla yleensä paljon virikkeitä mutta muulloin virikkeet ovat vähissä.
  15. C

    surullista:(

    ottakaapas kotiin vanhuksenne niin ei tarvitsisi laitoksiin laittaa. tai no, maksetaan lisää veroja että saataisiin sitten niihin laitoksiin hoitajien ja lääkäreiden lisäksi esim. toimintaterapeutteja. (ja lisää hoitajia ja fysioterapeuttejakin) mutta mitään ei kukaan tee. surkutellaan vaan.
  16. C

    Ateistit, miksi vietätte joulua?

    tapa ja tottumus. kivaahan se on?? **muoks. vastasin, vaikka kysymys ei ollutkaan suoraan minulle osoitettu :ashamed:
  17. C

    Ai miten niin anopin mielestä tyttö olis kiva...

    Oooops :o :laugh:
  18. C

    laulu joka saa sinulle itkun?

    ja tämäkin on tavallaan surullinen. kerran oikeassa mielentilassa tuli kyynel.. (siis ei kauaa sitten, eihän kappalekaan vanha ole) http://www.youtube.com/watch?v=AI-bSJwicXE
  19. C

    laulu joka saa sinulle itkun?

    http://www.youtube.com/watch?v=DRlnNPXvp3w&feature=related lintu http://www.youtube.com/watch?v=0o3qrpay2U8 hautalaulu, olavi uusivirta :'(
  20. C

    HimoShoppaajan G: MITÄ AIOT LÖYTÄÄ ALE:sta?

    niin ja saappaat! ne unohtu alotuksesta. ja itelle tietenkin. muksulla on iso laatikko täynnä reiluja vaatteita jotka odottaa kasvupyrähdystä.

Yhteistyössä