HimoShoppaajan G: MITÄ AIOT LÖYTÄÄ ALE:sta?

henni
Pojalle uudet talvikengät(just tänää hajos eccon 3kkta sit ostetut=( )
Itelleni ulkoilu takin ja housut
Tytölle muutamat uudet vaatteet ja jos löytyis kivat "paremmat" kengät
 
työäiti
pojalle on ostettu jo toppapuku ja kaupunkitakki alesta. Ajatuksena on löytää miehelle paita ja pojalle juhlapuku. Yleensä ostan seuraavan vaatekerran pojalle alesta mutta nyt on varastossa aika hyvin vaatetta. Kesän alesta enemmän
 
Mulle riitti shoppailut kaupoissa ennen joulua, meni hermot :kieh: mutta nettishoppailu jatkuu :heart: ja tänään olen jo löytänyt pojalle housuja ja bodeja illan päälle jatkan vielä..... nettikaupoissa on kivat alet meneilläään
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja SyksynTuulia:
Mulle riitti shoppailut kaupoissa ennen joulua, meni hermot :kieh: mutta nettishoppailu jatkuu :heart: ja tänään olen jo löytänyt pojalle housuja ja bodeja illan päälle jatkan vielä..... nettikaupoissa on kivat alet meneilläään
osoitteita kiitos?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja SyksynTuulia:
Mulle riitti shoppailut kaupoissa ennen joulua, meni hermot :kieh: mutta nettishoppailu jatkuu :heart: ja tänään olen jo löytänyt pojalle housuja ja bodeja illan päälle jatkan vielä..... nettikaupoissa on kivat alet meneilläään
osoitteita kiitos?
No bodyt ja housut löytyi www.nettivaate.fi osoitteesta ja sieltä löysin ne ale-villahaalaritkin mitä aiemmin kyselin täällä.
www.colorforkids.fi sivustolla on loppuunmyynti, sieltä löysin aivan ihanan mekon
ja nämä linkit mulla on suosikeissa:
www.vauvalinkit.com ja www.lastenparhaat.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Toppatakin tarvisin. Ja lapsille paitoja, esikoiselle housuja. Mutta ei sinne heti kannata ryykiä. Aluksi niissä on yleensä vaan kesästä jääneitä rytkyjä.
Mitenhän on nyt? Alethan alkoi jo ennen joulua, ainakin nettikaupoissa ja oli joissain kaupoissakin jo alet. MInun tuurilla ne oikeat koot ja väritä menee kuitenkin heti, ei uskalla odottaa....
 
hmm... empä oikeestaa mitää!!
Nyt on kaikkee mitä piti saahakkii.
Lapset sai vaatteita, kengät on, ulkovaatteet on, soffa on viikon vanha, tv 2 viikkoa... Minul on taas tarvittavat vaatteet.
Joten eipä tarvii pahemmin alennusmyyntejä kyttäillä!

Harvinaista!!
 

Yhteistyössä