Ai miten niin anopin mielestä tyttö olis kiva...

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Meillä esikoinen on poika ja nyt odotan toista rv 26. Oon aina kysyttäessä sanonut että vähän enemmän toivoisin ehkä toista poikaa... nyt sain anopilta vaaleanpunaiset Roosa-nauha -kampanjan sakset ja kortissa luki: Vaaleanpunaisia odotuksia vuodelle 2009 :whistle: :LOL: :LOL:
 
Eräs vaan
Kiva, kun jaksat huumorilla ottaa....Meillä suvun eka lapsenlapsi (poika) ja alkuraskaudesta asti on anoppi hokenut, kuinka toivoisi tyttöä vaikka tiesi pojan tulevan. Kaikissa juhlissa mm. miehen isän hautajaisissa, lapsen ristiäisissä hän on jaksanut tytöstä jauhaa; "nämä ne vaan poikia tekee", "toivoisin, että vielä tytön tekisitte" (sanottu, että jää ainokaiseksi) yms. On ottanut niin pirusti päähän jo alusta asti, eikä akka älyä lopettaa vaikka asiasta on huomautettu. Sanoo aina, että vitsillähän minä. Kuinkahan monta kertaa jaksan samasta asiasta kuunnella ennenkuin lopullisesti räjähdän eukon naamalle. Niin, ja minulla ei ole kiva anoppi.

 
Taa
Meillä ei sukupuolesta puhunu suuremmalti kukaan. Miehen äidinäiti tosin ilmotti, että on aina toivonu ensimmäisen lapsenlapsensa olevan poika (tyttö tuli). Tossa vajaa vuosi takaperin anoppi ILMOITTI haluavansa toisen lapsenlapsen PIAN. Silloin nousi kyllä karvat pystyyn. Mähän teen asiat parhaaksi katsomallani tavalla, en kenenkään käskystä. Toivottavasti anoppi on nyt tyytyväinen, koska toinen on tuloillaan.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Niin siis pointti jäi. Eli mua ois ainakin kauheesti suututtanu tollanen vihjailu, mutta hyvä jos jaksat ottaa huumorilla.
En mä jaksa tollasista suuttua... tiedän että sekä tyttö että poika tulee olemaan ihan yhtä rakas anopillekin. Anoppi luultavammin vaan haluaa vähän leikkimielisesti härnätä mua kun oon sanonut toivovani toista poikaa :D (anopilla itellään kolme poikaa, mutta lapsenlapsia tosiaan kaksi tyttöäkin jo)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs vaan:
Kiva, kun jaksat huumorilla ottaa....Meillä suvun eka lapsenlapsi (poika) ja alkuraskaudesta asti on anoppi hokenut, kuinka toivoisi tyttöä vaikka tiesi pojan tulevan. Kaikissa juhlissa mm. miehen isän hautajaisissa, lapsen ristiäisissä hän on jaksanut tytöstä jauhaa; "nämä ne vaan poikia tekee", "toivoisin, että vielä tytön tekisitte" (sanottu, että jää ainokaiseksi) yms. On ottanut niin pirusti päähän jo alusta asti, eikä akka älyä lopettaa vaikka asiasta on huomautettu. Sanoo aina, että vitsillähän minä. Kuinkahan monta kertaa jaksan samasta asiasta kuunnella ennenkuin lopullisesti räjähdän eukon naamalle. Niin, ja minulla ei ole kiva anoppi.
Juu, se on kiva kuunnella kuinka pitäs olla tiettyä lajia. Oma äitini jaksoi koko raskausajan ja vielä pojan synnyttyä puhua tytöstä ja kuinka nyt on opettelua pojan hoidossa :headwall: Juu, samallalailla se poika vauva hoidetaan vaikka alapää onkin erilainen verrattuna tyttöön |O Toitotti kaikille miten on outoa nyt olla pojan mummi...Ja miten iso vauva poju oli (ei ollut edes kun keskikokoa ja muuten pienempi kun serkkytyttö joka ei koskaan ole ollut äitin puheissa suuri) jne jne....Piti jossain vaiheessa aika pahastikin sanoa tuosta loputtomasta vertailusta ja sukupuolen painottamisesta. Nyt se on rauhottunu ja ottaa pojan hoitoon siinä kun nää serkkutytötkin. Toisen puolen isovanhemmat onneksi älysivät olla hiljaa ja tuumasivat vaan että kiva kun tulee yksi lisää lastenlasten sekaan, oli tyttö tahi poika.
 

Yhteistyössä