Hakutulokset

  1. E

    Majorca kesäkuussa

    Mihinpäin saarta olette menossa ja koska?Meidän perhe lähtee 24.6 ja Santa Ponsaan.Mukana 7v,3v ja 1v7kk.Mekin ekaa kertaa lasten kanssa.Hauskaa matkaa!!
  2. E

    Mallorca/Santa Ponsa

    Joo ilman muuta kerron miten matka meni.Voi että kun odotan et päästään lähtemään!!Melkeen jo haluaisin pakata heh heh!! Ollaan lähdössä isolla porukalla(n.10henk.)Mennään viettämään Mummon synttäreitä!Yritän kirjoitella heinäkuun aikana!
  3. E

    Mallorca/Santa Ponsa

    \
  4. E

    Mallorca/Santa Ponsa

    Ollaan lähdössä juhannuksena kolmen lapsen kanssa Mallorcalle,Santa Ponsaan.Lapset ovat 7v,3v ja 1,5v.Kertokaa vinkkejä lasten kanssa matkailusta,kyseisestä paikasta ja kaikesta muusta mahdollisesta.Tämä on nähkääs eka kerta lasten kanssa!! Kahdet rattaat täytyy ottaa mukaan ja vaippoja...
  5. E

    2005

    Meille syntyi tyttö lokakuussa. :heart:
  6. E

    no äitejä joiden muksut vm 2004 ja 2005

    Mulla on poika 2/04 ja tyttö 10/05. Myös poika 6/00. :wave:
  7. E

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Mä olen ite 28 ja mulla on kolme lasta.Pojat kesäkuussa 6v ja 2v.Sekä tyttö 6 kk. :heart: =)
  8. E

    kuiva peti

    Meille lääkäri on sanonut että se ei auta jos herättää lapsen yöllä vessaan.Se pissahädän tunne vaan tulee aikanaan.Toisille aikasemmin kuin toisille.Se kuulemma johtuu jostain hormoneista. Lapsi voi oppia että pissalle ei herätä ennenkuin herätetään.
  9. E

    kuiva peti

    Meidän (kesällä 6v) käyttää vielä yöllä vaippaa ja aamulla on vaippa ihan märkä.Välillä lakanoita myöten. :( Päivällä käy vahinkoja..Asiaa on tutkittu ja tutkitaan edelleen.Ollaan aika väsyneitä tähän touhuun :'( Mutta toivottavasti oppii pian.Se pissalla käynti on jotenkin hänen mielestään...
  10. E

    Kuinka monen lapsi nukkuu välissä?

    Meillä 2v nukkuu joka yö meidän vieressä.Tosin tulee vasta yöllä sinne.Välillä aikaisin ja välillä myöhään.
  11. E

    Mitä teette kun saatte lapsista vapaa-illan?

    Meillä on onneksi isovanhemmat asuu lähellä ja niitä on kuusi kappaletta.Melkeen aina saa lapsenvahdin kun pyytää.Silloin käydään jääkiekkopeleissä,ravintolassa syömässä tai ollaan ihan vaan kotona.On ihanaa olla kun on välillä hiljasta.Meillä on kolme lasta. :heart:
  12. E

    kun pinna vaan palaa!

    Voi kuulkaa!Tässä lapsien myötä on toi pinna lyhentyny tosi paljon.Eli huudan pää punaisena joka päivä.Meillä on melkeen 6 vuotias,2v ja puolivuotias.Ehkä sen takia pinna palaa kun on itse väsynyt tähän kodin pyörittämiseen :( Tukistan kyllä tosi usein.Kun oikeen näen punaista niin menen ulos...
  13. E

    Mistäpäin etelä-suomea olette?

    Mä olen Liedosta ja kolmen lapsen äiti. :wave:
  14. E

    Turkulaiset!!!!

    No ei sitten päästy :( Kattelen ahkerasti näitä sivuja ja yritän päästä ensi kerralla.Olisin kyllä kovasti halunnut tulla.Nyt harmittaa :'( Ja niin muuten kiitos Vilinäidille vinkistä mut kun lääkäri on ihan toisessa suunnassa ja ei viitsi ajella ympäri maita ja mantuja :(
  15. E

    Turkulaiset!!!!

    Voi voi kyllä tää on nyt hankalaa...Miehellä on just sitten huomenna lääkäri ja se tarttee auton.Tosin se jutteli jos se peruttais sen.Eli sori nyt vaan kun en oo vieläkään varma tulosta.
  16. E

    3 lasta

    \ Mulla on ihan melkeen saman ikäset lapset kun sulla poika 6/00,poika 2/04 ja tyttö 10/05.Meillä vanhin on ollu syksystä asti puolipäiväsenä päiväkodissa.Se on ollut tosi hyvä juttu mun sekä pojan kannalta.Tykkää ihan hirveesti.Kahden pienemmän kanssa olen kotona.Myös kesän jälkeen kun...
  17. E

    Turkulaiset!!!!

    Mäkin olisin kiinnostunut jos mukaan mahtuu vielä?Mulla on kolme lasta 6/00,2/04 ja10/05.Vanhin on tosin päivisin päiväkodissa ja haen hänet aina puoli yhden aikaan joten ,jos tulen en ehdi olla kauan.Ja tuleminen riippuu myös saanko auton käyttöön silloin.Mut ehkä nähdään!! =)
  18. E

    Kohta ei enää jaksa...

    Meillä melkeen 2vuotias poika joka siirtyi isompaan sänkyyn syksyllä kun vauva tarvitsi pinnasänkyä.Ja voi niitä öitä ja iltoja.Ensin ei meinaa nukahtaa sinne sänkyyn,huutaa vaan ja tulee pois n. 20 kertaa/ilta.No,sitten kun nukahtaa niin joka ainut yö on tullut viereen.Enkä ole jaksanut...
  19. E

    onko muitten 2v lapsilla vielä maitopullo???

    Meillä on kohta 2vuotias ja juo edelleen ilta- sekä aamuvellin tuttipullosta ja vielä sängyssä.Olen kokeillut joskus nokkamukia mut ei uppoa. :\|
  20. E

    TALVIHAALARIN KOKO 2-VUOTIAALLA?

    Meillä on 2vuotias joka on käyttänyt tämän talven 80cm kokoisia haalareita.Tosin nyt alkavat olla vähän pienet joten ollaan otettu käyttöön isoveljen vanhat haalarit kokoa 98.Reilut ovat nekin mut on ainaskin tilaa touhuta. =)

Yhteistyössä