Hakutulokset

  1. T

    Kysymys työmatkoista (bussi / oma auto)?

    Minäkin, enemmän kuin mielelläni, olisin käyttänyt bussia, kun olin töissä, mutta lasten päivät päiväkodissa olisivat sen takia olleet kohtuuttoman pitkiä (väh.9h, miehellä oli tällöin myös pitkä työmatka). Niimpä meillä oli 2 autoa. Nyt kun alan hoitovapaan jälkeen etsimään töitä, niin...
  2. T

    Oon miettiny noita lasten tieokoneita...

    No sitä minäkin olen miettinyt, kun samaista rölliläppäriä olen katellut pojalle :-).. Mutta ajattelin, että jos laittaa heti rajan käytölle niin eiköhän se siitä suju. Vaikkapa 30min/pvä tai jotain..
  3. T

    muumiläppäri

    Meillä on kans 4v poika. Hyvä tietää, täytyypä tutustua muumiläppäriinkin. Poika tykkää enemmän röllistä, siksi ajattelin tuota rölliä ensi sijaisesti.
  4. T

    muumiläppäri

    Kysyn samassa ketjussa.. Kokemusta RÖLLI läppäreistä?
  5. T

    Miten mä voisin saada tarhamaksut pienemmiksi?

    Kyllä soskun pitäis ottaa.. Meillä ottaa p.kodin järjestämän kerhon maksutkin huomioon (60e).
  6. T

    Ei ole helppoa palata yhtäkkiä hoitovapaalta työelämään, kun EI OLE HOITOPAIKKOJA LAPSILLE!!

    Mulla sama tilanne kuin ap. Täällä kun on vaikea hoitopaikka tilanne muutenkin, niin turha kuvitellakkaan saavansa 2viikon sisällä jostain lähistöltä paikkaa. Ainakaan täällä ei voi hakea paikkaa ellei ole varmasti töitä/opiskeluja tiedossa, joten ihan turha hakea etukäteen. Meillä kun ei ole...
  7. T

    sain töitä, lopultakin

    Kiva!! Pidetään peukkuja että pääset haastatteluunkin =)
  8. T

    Kuinka moni maksaa tv-lupaa?

    maksan.
  9. T

    Kuinka aloittaa pottailu?

    Kaverin lapsi oppi samassa iässä kuin sinun lapsesi pottailun ja sen jälkeen ei ole vaippoja käyttänyt. Meillä pojat oppineet paljon myöhemmin, en edes muista (n.2-3v taisivat olla..). Nyt meidän pienin, 1v5kk, välissä haluaa itse istua potalla. Olen nyt ajatellut alkaa pottailut hänen kanssaan...
  10. T

    kertokaa synnyttäneet

    Tuossahan tuo roikkuu kolmen raskauden jäljiltä. Ei oo lähteny mihinkään, eipä se tosin itsestään lähdekkään..
  11. T

    miten noi elloksen sivut aina tökkii??!! entä muilla?

    Tökkii usein muuallakin kuin kassalla. Sisäänkirjautuessa ei omat tiedot meinaa aueta ym..
  12. T

    Nyt apua huutikseen!

    Mulle kävi kans kerran näin. Otin kuitenkin sen, koska kyse oli 5e tuotteesta.. Annoin sitten eteenpäin. Mut jos myyjän palaute on tuota, eikä sua yks nega kirpase niin siitä vaan..
  13. T

    korvassa sykkii...

    Mulla kans välissä kuuluu pulssi korvassa. Olen käynyt tutkimuksissa tuloksetta. Mulla kuvattiin koko pää magneettitutk. laitteella, mikäs sen tutkimuksen nimi olikaan.. No kuitenkin, ei löytynyt syytä.
  14. T

    poika juo...

    ja on tykännyt.. Tarkoituksella en anna.. Kuten en isoveljillekkään.
  15. T

    Onko neulonnan (kudonnan) taitajia paikalla??

    Sinun täytyy kiertää ne langat keskenään yhteen kun teet kuvion niin kuviosta tulee yhtenäinen eikä tarvitse ommella jälkeenpäin. Hoksasitko mitä tarkoitan? Muuten siitä tosiaan tulee irtonainen.
  16. T

    miks vanhemmat polttaa autossa,kun on lapset kyydissä???

    Minäkin nähnyt tällaisia tapauksia ja pahaa tekee! :'(
  17. T

    Onko toimeentulotukeen ikärajaa?

    ..joka hoitaa raha-asiat.. Meillä kävi samalla tavoin. Tuki tosin tuli mun tilille. En tiedä sitten ikärajasta :-)
  18. T

    Varmaan on meistäkin kohta joku ilmoitus Jossain

    Meillä kans on 4v:llä samanlainen uhma. Kuulostaa niin tutulta. On tosin vielä kotihoidossa, käy 3 kertaa viikossa kerhossa. En uskalla edes ajatella, jos pitäisi joka aamu lähteä hoitoon. Tsemppiä meille, ehkä tämä joskus menee ohi..
  19. T

    joko te ootte hankkinu pukinpussiin jotain?

    Juu, ensimmäisen ostin viime lauantaina alesta. Empä ole koskaan näin aikaisin ostanutkaan =)

Yhteistyössä