Nyt apua huutikseen!

  • Viestiketjun aloittaja huutiksen käyttäjä
  • Ensimmäinen viesti
huutiksen käyttäjä
Huusin yhtä tuotetta, mutta sainkin ostettua puolet halvemmalla vastaavan. Kohde sulketui nyt, enkä siis tarvitse sitä enää. Laitanko viestiä etten ota tuotetta? Myyjä on sellainen että on huijannut monia (negoja paljon, itselläänkin lunastamattomia huutoja, toimittamattomia tavaroita eikä ole maksanut edes rahoja takaisin) vai annanko olla koko asian, jos vaikka hänkin oppisi jotain kannattaako huudella jos ei aio lunastaa...

Itselläni tähän asti vain pos. palautteet, yli 150, joten jos negan tästä antaakin niin ei maailma taida vielä siihen kaatua...
 
vieras
ei siitä sen kummempaa rapsahda kuin nega. jos sen olet valmis ottamaan, niin et tee kauppoja kys myyjän kanssa. ilmoitat kuitenkin että et osta tuotetta kun sait puolet halvemmalla toiselta. näin yksinkertaista :)
 
Ai. Mä en ymmärrä näitä huutajia, jotka pokkana ilmottaa, jotta "löysin toisaalta halvemmalla".
Olisitte kele miettinyt sitä ennenkuin painoitte oletko varma tarjouksestasi-nappia! |O

Lunasta huutosi ja myy se vaikka uudelleen, jollet enää tarvii. Sen verran pitää selkärankaa olla, jotta tekemisistään vastaa! :attn:
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ai. Mä en ymmärrä näitä huutajia, jotka pokkana ilmottaa, jotta "löysin toisaalta halvemmalla".
Olisitte kele miettinyt sitä ennenkuin painoitte oletko varma tarjouksestasi-nappia! |O

Lunasta huutosi ja myy se vaikka uudelleen, jollet enää tarvii. Sen verran pitää selkärankaa olla, jotta tekemisistään vastaa! :attn:
PEESI!
Huuto.net on nimenomaan HUUTOKAUPPA. Ei siellä huvikseen sitä tarjousnappia painella.
 
...
samaa mieltä ja negan ansaitsetkin tuosta, lunastamaton huuto on lunastamaton. Vähintä mitä voit tehdä on ilmoittaa myyjälle,että et aio tuptetta lunastaa. Muistetaan huutikset säännöt ja hyvät käytöstavat. Olkoonkin myyjällä vaikka 100 negaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ai. Mä en ymmärrä näitä huutajia, jotka pokkana ilmottaa, jotta "löysin toisaalta halvemmalla".
Olisitte kele miettinyt sitä ennenkuin painoitte oletko varma tarjouksestasi-nappia! |O

Lunasta huutosi ja myy se vaikka uudelleen, jollet enää tarvii. Sen verran pitää selkärankaa olla, jotta tekemisistään vastaa! :attn:


peesi tälle....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ai. Mä en ymmärrä näitä huutajia, jotka pokkana ilmottaa, jotta "löysin toisaalta halvemmalla".
Olisitte kele miettinyt sitä ennenkuin painoitte oletko varma tarjouksestasi-nappia! |O

Lunasta huutosi ja myy se vaikka uudelleen, jollet enää tarvii. Sen verran pitää selkärankaa olla, jotta tekemisistään vastaa! :attn:
Täys peesi.
 
IhanaValo
Minkä takia ylipäätään huusit tuolta myyjältä vaikka näit että hällä negoja?
Tuollaiset on ärsyttäviä,kun joku viittii huijata mut ei sekään oo kiva, että eka huudetaan ja sitten ei olevinaan tarvitakaan.. :kieh:
 
aapee
Tiedän tämän kyseisen myyjän muuta kautta, ja tuli nyt selville ettei välttämättä edes postita maksettua tuotetta. En edes tiedä montako rikosilmoitusta hänestä onkaan tehty...
En taida viitsiä edes ilmoittaa mitään, tietääpähän että osaa ne muutkin... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ai. Mä en ymmärrä näitä huutajia, jotka pokkana ilmottaa, jotta "löysin toisaalta halvemmalla".
Olisitte kele miettinyt sitä ennenkuin painoitte oletko varma tarjouksestasi-nappia! |O

Lunasta huutosi ja myy se vaikka uudelleen, jollet enää tarvii. Sen verran pitää selkärankaa olla, jotta tekemisistään vastaa! :attn:
Peesi. Lunastanut olen kaikki huutoni ja myyny sit eteenpäin, jos esim. vaate ei ollukkaan mulle sopiva. Aina kuitenkin mietin tarkkaan ennen kuin huudan... Joskus vaan tuote näyttää kuvassa aivan eriltä mitä luonnossa. :/

Nim. n. 400 positiivista palautetta, ei yhtään negaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ai. Mä en ymmärrä näitä huutajia, jotka pokkana ilmottaa, jotta "löysin toisaalta halvemmalla".
Olisitte kele miettinyt sitä ennenkuin painoitte oletko varma tarjouksestasi-nappia! |O

Lunasta huutosi ja myy se vaikka uudelleen, jollet enää tarvii. Sen verran pitää selkärankaa olla, jotta tekemisistään vastaa! :attn:
täysin samaa mieltä!! en voi sietää tollasta, että perutaan kaupat kun jostain löytyy sama tai vastaava halvemmalla!! sehän ei ole huutonetin tarkotus et huudellaan ja sit perutaan, milloin milläkin verukkeella!!!! täälläki yllättävän moni näyttää olevan sitä mieltä, että anna olla vaan.. toivottavasti en koskaan törmää kaltaisiinne myyjiin, tai huutajiin.. kele!

 

Yhteistyössä