Hakutulokset

  1. K

    vauva tai sit ei

    Kiitos! empä tosiaan ole tienny et koneeseen vois varata seinään kiinnitettävää koppaa. Suurin huoli minulla oli että miten ne hotellissa ottavat vastaan kun alunperin lapsia on ilmoitettu 1 ja myöhemmin kuitenkin niitä on 2. Selostukseni oli ja on tosiaan aika söpötystä... eli meillä siis on...
  2. K

    DeVitol-annostelusta

    Meillä annetaan myös 3 tippaa. (tyttö 1v8kk)
  3. K

    Synttärikakkumalleja

    Tietääkö kukaan hyvää sivustoa, kirjaa tai ohjetta, josta saisi ideoita jonkun kivanlaisen synttärikakun tekoon pojan 1-vuotissynttäreille. Yritin googlettaa eri hakusanoilla, mutta tulos oli laihanlainen, joku Nalle Puh-kakku löytyi.
  4. K

    vauva tai sit ei

    Hei! Oisko kellä tietoa et tuleeko ongelmalliseksi jos olisinkin raskaana ja saisin vauvan noin paria kuukautta ennen reissuun lähtöä? Matkat jo varattu rodokselle 2aikuista ja 1lapsi alle kaksi vuoteinen ennen reisuamista. En itse koe sitä mahdottomana yhtälönä lähteä pienimmänkin kanssa...
  5. K

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 26v, mies 35v, yhdessä ollaan oltu 7v joista naimisissa 3,5v ja lapsi kohta 9kk.
  6. K

    Oletko 1-5-vuotiaan lapsen kotiäiti?

    Olen 28-v. Ensimmäisen lapseni sain vuonna -98 ja toinen syntyi -00 ja kolmas syntyi -02. Kun poika (-02) täytti 3 vuotta jouduin työkkärin listoille vähäksi aikaa kun odotin silloin jo neljättä lasta joka syntyi viime kesänä. Nyt odottelen viidettä jonka LA on ens kesänä. Valitettavasti en ole...
  7. K

    4D ultra

    Minä maksoin n. vuosi sitten muistaakseni 146 ? (siis Felicitaksessa). Kysyin myös Femedasta ja hinta oli suurin piirtein samaa luokkaa eli maksaa 150 ?:n molemmin puolin. Tämän summan joutuu siis itse maksamaan eli tästä summasta ei enää mitään korvauksia saa. Kallista on, mutta on kyllä...
  8. K

    Täytekakun pohja?

    Minä olen aina käyttänyt "yhtä paljon"-reseptiä ja se onnistuu aina: Kolme samankokoista lasia: ensimmäiseen kananmunia toiseen sokeria kolmanteen jauhoja (n.1/3 jauhoista perunajauhoja, niin tulee kuohkeampi kakku) Kaikkia pitää olla tasan...
  9. K

    Porissa synnyttäneet

    Pistin tämän ketjun alulle juuri siksi, että oli kiva tietää, ettei kaikille ole sattunut yhtä huono tuuri kuin itselleni. Minulta ei kukaan kysynyt haluaisinko odotella epiduraalia jossain muussa asennossa kuin makuulla (odotin epiduraalia siis synnytyssalissa 2 ½ tuntia, vaikka olin pyytänyt...
  10. K

    Vinkki

    Laitan vinkin eteenpäin, kun tällaiseen törmäsin ja loistavaksi totesin. Eli käykää katsomassa Finnfoodin sivuilla, sieltä löytyy loistava nettikeittokirja, esim. viikon ruokalistan voi arpoa valmiiksi. Kun laittaa millaista ruokaa haluaa ja onko erityisruokavalioita, niin kone ehdottaa ruuat...
  11. K

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Immi, Terho, Seni, Tiila
  12. K

    Käykö?

    Käykö kevyt becel-margariini maidottomalla ruokavaliolla olevalle?
  13. K

    lakeutumattomat kivekset

    Laskeutumattomat kivekset voivat aiheuttaa lapsettomuutta tai ainakin vaikeuttaa lasten saantia, koska siittiöiden tuotanto vaikeutuu, jos kiveksillä on liian kuumat oltavat eli mitä lähempänä vartaloa kivekset ovat sitä korkeampi lämpötila on. Sitä en tiedä, millä aikavälillä tuho on...
  14. K

    ekasta inssistä onnistuneita?onko?

    Onnistui ekasta kerrasta (tosin edes lääkäri ei uskonut todeksi). Tulos on nyt vajaan vuoden ikäinen.
  15. K

    Nepalilaista

    Kiitos... Hyviä sivuja olivat ja oikea ruokakin taisi löytyä, en vaan tiedä, miten sitä saisi tehtyä, kun ohje oli sen verran...hmm...ulkomaalainen, vaan eiköhän se tästä.
  16. K

    Liivate

    Kiitos kaunis! Johan niitä löytyikin...
  17. K

    MIten mä teen punaviinimarjamehua?!

    Keität marjat suht vähässä vedessä, kunnes marjoista on kaikki mehu irronnut, siivilöit marjamössön pois ja sokeroit (siis periaatteessa tehdään kuten mehukeitto, muttei lisätä peruna- tai maissijauhoja). Ei ole tietenkään mitään tiivistemehun veroista, mutta ajaa asian. Mitä vähemmän vettä...
  18. K

    munavoi

    Munia, voita ja suolaa, jos tarvis. Haarukalla pistät vähän sulaneen voin ja kovaksi keitetyt kananmunat rakeiseksi mössöksi. Voita voit lisätä sen mukaan, milta munavoi tuntuu eli se ei saa olla niin rakeista, että rakeet tippuvat piirakan päältä, muttei niin voistakaan, että kananmunaa ei...
  19. K

    Tyytyväinen yksin

    Ihanaa, että löytyy joku, joka jakaa tämän mielentilan. Kovin usein saa lukea yksinhuoltajista, joilla on kovasti ongelmia ja jotka etsivät vain sitä oikeaa (enkä halua tällä loukata ketään, kukin toimii niin kuin itsestä hyvältä tuntuu). Itse olen täysin tyytyväinen kaksin lapseni kanssa...

Yhteistyössä