4D ultra

  • Viestiketjun aloittaja Britta
  • Ensimmäinen viesti
Britta
Odotan toista ja kiinnostunut menemään 4D ultraan. Olisin kiitollinen teidän jo käyneitten mielipiteistä ja komennteista mihin kannattaisi mennä ja miksi ? Kiitos etukäteen !
 
Mä olen pk-seutulaisena käynyt Hgin Lääkäriasema Femedassa. "Kaikkien tuntema" Bruno Cacciatore on kai jo pitkään tehnyt noita upeita ultria. Mukaan kannattaa ottaa videonauha (tai ehkä heillä on jo dvd tänä päivänä, kannattaa kysyä) ja kotiinviemisiksi saa aika reilusti ihania kuvia. Paras ajankohta on rv 25-30. Esikoisemme odotusaikana ei moista ultraa vielä ollut, mutta keskimmäisen ja kuopuksen ultrakuvat ovat jotain ihmeellistä! :heart:
 
Kävin Felicitas-klinikalla, jossa on aivan ihana lääkäri tekemässä ultria. Selitti täydellisesti ja vastasi, kun kysyi (olen kuullut, että edellisessä mainittu lääkäri ei ole niin puhelias eli ei selitä kuvaa niin hyvin, mutta, kun en ole käynyt en voi tietysti tietää, mutta omat kokemukset todella mainiot Felicitaksesta).
Vhs/DVD pientä maksua vastaan ja kuvia tietysti mukaan.
Oli todella ihanaa nähdä vauva jo ennakkoon ja tietysti se sukupuolikin piti saada tietää...hmm. Suosittelen kyllä menemään, vaikka onkin aika kallista. =)
 
tämä käynti kannattaa ihmeessä tehdä!! felicitas ja tri kurki ehdottoman ammattitaitoisia. (täältä omat kokemukseni). kurki on asiallinen, miellyttävä ja kyseenalaistamattoman taitava!
ko. laitteita on toki muuallakin suomessa yht. kymmenkunta.., mutta parhaan tuloksen takaa ammattitaito ja kone kombinaatio. miettikää vastaavaa tillannetta, jossa tavallinen lekuri katsoo rtg-kuvia, mutta radiologit saavat niistä kymmenkertaisesti irti!

olen ymmärtänyt, että vain juuri nämä mainitut herrat (cacciatore ja kurki) ainoat superosaajat suomessa.

ihana muisto jää koko tutkimus tallennetaan dvd:lle, joten lapsi voi aikanaan katsoa omaa elämäänsä kohdussa! minusta aika huimaa surffailua vatsan sisälle. sitten saat vauvasi kuvia ja ainakin munä sain muutaman "värikuvan" vauvan kasvoista!

SUOSITTELEN!

 
Meillä oli onnenkantamoinen että saimme osallistua 4D ultran "koeajoon". Tampereella ei sellaista vielä esikkoa odottaessani ollut ja satuin olemaan vatsani kanssa oikeassa paikassa oikeaan aikaan!!!

Oli mahtavaa katsela naperoa ja tosi selvästi ja hyvin hän siellä näkyi. Saimme myös kuvia, vaikkakin mustavalkoisia, mutta silti hirmu hyviä.

Onkohan kellään käsitystä paljonko moisesta huvista joutuu maksamaan???
 
Minä maksoin n. vuosi sitten muistaakseni 146 ? (siis Felicitaksessa). Kysyin myös Femedasta ja hinta oli suurin piirtein samaa luokkaa eli maksaa 150 ?:n molemmin puolin. Tämän summan joutuu siis itse maksamaan eli tästä summasta ei enää mitään korvauksia saa. Kallista on, mutta on kyllä hintansa väärti! =)
 
Ensiodottaja
Olen menossa joulukuun puolessa välissä Mehiläiseen Helsingissä, lääkärinä tulee olemaan Sirkka Liukkonen. Hänellä on monta erikoistumiskoulutusta ja soitin sinne ja jopa vastaanottovirkailija selitti juurta jaksaen mitä kaikkea ultrassa ultrataan. Päätin kokeilla tuota Mehiläistä, sillä siskoni, joka on "alalla", sanoi, että Bruno on hätäinen ja Tapio Kurki kyllä symppis, mutta ei muiden terveydenhuoltoalalla olevien mielestä ammattitaitoinen. Saa nähdä millainen tuo Mehiläisen Liukkonen sitten on.
 

Yhteistyössä