Hakutulokset

  1. M

    Mitä eroa? VELATON MYYNTIHINTA/MYYNTIHINTA?

    Velaton myyntihinta on se, jonka myyjä saa, jossain tapauksissa myyjä on ehtinyt maksaa taloyhtiön velankin pois, mut se selviää siitä onko asunnosta 2 eri hintaa pyydetty....rahoitusvastikkeen nimellä kulkee se taloyhtiön laina-osuus ja hoitovastike on se mitä joudut maksamaan hamaan tappiin...
  2. M

    Mitä mieltä nimestä Kyösti?

    just näi, älä anna
  3. M

    Mitä eroa? VELATON MYYNTIHINTA/MYYNTIHINTA?

    Niinkö? meniks vellit väärään kurkkuun? Kyllähän jokaisen pitäisi tämmöiset perusasiat osakkeen ostosta tietää? Kiinteistöjen kanssa hiukan eri homma...
  4. M

    Mitä eroa? VELATON MYYNTIHINTA/MYYNTIHINTA?

    Olisit mennyt ammattikorkeeseen ni tietäsit tuonkin! Tässä se yliopisto taas nähdään :whistle:
  5. M

    Mamut syövät rottia nälkäänsä: miksi kukaan ei tee mitään???!!!!

    Hei, ehdottakaa te mitä pitäis sit tehdä? Ja ei tänne palstalle vaan eduskuntaan, ei täällä näiden aioiden puinti hyödytä yhtään mitään, ja minä ainakin olen henkilökohtaisesti niin kystä kyllä noitten kerjäläisten osalta, etää myötätuntoa ei tasan tipu enää yhdellekään luomakunnan oliolle, oli...
  6. M

    Mä ihmettelen, että varmaan puolet 2000-luvulla syntyneiden lasten vanhemmista ei vieläkään osaa merkitä lapsensa hetua oikein

    Kyllä mä ainakin osaan merkitä sen aivan oikealla tavalla :o ööh mut mä en ookaan kotiäiti :xmas: vaan ihan kouluttautunut ihminen (sori oli ihan pakko, paskapää kun olen)
  7. M

    3 vuotias jäi orvoksi 6 henkeä vaatineessa rekkakolarissa

    Semmosta se elämä on...ei aina niin ruusuilla tanssimista..mut kyl mä ainakin toivoisin et anoppi sais noi alaikäset lapset jos meille miehen kanssa jotain sattuis
  8. M

    Kaalilååda ei muuten pidä nälkää

    No ei varmasti, samaa sarjaa mäkkärin ja hesen ruokien kans, kerran pieraset ja taas on nälkä |O

Yhteistyössä