Hakutulokset

  1. fjonga

    Otetaan paskamyrsky vastaan: Tehdäänkö kouluissa mitään järkevää kahden viimeisen kouluviikon aikana?

    Kokeet mä ymmärränkin tosi hyvin :/ ja tiedän myös sen, ettei niitä yhdelle oppilaalle järjestetä ennen muita ellei oo joku huippukiva opettaja kyseessä. Läksyjen teko ei ois ongelma matkan aikana, mut kokeita ei sieltä altaalta käsin pahemmin tehdä :(
  2. fjonga

    Miksi ihmiset ottavat lisää velkaa ilman aikomusta maksaa takaisin?

    En mä oo täällä käynytkään vuosiin, ku satunnaisesti pari kertaa vuodessa provoamassa :saint:
  3. fjonga

    Lääkärireissu lapsen kanssa ja kela-kortti puolisolla? -Tässä ratkaisu! :)

    Hyvin oon saanu, eikä ollu edes oma lapsi kelle hain lääkkeitä.
  4. fjonga

    Miksi ihmiset ottavat lisää velkaa ilman aikomusta maksaa takaisin?

    Löytyy ne muiltakin omat perskyrpäset :xmas:
  5. fjonga

    Otetaan paskamyrsky vastaan: Tehdäänkö kouluissa mitään järkevää kahden viimeisen kouluviikon aikana?

    Itse, kun muistelen omia kouluaikoja niin aika paljon se oli hyvin vapaata työskentelyä ja läksyjä ei tainnut tulla ollenkaan, ainakaan viimeisen kouluviikon aikana ennen pitempiä lomia ala-asteella. Joululomaa ennen taidettiin valmistella vain joulujuhlaesityksiä, joten oikeita oppituntejakin...
  6. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Mutta kun muut ovat kirkossa niin meidän lapset ovat koulussa, ei saada silloin vapautusta... ja silloin kun valtaosa oli kirkossa pääsi nämä muut koulusta myöhemmin entä ne jotka oli kirkossa...
  7. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    hehe, mä oonki tämmönen kapinallinen :saint: :D
  8. fjonga

    Olisi kiva kuulla onnellisia tarinoita siitä, että on löytynyt hyvä uusi suhde vaikka

    Erottiin 04/2006 jos nyt oikein muistan ja exä vielä sanoi etten tuu ikinä saamaan uutta ukkoa etenkään ku mulla on kaks lasta ja oon ihan mielisairas :xmas: Tulihan sitä käytyä muutama kokelas läpi ennenku tärppäs ja voin kertoa käsi sydämmellä et jokainen ukko on sika. Useimmat vaan vähän...
  9. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    koko koulusta.
  10. fjonga

    "erilleen" muutto vaikka ollaankin vielä yhdessä?

    Voit toki kertoa avoimesti, mutta kannattaako se ihan noiden raha-asioiden takia? Saisit yh-korotuksen lapsilisiin. En tiedä vaikuttaako asumistukeen jos miehelläsi todistettavasti uusi osoite, mutta ainakin 10v sitten muistelen vaikuttaneen kodinhoidontukeen pienentävästi miehen tulot...
  11. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Kuten kirjoitinkin tuohon tuon käytösosuuden :) Saa edelleen lukea ajatuksen kanssa ;) Jos numerot laskee yhden 30min takia niin opehan ei oo muuta ku tiukkapipoinen natsi. :whistle:
  12. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Siinä tapauksessa opettaja syyllistyy virkavirheeseen. Koenumerot todistavat oman osansa ja käytös voi laskea tai jossain tapauksissa nostaa numeroa. Nekin numerot voi oikaista jos tuntee vääryyden tapahtuneen ;) mm omalta osaltani sain 9. luokalla paremman arvosanan valitettuani opettajan...
  13. fjonga

    Saako CV:hen kirjoittaa kielitaidon taso reippaasti paremmin kuin oikeasti osaa?

    En ehkä uskaltaisi, mutta toki siinä kielipää vertyy mitä enempi sitä kieltä käyttää. Itelläkin sama homma jos ei oo viikkoihin puhunut englantia niin puhe takertelee aluksi. Sitten ku käyttää päivittäin ni sujuu jo slangisanatki :D
  14. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Kaikki muut jäävät koululle normaaliin opetukseen, vain meidän nicopetterit pääsevät oman uskonnonopetuksen mukaiseen joulukirkkoon :xmas: saa lukea ihan ajatuksen kanssa ;)
  15. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Semmoinen työpaikka on varmasti pikkusen eri asia missä joutuu leimaamaan ittensä sisään. En tiiä, mutta näin olettaisin.
  16. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Kuten aiemmin jo sanottu, saattaja on toisen luokan avustajasta pois eli ei mikään hyvä ratkaisu sekään kun ei niitä avustajia luokkiin ole huvikseen määrätty. Tuossakin koulussa ylisuuria luokkakokoja niin ovat oikein valitelleet kuinka pulaa niistä on. Asiasta on ilmoitettu jo hyvissä ajoin...
  17. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    2h kestää kirkko ruokailuineen päivineen ja koulu olisi loppunut klo 12.00.
  18. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Byhyy :'( Tai sitten äidin tai kenenkään muunkaan ei tarvitse sietää mitä tahansa pompottelua koulun taholta. Tässähän kävi niinkin hassusti, että toisen lapsen koulu olisi alkanut jo 8.15, mutta opettaja itse sanoi ettei tarvitse tulla kouluun edes siksi yhdeksi tunniksi. Jännä juttu tämän...
  19. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Minunkin käsityksen mukaan lintsaaminen on sitä, että lapsi ei mene kouluun eikä ole asiaan kenenkään lupaa tai ei kerro asiasta kenellekkään.

Yhteistyössä