Hakutulokset

  1. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Mitään muutahan ei oo pakko ku kuolla, mutta kyllä me hyödynnetään toi oma uskonnonopetus.
  2. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Kyllä se on minä joka päättää omista lapsista, ei opettaja eikä rehtori.
  3. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Vastasinpas.
  4. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Lapset ovat menossa kirkkoon, muun luokan jäädessä koululle. Silloin kun muut menevät omaan joulukirkkoon niin menevät kyllä koululle korvaaviin tehtäviin.
  5. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Jos opettaja minulle perustelisi sen 30min niin toki harkitsisin asiaa uudelleen. Kysyessäni asiasta aamulla ei vastannut minulle viestiin. Käytöspuheet voin pitää ihan itse ja saattajaa ei edelleenkään tarvitse edes kirkolta lähtiessä koska koulu loppuu jo siihen mennessä kun kirkolta...
  6. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Opetan maalaisjärkeä. Sen käyttö on sallittua.
  7. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Asia ois ihan eri jos koko luokka lähtee jonnekkin, silloin laittaisin lapset kouluun. Toisekseen saattajaa ei lapset tartte koska ovat jo sen verran isoja joten kyseinen saattaja on jonkun luokan avustajasta pois.
  8. fjonga

    Laittaisitteko lapsenne kouluun 30min takia?

    Koska koko luokka ei mene sinne kirkkoon vaan ainoastaan meidän lapset ja meiltä on kirkolle pienempi matka ku koululta kirkolle. En vain näe mitään järkeä mennä 30min takia kouluun koska ei ehdi olemaan edes yhtä täyttä oppituntia koulussa. Sama on antaa ne läksyt suoraan kotiin, kuten varmasti...

Yhteistyössä