Hakutulokset

  1. O

    Miten päiväkodissa suhtaudutaan siihen että...

    Mä en nyt oikein käsittänyt mikä tässä on pointti? Olet siis viemässä lastasi päiväkotiin ja olet pitämässä häntä siellä silloin kun tarvitaan. Eikös suurin osa vanhemmista tee niin? Itse en tunne yhtäkään perhettä, jossa vanhempi olisi täyspäiväisesti kotona ja lapsi täyspäiväisesti hoidossa...
  2. O

    Olen hoitovapaalla: Ahdistaa rahattomuus ja toisten syyllistäminen

    En ole koskaan törmännyt tosielämässä tuohon että moitittaisiin lapsen hoitoon laittoa. Pari ihmistä tiedän jotka ovat tehneet ties mitä kommervenkkejä että lapsi olisi kotihoidossa, mutta tämä mamma on muutenkin varsin persoonallinen tapaus, joten häntä en laske vakavasti otettavaksi. :D...
  3. O

    Pitääkö se lastenhoitohuone vallata ison yli 3v kanssa???

    Kaikillehan ne on tarkoitettu, ei vain sinulle. Jouduitko siis odottamaan viisi minuuttia vauvan kanssa vai mikä mättää? Menikö vauvasi odotuksesta rikki, sairastuiko pahasti, kuoliko nälkään? Tuskinpa. Etkä sä voi tietää kuka "oikeasti" tarvitsee lastenhoitohuonetta. Siellä saattoi ollajoku...
  4. O

    Miehellä edelleen vahva napanuora vanhempiinsa! Menee hermot!!

    Miksi ihmeessä häipyisi yksin jos isovanhemmat kerran haluaa koko porukan sinne? Ellei kyseessä ole jotain remppaa tms missä lapset olisivat haitaksi. Jos mies on oikeasti niin aivoton ettei kykene edes omia lapsiaan hoitamaan, tai ei halua hoitaa, niin sitten on pienen keskustelun paikka. Joko...
  5. O

    Miehellä edelleen vahva napanuora vanhempiinsa! Menee hermot!!

    Ei kai sun tarvitse sinne mennä? Lähetä mies ja muksut ja jää itse kotiin. Teet mitä teet, tai otat vaan rennosti.
  6. O

    Saako teidän lasten kaverit tulla kylään näin joulun aikaan?

    Ellei kotona ole kaikki kunnossa, olisi enemmän kuin hienoa jos pääsisi edes kaverille. :( Meille saa tulla ellei meillä ole muuta, kuten muinakin päivinä. Aattona olisi voinut tulla aamupäivällä, mutta sen jälkeen oli omat menot isovanhemmille ja eilen myös. Mutta ei meillä mitään "tänään...
  7. O

    Apuva! Onko aina ja joka ikinen juhlapyhä haukuttava anopit, mummit, kummit tai muut sukulaiset?

    Joskus sitä saa tarpeekseen. Itse olen siivonnut ikävät, mielipahaa aiheuttavat sukulaiset pois jouluistani ja elämästäni muutenkin. Mutt tuntuuhan se kurjalta katsoa kun mies pahoittaa mielensä äitinsä toiminnan vuoksi.
  8. O

    Saatiin lapsille lahjat jostain keräyksestä -kurkin salaa ja järkytyin.

    Tuskin monikaan niihin normaalihinnalla ostaa. Kaikki kenen tiedän ostavan noihin keräyksiin ostavat alennusmyynneistä. Itsekin olen monena vuonna hommannut -70% myynneistä lahjoja. Vaatteita en ole kyllä koskaan uskaltanut ostaa kun yleensä paketit menee iän mukaan.
  9. O

    Onko päikyntädeille "pakko" ostaa/tehdä joululahjat?

    Ei olla viety rutiininomaisesti mitään lahjuksia joka joulu tai kevät. Sillon kun esikoinen päätti eskarin hän vei ruusut kakille hoitajille ja laikkarille. Ja eskarinope joka oli myös pitkään esikoisen omahoitaja sai erityisen lahjan. Hän näki vuosien varrella niin paljon vaivaa lapsemme eteen...
  10. O

    Onko epäkohteliasta kävellä toisten kotona paljain jaloin?

    Jos on kesä ja sandaalit jalassa en oleta että pitäisi olla sukat mukana. Toki toivon että jos vieras tietää että on esim jalkasieni niin ei tepastele paljain jaloin ettei tartu. Muuten saa ihan vapaasti olla paljain jaloin. Ehkä hiukan katsoisin jos näin talvisaikaan alkaa riisua sukkia...

Yhteistyössä